Schjellin Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ja, Vålerenga fikk nei fra Brann om Corrales.klikk her Undres hvor mye budet var på. At vi byr på Corrales ser jeg som en god ting, og henter vi han får vi endelig en utfordrer på venstreback-plassen. Gleder meg! Nå ser jeg også at trønderpakket tusler motløse omkring på Lerkendal, kanskje på tide å hente hjem en gammel Oslo-gutt? Brann sa at di ville ha så og så mye, så det kan hende Enga byr den summen og får han. Det hadde i alle fall vært trivelig Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ja, Vålerenga fikk nei fra Brann om Corrales.klikk her Undres hvor mye budet var på. At vi byr på Corrales ser jeg som en god ting, og henter vi han får vi endelig en utfordrer på venstreback-plassen. Gleder meg! Nå ser jeg også at trønderpakket tusler motløse omkring på Lerkendal, kanskje på tide å hente hjem en gammel Oslo-gutt? Brann sa at di ville ha så og så mye, så det kan hende Enga byr den summen og får han. Det hadde i alle fall vært trivelig Hadde vært fint det ja. Nå ser jeg at Espen Ruud nærmer seg Viking, det betyr at vi ikke får han. Hadde vært greit med en utfordrer til Storbæk også. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Olafsen sa nei til VIF. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Er det 3. desember sesonkortet skal fornyes? Og hvor lang tid har vi på oss før sesongkortet blir lagt ot på fritt salg. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Alt du trenger å vite om sesongkort for 2008-sesongen kommer på vif.no førstkommende torsdag. (I dag) Salget starter mandag 3.desember kl. 10.00. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Olafsen sa nei til VIF. Akkurat det syns jeg var litt trist. Han virket som en god kampleder når han var i Lyn. Det som riktignok kommer frem, som jeg syns er positivt, det er at han mener opplegget i VIF er bra - og at det ikke er pga det han takker nei. I en annen artikkel (som jeg ikke finner nå) sier Kent Bergersen nei til VIF og går inn i trenerteamet til Lyn. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Er det 3. desember sesonkortet skal fornyes? Og hvor lang tid har vi på oss før sesongkortet blir lagt ot på fritt salg. Klanens sesongkortinfo VIFs sesongkortinfo Endret 29. november 2007 av azathosk Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Olum: Pleier å være tredje juledag elle noe sånn... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Fikk netopp en mail om at billettene legges ut 3. desember. Noen som veit om serien skal bli utvidet til 16 lag i 2009? Har hørt noen rykter om det. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Fikk netopp en mail om at billettene legges ut 3. desember. Noen som veit om serien skal bli utvidet til 16 lag i 2009? Har hørt noen rykter om det. Det er ikke fastsatt, men NFF har levert forslag til Fotballtinget i mars om at man skal utvide serien til 16 lag. Så ja, det skjer, men det er ikke bestemt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Slik spilles neste sesong Vi fikk selvfølgelig disse kampene som våre 3 siste: Vålerenga - Lillestrøm Stabæk - Vålerenga Vålerenga - Brann Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det er jo bare positivt at vi fåpr gode lag de siste kampene. LSK- og Brann-kampen vil trekke fulle tribuner. Litt irriterende at vi har bortekamp 16. mai. Det pleier alltid å komme så mye folk den dagen. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det er jo bare positivt at vi fåpr gode lag de siste kampene. LSK- og Brann-kampen vil trekke fulle tribuner. Litt irriterende at vi har bortekamp 16. mai. Det pleier alltid å komme så mye folk den dagen. Det er ikke så rart, vi har hjemmekamp første og siste serierunde. Og siden vi deler stadion med Lyn er vi pent nødt til å dele på den. I år hadde vi borte i første og siste runde, men hjemmematch 16. mai. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Vi skal til Bergen 16. mai... Blir sikkert artig for Martin det. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Vi skal til Bergen 16. mai... Blir sikkert artig for Martin det. Så lenge det ikke blir en reprise av i år så... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Kanskje det blir tur til Bergen på meg i år da Sesongkortet er hvertfall kjøpt. Gleder meg alt Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg har ikke fått mail om sesongkort enda Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har du registrert deg med eposten din på dette systemet til VIF da? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ja, men er ikke helt sikker på om jeg har fått det riktig. Registreringsmailer er alltid så skumle. Fikk en mail fra VIF tidligere. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hvis du har hatt sessongkort fra før skal du i så fall ha fått et brev, det fikk jeg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå