Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette virker ikke lovende. Hvem starter på topp da? Berre, Nielsen og?

Forøvrig synes jeg faktisk at VGs tipping virker ganske god. De gir karakterer til keeper, forsvar, midtbane, angrep, trener og ressurser. Dette summeres og avgjør hvilken plass klubben blir tippet på. Mye bedre enn det såkalte ekspertene som setter opp en tabell utifra magefølelsen.

Lenke til kommentar

Sant det. Takk og lov for at Mos ikke drar nordover før etter kampen. Da blir det vel Berre, Mos og Nielsen. Det er ikke en dårlig angrepslinje det. Viser at vi har backup selv om Sid, Koné og Shelton er ute. Er forøvrig ikke sikkert Shelton står over kampen. Han sier selv det er 50/50 om han spiller eller ikke.

Lenke til kommentar

Hussain ut, Reid inn, syntes det er greit jeg. Spesielt siden vi sliter med midtstoppere og har fullt av sentrale midtbanespillere. Mest skuffet over at Hussain ikke var fornøyd i Enga, snakker vi stjernenykker?

Tror Reid er en grei signering/lån. Nå har vi i alle fall back-up dersom Muri/Strandberg blir skadet. Med lån så bør han ta alle sine sjanser til å imponere uansett, og utifra det jeg husker, var han en grei midtstopper mot Liverpool i treningskampen han spilte for oss.

Lenke til kommentar

Jepp, og da er han ikke noe å spare på. Josh King derimot... Ja takk :dribble:

Selv om det er heller lite sannsynlig, selv på lån. Hadde vært flott nå med Koné ute.

Hussain ender vel opp som noe lignende Jørgen Horn. En nobody, selv i norsk sammenheng.

Lenke til kommentar

Så jævla typisk av TV2 å smelle en nyhet i bordet før de i det hele tatt har peiling på hva de prater om.

Jeg fikk ikke sett Torsdag kveld fra Nydalen. Gjorde Freddy en god figur? Martin skal visstnok være gjest i Golden Goal kl. 23.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...