Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deilig! Nielsen og Bojan! Kunne ikke ønsket noe bedre selv. Vi er det dårligste laget, men når vi er det for 4 året på rad i Stavanger og tar vår fjerde seier, gir jeg f i det. Fantastisk med 3 poeng, etter så mange skader, på en bane som mange lag kommer til å tape poeng på.

Singh passer ikke i kantrollen, men ble imponert av Ogude i hans rolle idag, forutenom et par forespørsler om rødt kort, som han heldigvis ikke fikk. Hæstad og forsvaret fortjener kreds også, sammen med Hirschfeld; Tippeligaens beste keeper.

Også Frode Olsen som satte Bugg og Jarstein høyere... Stakkars Norge mot Danmark mtp keeper. Hirschfeld hadde vært herlig på landslaget om han var norsk.

Lenke til kommentar

Vi må da være det laget med størst bredde(hvertfall offensivt) i ligaen?

Shelton, Singh, Hæstad, Fellah, Bojan, Koné, Ogude, Nielsen, Haidar, Dawda og Oussou skal fordeles på 6 offensive plasser. Og da utelater jeg spillere som Kamer Qaka og Lars Iver Strand som besitter ferdigheter godt nok for mange Tippeliga-lag også.

Nå leser jeg (useriøse) rykter om at Skjelbred skal være klar for Cluj også, så tenk på hvor lackluster RBK er/vil være i forhold da.

I år så tar vi alt!

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...