Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Har Sid og Kone, er vel disse som er førstevalg.

Nielsen er ung, Mos er "gammel". Kanskje de vil la Mos teste kvaliteten imens Nielsen kan prøve seg i Enga.

Kan nok hende det er lurt å la Mos få masse spilletid i en annen klubb, gjør han suksess er det bare å hente han hjem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heldigvis scorer vi mye som lag, og trenger ikke en definitiv målscorer i klubben. Spår at Singh kommer til å bidra med flere mål i år, samt få flere straffer enn ifjor, og det er flere i blant annet, Fellah, Bojan, Shelton, Berre og andre som kan chippe inn med mål også.

Lenke til kommentar

Jepp, skjønner det. 2 poeng er likevel tap/uavgjort for dere og vi er på toppen. Men det er vanskelig å toppe 2004:

2004 må være det verste jeg har vært med på. Jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg da det gikk mot slutten av kampene.

Lenke til kommentar

Jepp, skjønner det. 2 poeng er likevel tap/uavgjort for dere og vi er på toppen. Men det er vanskelig å toppe 2004:

2004 må være det verste jeg har vært med på. Jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg da det gikk mot slutten av kampene.

Eeh... dere vant. Jeg tror jeg aldri har vært så skuffet over et sølv som jeg var på vei hjem fra stadion den dagen. Kunne liksågodt vært nedrykk. Det føltes i hvertfall slik.

Lenke til kommentar

Det er den beste og verste fotballopplevelsen jeg har hatt noen gang. Det å stå på stadion gjennnom hele kampen og være serievinner i det ene øyeblikket og tape gullet i det neste 3-4 ganger gjennom kampen var ekstremt. Man ledet vel serien når Berre var igjennom og så kom speaker rett etter med beskjeden at Frode Johnsen hadde scoret 4-1 til RBK. Aldri vært så skuffa noen gang.

Lenke til kommentar

Eeh... dere vant. Jeg tror jeg aldri har vært så skuffet over et sølv som jeg var på vei hjem fra stadion den dagen. Kunne liksågodt vært nedrykk. Det føltes i hvertfall slik.

Ja, vi vant, men minuttene FØR vi vant er det verste jeg har vært med på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...