Latias Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 WTF. Jeg trodde han var fast på laget... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hvem pokker skal være på topp der nå da? Konè er vel skadet en stund til? Trodde plutselig det var 1. april.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Kommer vel inn en ny en da som kunngjøres snart da. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Får virkelig håpe det. Martin hadde vel ikke gjort dette uten å ha noe i bakhånd. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Greit at mos trenger kamptrening, men han er én av to spisser vi har.... Merkelig! Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Kunne ikke Til heller tatt LIS? gjort sitt i Vålenga for nå Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 I det intervjuet virker det som om noen har tatt dette valget for han, han virker ikke heeelt tilfreds, men prøver I dag er det Nilsen på topp mot Follo. Tror dere vi får en ny inn? Vi har jo nesten ingen angrepsspillere..... Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Sånn jeg tolker det, så tenker kanskje Martin og gjengen at Sid og Nilsen har et større potensiale enn Mos, og derfor vil bruke de mer. Jeg regner med at vi får inn en spiss til nå straks. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Ja, men vi har jo så tynn stall, trenger jo ikke sende vekk de få vi har :O Vålerenga-spiller Aleksander Solli spiller for motstander Follo i dagens kamp. - Follo fikk en skade på den ene midtstopperen sin og måtte egentlig sette inn en junior. Aleksander får god matching og vi får møte et lag som har høyere kvalitet enn hva tilfellet kunne vært om Follo hadde mønstret en junior i midtforsvaret, forklarer Martin Andresen til vif-fotball.no før kampstart. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Rart å sende Mos på lån til Tromsø. Skjønner ikke helt hva tanken bak er. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Vi holder på å rundjule Follo akkurat nå. Lå 0-0 til pause, men med flere store sjanser til oss, ingen fra Follo. I andre omgang har vi putta 4 mål på 20 minutter. Ser bra ut med Nielsen på topp. Gledelig at han får matching fram til Koné kommer tilbake fra skade. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Skal Nielsen få sitt gjennombrudd i år, kanskje? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Kan tenke meg at han får et år lignende Mads Stokkelien og Marcus Pedersen for 2 år siden. La oss heller håpe at han bevarer formen mer som sistnevnte enn førstnevnte. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Nielsen viser gode takter 5-0 er ikke ille! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Det med Mos henger ikke på greip.. Her må det komme inn en til, hvis ikke skjønner jeg ikke bæret.. Follo er ett 2.div lag... 5-0 mot disse er greit, ikke mer enn det. Jeg begynner å bli bekymret for sesongen nå, er mange gode lag.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Om Håvard: - Han kan bli god, men er ikke god nok for Vålerenga ennå, sier Martin Andresen bestemt. Han lover likevel at Vålerengas stortalent vil bli satset på i sesongen som kommer. - Han skal få mange sjanser i år, men først og fremst på flanken. På topp har vi mange, gode alternativ, og det er lettere for en ung spiller som Håvard (Nielsen) på siden. Der er han rettvendt, og har færre spillere å forholde seg til. Lurer på hvem de "mange" er på topp.... Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 I utgangspunktet så bruker vi bare en spiss, og egentlig er det lurt mtp den midtbanen vi har, og de flankene vi har til rådighet. Det krever dog at midtbanene tar stor del i det offensive spillet og at hele laget til enhver tid står høyt. Det som bekymrer meg mest er at laget har underprestert i hele oppkjøringa, og seriestart er en uke unna. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Enig, gruer meg litt. Men får vi 2 skader "på topp" har vi et stort problem. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Nja, alle kan værra spiss hehe. Freddy feks Ble toppscorer engang og Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hehe, tja. Men skjønner ikke hvorfor de ikke satser på Mos, er Håvard så mye bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå