Baranladion Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Har Sid og Kone, er vel disse som er førstevalg. Nielsen er ung, Mos er "gammel". Kanskje de vil la Mos teste kvaliteten imens Nielsen kan prøve seg i Enga. Kan nok hende det er lurt å la Mos få masse spilletid i en annen klubb, gjør han suksess er det bare å hente han hjem. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Heldigvis scorer vi mye som lag, og trenger ikke en definitiv målscorer i klubben. Spår at Singh kommer til å bidra med flere mål i år, samt få flere straffer enn ifjor, og det er flere i blant annet, Fellah, Bojan, Shelton, Berre og andre som kan chippe inn med mål også. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Ja, vi har en knall midtdel Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Bilder til kampanje for Adidas Elsker hvordan alle bildene har et ordentlig motiv, med spillere som header eller tar volley, mens bildet av Berre nederst bare er av han med "serious face". Morten Berre trenger ikke gimmicks, bilder av han snakker for seg selv. 1 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Martin om overgangen til Mos: http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/vifandresen-vi-har-ikke-raad-til-trippeldekning-3441951.html Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Lykke til denne sesongen. Måtte dere følge oss og lage spenning helt inn i år! Endret 15. mars 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Det er nok dere trøndere som må følge klansskallene. Krabbende. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Lykke til denne sesongen. Måtte dere følge oss og lage spenning helt inn i år! Seriefinale 4 runder før slutt er ikke godt nok altså? Jaja. Bare Prica holder seg på beina i år, så skal vi nok gjøre det enda vanskeligere for dere Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Husk at vi lå 5 poeng foran dere da allerede. Selv om det hadde blitt kun to var vi likevel foran. Det jeg tenker på at er at dere ligger mer likt gjennom hele sesongen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jepp, skjønner det. 2 poeng er likevel tap/uavgjort for dere og vi er på toppen. Men det er vanskelig å toppe 2004: http://www.youtube.com/watch?v=Z_coh1aLtMk Det måtte være om Vålerenga hadde tatt det på målforskjell Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jepp, skjønner det. 2 poeng er likevel tap/uavgjort for dere og vi er på toppen. Men det er vanskelig å toppe 2004: 2004 må være det verste jeg har vært med på. Jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg da det gikk mot slutten av kampene. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 2004 må være Tippeligaens beste år på flere tiår. Sjelden jeg har fått hjerteinnfarkt så ofte som det året der. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jepp, skjønner det. 2 poeng er likevel tap/uavgjort for dere og vi er på toppen. Men det er vanskelig å toppe 2004: 2004 må være det verste jeg har vært med på. Jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg da det gikk mot slutten av kampene. Eeh... dere vant. Jeg tror jeg aldri har vært så skuffet over et sølv som jeg var på vei hjem fra stadion den dagen. Kunne liksågodt vært nedrykk. Det føltes i hvertfall slik. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hadde bare Berre satt sin 1000% sjanse mot Stabæk Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Fy faen så sur jeg var på Berre etter den missen Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Det er den beste og verste fotballopplevelsen jeg har hatt noen gang. Det å stå på stadion gjennnom hele kampen og være serievinner i det ene øyeblikket og tape gullet i det neste 3-4 ganger gjennom kampen var ekstremt. Man ledet vel serien når Berre var igjennom og så kom speaker rett etter med beskjeden at Frode Johnsen hadde scoret 4-1 til RBK. Aldri vært så skuffa noen gang. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jepp, skjønner det. 2 poeng er likevel tap/uavgjort for dere og vi er på toppen. Men det er vanskelig å toppe 2004: 2004 må være det verste jeg har vært med på. Jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg da det gikk mot slutten av kampene. Eeh... dere vant. Jeg tror jeg aldri har vært så skuffet over et sølv som jeg var på vei hjem fra stadion den dagen. Kunne liksågodt vært nedrykk. Det føltes i hvertfall slik. Ja, vi vant, men minuttene FØR vi vant er det verste jeg har vært med på. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Noen andre som har lagt merke til VPNs banner? Utrolig fett. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Det er så lenge til jeg sitter på bussen for avreise fra Bohemen til Stavanger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå