Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Hang opp enga flagget igår, har enda ikke tatt det ned hehe, kanskje jeg bare skal la det henge hele sesongen?

Fantastisk start på sesongen for vår del, selvom jeg er noe bekymret etter kampen på lørdag, for det var ikke mye å skryte av.

Skal man trekke ut noe positivt, så er vi solide bakover og har ett lag fullt av folk som kan lage mål.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om Drillo finner det for godt å droppe VIF-spillere til landskampen mot Danmark er det likevel 7 spillere som skal spille landskamp i Tippeligapausen. Fegor Ogude skal spille for Nigeria mot Etiopia 27. mars i Afrikamesterskapet og Lars Hirschfeldt skal spille vennskapskamp for Canada mot Hviterussland i Tyrkia 29. mars.

Stefan Strandberg og Harmeet Singh skal sammen med U21 møte Rapid Wien og Østerrike, Håvard Nielsen skal være med U19 i to kamper mot Polen og Shåresh Ahmadi og Kamer Qaka skal sammen med G17 spille EM-kvalikkrunde i Franrkike fra i dag til 31. mars.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fellah er en skadeskutt fulg som nettopp har vært i vinterdvale og aldri bevist noe på landslaget. Selvfølgelig er han ikke med til slaget på Ullevål.

Aldri bevist noe på landslaget? Har jo sett at han jevnt og trutt har både scoret og hatt målgivende på alderbesteme landslag da. Og han må vel få sjangsen på a-landslaget for å få vist seg fram også da?

• Liker 1
Lenke til kommentar

At Fellah ikke er med mot Danmark skjønner jeg 100%, at han ikke er med i en tropp tatt ut av Drillo skjønner jeg også ganske godt.

Uansett spillestil eller hvem som tar ut laget så hadde han ikke hatt noe å gjøre på landslaget nå, vært skadet siste månedene, spilt lite fotball så han mangler touchen og formen. Men at han burde få prøve seg med de store gutta i en treningskamp det er jeg enig i, så da spørs det om Drillo mener det samme.

Lenke til kommentar

Daniel Braathen i VG

Du er fra Oslo og har spilt i Rosenborg. Blir det VIF eller RBK?

- Jeg kunne tenke meg å bli værende i hovedstaden hvor jeg har familie og venner, men man skal aldri si aldri. Vi Oslo øst-karer slår et slag for Enga. Det er gøy å se det går bra for dem om dagen.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Aldri bevist noe på landslaget? Har jo sett at han jevnt og trutt har både scoret og hatt målgivende på alderbesteme landslag da.

Å puse rundt på aldersbestemte landslag er ikke det samme som å debutere for nasjonens utvalgte menn i den største kampen på år og dag. Mester Drillo har heldigvis ikke på seg klanens rød-blå VIF-briller når han tar ut laget.

Lenke til kommentar

Aldri bevist noe på landslaget? Har jo sett at han jevnt og trutt har både scoret og hatt målgivende på alderbesteme landslag da.

Å puse rundt på aldersbestemte landslag er ikke det samme som å debutere for nasjonens utvalgte menn i den største kampen på år og dag. Mester Drillo har heldigvis ikke på seg klanens rød-blå VIF-briller når han tar ut laget.

Det du skriver at han har til gode å prestere på a-landslaget, men han har jo aldri fått muligheten. Man må først få muligheten før man kan prestere der, veit du...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det du skriver at han har til gode å prestere på a-landslaget, men han har jo aldri fått muligheten. Man må først få muligheten før man kan prestere der, veit du...

Og er det lurt å putte en ung, utrent, skadeforfulgt og urutinert driblefant inn i det viktigste slaget siden kampen om Narvik i 41? Nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...