Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe. Hadde han hatt en fungerende venstrebein, ville ikke Shelton vært VIF-spiller. Han ville vært god nok for PL.

Jeg er forresten venn med han på FB. Sender han 1-2 meldinger per sesong, hvor jeg skryter uhemmet av målene hans. Han svarer alltid. Hyggelig fyr :D

Lenke til kommentar

Selfølgelig skal du ha teknikk, men poenget mitt er at PL er den av toppligaene som spiller minst på teknikk og mest på fysikk. Desuten prater jeg ikke om å bli en toppspiller for topp 4, men lag på midt på tabellen og nedover, og der er det også et stort fokus på fysikk.

Lenke til kommentar

Problemet til NFF er at de tror at bredde- og elitefotball ikke kan leve side om side. Det vil gavne norsk fotball så til de grader om vi i kan begynne å finslipe talenter i yngre aldre. At Geir Frigård skal uttale seg om hvordan vi gjør ting er helt på trynet. Så lenge han jobber innenfor LSK-systemet er han inhabil til å vurdere hva vi gjør. Det ville blitt som om Martin skulle gått til VG for å klage over hvordan LSK organiserer treningene sine. At unggutter som bor andre steder enn i 500 meters radius til Vallefeltet vil spille i den blårøde drakta, er noe vi bør være stolte av. Det er viktig at Vålerenga blir sett på som det store idol-laget hvor alle Stor-Oslogutter drømmer om å få spille en dag. Vi har mange breddelag i alle alderstrinn, og det er haugevis av andre klubber i Oslo for de som vil spille fotball for moro skyld. Hvorfor kan vi ikke da i det minste ha ett jævla elitelag allerede fra 10-årsalderen? Skal vi fortelle det 10-årige talentet at han ikke skal få lov til å bli så god som de store talentene hans Messi og Ronaldo fordi i Norge får ikke spillere bli gode før de er 15-16 år?

Lenke til kommentar

Det har vært dårlig resultatmessig i de treningskampene som har vært i vinter, men jeg satser på at dette blir løst til sesongstart.

Kjapt spørsmål, hva synes dere om prisen på Moa, sånn egentlig?

For lavt eller helt greit?

Latterlig lav.

Lenke til kommentar

Med tanke på prisene i ettertid, ala Lindegaard 40 mill og Annan 30 mill, så virker 10 mill for Moa lavt. Nå har vi fått 2 erstattere for 0, så da er det kanskje ikke så farlig, tror ikke 10/20 ekstra millioner hadde gjort at vi hadde kjøpt mer i overgangsvinduet.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...