Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Ja, Vålerenga fikk nei fra Brann om Corrales.klikk her

 

Undres hvor mye budet var på. At vi byr på Corrales ser jeg som en god ting, og henter vi han får vi endelig en utfordrer på venstreback-plassen.

Gleder meg!

 

Nå ser jeg også at trønderpakket tusler motløse omkring på Lerkendal, kanskje på tide å hente hjem en gammel Oslo-gutt?

 

Brann sa at di ville ha så og så mye, så det kan hende Enga byr den summen og får han. Det hadde i alle fall vært trivelig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, Vålerenga fikk nei fra Brann om Corrales.klikk her

 

Undres hvor mye budet var på. At vi byr på Corrales ser jeg som en god ting, og henter vi han får vi endelig en utfordrer på venstreback-plassen.

Gleder meg!

 

Nå ser jeg også at trønderpakket tusler motløse omkring på Lerkendal, kanskje på tide å hente hjem en gammel Oslo-gutt?

 

Brann sa at di ville ha så og så mye, så det kan hende Enga byr den summen og får han. Det hadde i alle fall vært trivelig :)

 

Hadde vært fint det ja.

Nå ser jeg at Espen Ruud nærmer seg Viking, det betyr at vi ikke får han. Hadde vært greit med en utfordrer til Storbæk også.

Lenke til kommentar
Fikk netopp en mail om at billettene legges ut 3. desember. Noen som veit om serien skal bli utvidet til 16 lag i 2009? Har hørt noen rykter om det.

 

Det er ikke fastsatt, men NFF har levert forslag til Fotballtinget i mars om at man skal utvide serien til 16 lag. Så ja, det skjer, men det er ikke bestemt. :)

Lenke til kommentar
Det er jo bare positivt at vi fåpr gode lag de siste kampene. LSK- og Brann-kampen vil trekke fulle tribuner. Litt irriterende at vi har bortekamp 16. mai. Det pleier alltid å komme så mye folk den dagen.

 

Det er ikke så rart, vi har hjemmekamp første og siste serierunde. Og siden vi deler stadion med Lyn er vi pent nødt til å dele på den.

I år hadde vi borte i første og siste runde, men hjemmematch 16. mai.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...