Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle kose meg med ett par øl til kampen idag jeg, planlagt det hele uka.

Ekstremt kjipt å våkne idag og ha omgangssyken. Får vel flytte tv`n inn på dass eller noe.

Helvete

Obs! Da blir det en drittkamp på deg :D ! God bedring!

Endret av ronron25
Lenke til kommentar

Knall av Bojan, som faktisk har vært syk en stund: Én touch på ballen og én scoring. Utrolig godt av Bojan å se at keeper kommer til å gå opp, jeg regnet også med at han skulle lobbe over! Og så rett bort til klanen! Det er serber'n sin, det! :)

Fegor imponerer IGJEN. Nå ser endelig vi andre det Martin mente at han hadde da han ble signa. Fegor imponerte IKKE første sesongen, men han har kompensert for det meste i runde 1 og 2 :p - Smart scoring!

13500 mennesker på stadion synes jeg er HELT greit på en sur "vårdag" som gårsdagen. Jeg regner med at vi blir flere og flere utover våren, når det ikke lenger snør og sludder :)

Lenke til kommentar

Var nok Aalesund, spør du meg. For å se litt kritisk på matcen, så synes jeg vi hadde en del feilpasninger, men de ryddet Ogude og Doffen opp. Føler ikke Singh har funnet seg helt til rette i den nye rollen, og er i grunn på nevnte Ogude og Hæstad som har formen der den skal være, spør du meg. Resten har mye å gå på, og det lover ekstremt godt for videre i sesongen! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...