Schjellin Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Uff da, nå har jeg ikke troa. Rykter om at Martin Andresen ikke kommer seg på kamp idag pga at han har fått influensa. Kilde Da ser det ikke så bra ut lenger, men tipper vi tar det likevell. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Tenkte jeg skulle kose meg med ett par øl til kampen idag jeg, planlagt det hele uka. Ekstremt kjipt å våkne idag og ha omgangssyken. Får vel flytte tv`n inn på dass eller noe. Helvete Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Tenkte jeg skulle kose meg med ett par øl til kampen idag jeg, planlagt det hele uka. Ekstremt kjipt å våkne idag og ha omgangssyken. Får vel flytte tv`n inn på dass eller noe. Helvete Obs! Da blir det en drittkamp på deg ! God bedring! Endret 1. april 2011 av ronron25 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ikke lurt å juble så mye for skåring, holdt på å gå gæli for min del. Fegor blir god i år! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Deilig start. Slo til med en sang jeg. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ikke drikk for mye, i tilfelle vi scorer igjen, og dere blir for glade Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Herregud så god Ogude er, forsetter han sånn vil han gå inn på årets lag uten tvil. Folk mente at Annan var god? Ogude putter han i baklomma. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Bojan har vært på banen i 1 minutt, en touch 1 mål. Bra innhopp Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 ja, positivt overrasket over han Bojan Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Deilig med seier i dag. Ogude er stor, liker den nye sangen hans også. Synd flere ikke kommer på stadion. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Fy søder Ogude var god. Hva faen er det Grytebust gjør på Bojan gollen? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Kommer hjem og ser at Enga har tatt nye tre poeng, herlig! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Fy søder Ogude var god. Hva faen er det Grytebust gjør på Bojan gollen? Han hopper for han tror han skal lobbe. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Herregud, reakjsonene til Bojan hver gang han scorer er så koselig! Han blir så sykt glad, også intervjuer etter match så virker han bare som en stor lykkeklump - går bare ikke an å ikke like han = D 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Knall av Bojan, som faktisk har vært syk en stund: Én touch på ballen og én scoring. Utrolig godt av Bojan å se at keeper kommer til å gå opp, jeg regnet også med at han skulle lobbe over! Og så rett bort til klanen! Det er serber'n sin, det! Fegor imponerer IGJEN. Nå ser endelig vi andre det Martin mente at han hadde da han ble signa. Fegor imponerte IKKE første sesongen, men han har kompensert for det meste i runde 1 og 2 - Smart scoring! 13500 mennesker på stadion synes jeg er HELT greit på en sur "vårdag" som gårsdagen. Jeg regner med at vi blir flere og flere utover våren, når det ikke lenger snør og sludder Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Endret 2. april 2011 av Osse-Mon Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Var det vi som var veldige gode i går, eller var det Aalesund som var veldig dårlige? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 En kombinasjon av begge deler, vil jeg tro. @Osse-mon: Du så vel selv at det ikke var 13500 på stadion. Det er en vesentlig forskjell på solgte billetter, og antall tilskuere på stadion. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Var nok Aalesund, spør du meg. For å se litt kritisk på matcen, så synes jeg vi hadde en del feilpasninger, men de ryddet Ogude og Doffen opp. Føler ikke Singh har funnet seg helt til rette i den nye rollen, og er i grunn på nevnte Ogude og Hæstad som har formen der den skal være, spør du meg. Resten har mye å gå på, og det lover ekstremt godt for videre i sesongen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå