Teipball Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Vi kjøper enda en skadeforfulgt spiss, rart man ikke hentet DFH mens man først var i gang. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Er lei av de som "har potensiale" eller "når de blir skadefrie", vi kan ikke vente i mange mnder på at de skal "slå til", da løper alle lagene fra oss. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Heldigvis er han, etter hva jeg har forstått, skadefri nå og match-fit. Det er også snakk om en kontrakt på 1 år, som ventet, så dette er bare en spiller med masse potensiale til å gjøre det sterkt, som får 1 år til å bevise seg for Vålerenga. Kalkulert risiko. Synes likevel det er nok utlendinger nå da. Noen som har liste på flest og færreste utlendninger? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Ja, begynner å bli litt i overkant mange nå. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Kalkulert risiko. Synes likevel det er nok utlendinger nå da. Noen som har liste på flest og færreste utlendninger? Denne lista er fra 22 februar. Noe som betyr at vi har fått inn en ekstra og dermed topper lista. Utlendingstabellen: Molde: 8 AAfk: 8 Brann: 8 LSK: 8 Haugesund: 8 Stabæk: 7 Vif: 7 RBK: 6 Start: 6 Tromsø: 5 FFK: 5 Viking: 4 Sogndal: 3 Godset: 3 Odd Grenland: 2 Sarpsborg 08 1 Totalt 89. http://www.nettavisen.no/sport/article3095508.ece Veldig skuffende, blitt alt for mange. Synes at det å utlendinger som spiller fast ikke er så ille så lenge det ikke blir for mange. Ca 5 er grensa, men irriterer meg når utlendinger tar opp plassen fra unge norske spillere. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Vålenga var nesten helt i toppen, sist jeg sjekket. Var vel en artikkel i vg for litt siden, var vel bare Lillestrøm som hadde flere Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Det satses en god del på egne spillere i Enga, da tenker jeg hovedsakelig på barn ogh unge, så jeg er ikke så veldig bekymra for spillere fra andre land som kommer til Enga. Kanskje er det det vif trenger for å ta et nytt steg, i kombinasjon med egen "produserte" spillere. Sitat fra artikkelen "Vålerenga-Skal bli Norges Ajax" "Barca-, United- og Liverpool-inspirasjon Integreringen og profesjonaliseringen har ikke vært tanker som Vålerenga alene har kommet med. Faktisk har man hentet inspirasjon fra øverste hylle i Fotball-Europa. - Vi har reist rundt i Europa og besøkt lag som Ajax, Barcelona, Brommapojkarna, begge Manchester-klubbene, Chelsea, Liverpool og Atletico Madrid – og vært på foredrag hos mange andre. - Så har vi satt oss ned, og forsøkt å sette det sammen det beste fra de forskjellige klubbene. «Unike i Norge» Vålerenga anser seg selv unike på denne jobben i Norge, og mener allerede de har en unik posisjon i Norge på ungdomsarbeidet, og at andre klubber – også utenfor landets grenser – skal reise på studiebesøk til Valle for å hente inspirasjon til eget ungdomsarbeid. Samtidig ønsker man å gjøre Vålerenga til en av landets mest populære klubber for ungdommen." http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2805173.ece Vålerenga har mye spennende på gang, og så har de fiksa økonomien(et mirakel )!! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 HAHAHA Aprilspøk: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3122074.ece Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Haha, akkurat som om han hadde fått lov å komme tilbake Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Da har jeg oppretta spillertråd for Isaac Boakye. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 4 timer så smeller det. Hvordan går det i dag? Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Alt annet enn 3 poeng blir møtt med skuffelse, dog det hadde vært typisk om Aafk bestemmer seg for å bruke den nye monstermasten de har kjøpt og han putter et par... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Luton er med i troppen! Er også litt redd for at Aafk kan finne på noe faenskap. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg og dattera fikk klanskortene i dag Fint motiv! 4-1 i dag, AAkf scorer først på forsvarsfeil. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) TROPP: 1 Lars Hirschfeld, 34 Gudmund Taksdal Kongshavn, 3 Andreas Nordvik, 4 André Muri, 6 Freddy dos Santos, 7 Fredrik Stoor 11 Morten Berre, 13 Fegor Ogude, 16 Håvard Nielsen, 17 Mohammed Fellah, 19 Dawda Leigh, 21 Luton Shelton, 23 Kristofer Hæstad, 24 Stefan Strandberg, 26 Bojan Zajic, 27 Adnan Haidar, 28 Harmeet Singh, 33 Amin Nouri Osse: Få se! Endret 1. april 2011 av Stine Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Har ikke scanneren her jeg sitter, men kortene har bilde av publikum, fotografert i Bendit... Likte kortet godt, men det kunne vært litt tydeligere VIF-tilhørighet. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Her er et litt crap bilde... (noget kuttet....) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Nå tar jeg turen til Jacob Aall, viktig med middag før kamp Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Selv skal jeg på henger'n i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå