Anonym234 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Shelton skadet: http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10083079 Dette går åt helvete. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Dette virker ikke lovende. Hvem starter på topp da? Berre, Nielsen og? Forøvrig synes jeg faktisk at VGs tipping virker ganske god. De gir karakterer til keeper, forsvar, midtbane, angrep, trener og ressurser. Dette summeres og avgjør hvilken plass klubben blir tippet på. Mye bedre enn det såkalte ekspertene som setter opp en tabell utifra magefølelsen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Sid trente ikke idag, så jeg tenker nesten: Nielsen-Berre-Dawda Bojan er vel ute fortsatt eller? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hurk.. Vi har jo Mos også, ikke glem ham! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Sant det. Takk og lov for at Mos ikke drar nordover før etter kampen. Da blir det vel Berre, Mos og Nielsen. Det er ikke en dårlig angrepslinje det. Viser at vi har backup selv om Sid, Koné og Shelton er ute. Er forøvrig ikke sikkert Shelton står over kampen. Han sier selv det er 50/50 om han spiller eller ikke. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hurk.. Vi har jo Mos også, ikke glem ham! Typisk hvis Mos scorer 2 mål nå før han drar bort. Synes man har en litt vel liten bredde i laget i år, mye ansvar på jr spillere. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Gud, enda en forsvarspiller klar for oss: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3112988.ece Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hussain ut, Reid inn, syntes det er greit jeg. Spesielt siden vi sliter med midtstoppere og har fullt av sentrale midtbanespillere. Mest skuffet over at Hussain ikke var fornøyd i Enga, snakker vi stjernenykker? Tror Reid er en grei signering/lån. Nå har vi i alle fall back-up dersom Muri/Strandberg blir skadet. Med lån så bør han ta alle sine sjanser til å imponere uansett, og utifra det jeg husker, var han en grei midtstopper mot Liverpool i treningskampen han spilte for oss. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Fra twitter: @JSGusland Som jeg skrev tidligere, ble det snakket om holdningsproblemer i United og stjernenykker i Vålerenga. Hussain var i dårlig fysisk forfatning og småskadd. Likevel skal han ha truet med å forlate Enga da han ikke fikk være med til La Manga. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jepp, og da er han ikke noe å spare på. Josh King derimot... Ja takk Selv om det er heller lite sannsynlig, selv på lån. Hadde vært flott nå med Koné ute. Hussain ender vel opp som noe lignende Jørgen Horn. En nobody, selv i norsk sammenheng. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Greit å kvitte seg med sånne, men er mer bekymra på toppen enn i bakrekka. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Tja, med skadene ja. Men så snart vi har Koné og resten igang, så ser det sterkt ut på topp. Skjønner lite av utlånet til Mos da, men har troa på Håvard Nielsen allerede i år. Var visst bare prøvespill (igjen) for Reid Endret 17. mars 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Så jævla typisk av TV2 å smelle en nyhet i bordet før de i det hele tatt har peiling på hva de prater om. Jeg fikk ikke sett Torsdag kveld fra Nydalen. Gjorde Freddy en god figur? Martin skal visstnok være gjest i Golden Goal kl. 23. Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg fikk ikke sett Torsdag kveld fra Nydalen. Gjorde Freddy en god figur? Kan ikke tenke meg at han ikke gjorde. Det er liksom Freddy det er snakk om. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Freddy gir et fantastisk bilde av Enga utad. Virkelig en likandes kar. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Kjente Etzaz en gang i tiden, og forundrer meg virkelig ikke. Han var klar over at han var god, i hvert fall. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Det er så tragisk med primadonnaer som overvurderer seg selv. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Tipper det er mange som kan få stjernenykker når du kommer deg til Manu så tidlig samt spille fast på alle mulige u-landslag og bli omtalt som supertalent i pressen. Sånn sett grei måte å sile ut folk på =) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Mulighetene for førstelagspill i FFK er nok høyere. Jeg ønsker han lykke til og tror han kommer til å vise seg frem i kommende sesong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå