osse-mon waits for alice Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Han har jo aldri hatt en ordentlig trener, med opplegg og slik.. Tror han kommer til å jage ball og utvikle seg. Se på Luton: Han gadd faen ikke røre seg med mindre noen la ballen på foten hans.. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hehe. Hadde han hatt en fungerende venstrebein, ville ikke Shelton vært VIF-spiller. Han ville vært god nok for PL. Jeg er forresten venn med han på FB. Sender han 1-2 meldinger per sesong, hvor jeg skryter uhemmet av målene hans. Han svarer alltid. Hyggelig fyr Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hadde Shelton hatt et fungerende venstrebein, en fungerende ballkontroll, og en fungerende spillforståelse, DA hadde han var god nok for en større liga Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Med den farta der trenger du ikke spilleforståelse EDIT: Og ballkontrol... Han løper jo fra alle. Endret 12. februar 2011 av Hanske Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg synes han er god nok for en større liga allerede jeg. Var mye dårligere enn han er nå, da han dro til Sh*ffield United i PL. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Men om han hadde spilt i Premier League hadde det ikke vært nok å skyte ballen 20 meter oppover flanken og løpe som faen Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Theo Walcott? PL er jo den perfekte ligaen hvis du har en god fysikk og er rask, men samtidig mangler teknikk og andre elementære ting. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Teipball, du skal ha GOD teknikk for å slå til i PL. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Selfølgelig skal du ha teknikk, men poenget mitt er at PL er den av toppligaene som spiller minst på teknikk og mest på fysikk. Desuten prater jeg ikke om å bli en toppspiller for topp 4, men lag på midt på tabellen og nedover, og der er det også et stort fokus på fysikk. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3088283.ece Må si jeg liker den offsensive tankegangen Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg og.. Jeg er litt lei meg for at han tok trenerrollen så tidlig, da. Han var jo en god spiller, men som dessverre fikk for mye å gjøre. Han er 34 år, så han kunne fortsatt spilt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 - Men ender vi foran Rosenborg i år, da tror jeg det blir gull. No shit, Martin Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Nå skal vi spille mot både Moskva OG Moskva Dynamo Moskva og Lokomotiv Moskva! - Deilig med litt motstand nå i oppkjøringen! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10038354 Og NFF slår til igjen. Isteden for å rette fokuset mot foreldrene og lokalklubben går de etter Vålerenga. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Problemet til NFF er at de tror at bredde- og elitefotball ikke kan leve side om side. Det vil gavne norsk fotball så til de grader om vi i kan begynne å finslipe talenter i yngre aldre. At Geir Frigård skal uttale seg om hvordan vi gjør ting er helt på trynet. Så lenge han jobber innenfor LSK-systemet er han inhabil til å vurdere hva vi gjør. Det ville blitt som om Martin skulle gått til VG for å klage over hvordan LSK organiserer treningene sine. At unggutter som bor andre steder enn i 500 meters radius til Vallefeltet vil spille i den blårøde drakta, er noe vi bør være stolte av. Det er viktig at Vålerenga blir sett på som det store idol-laget hvor alle Stor-Oslogutter drømmer om å få spille en dag. Vi har mange breddelag i alle alderstrinn, og det er haugevis av andre klubber i Oslo for de som vil spille fotball for moro skyld. Hvorfor kan vi ikke da i det minste ha ett jævla elitelag allerede fra 10-årsalderen? Skal vi fortelle det 10-årige talentet at han ikke skal få lov til å bli så god som de store talentene hans Messi og Ronaldo fordi i Norge får ikke spillere bli gode før de er 15-16 år? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Pinlig å slite mot Skeid. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Men likevel imponerer Haidar og Nielsen. Resultatene kommer til å ta seg opp etterhvert, med så mange gode spillere vi har nå. Flere nye spillere viser seg fram, som kan gi viktig bredde om vi forhåpentligvis når EL, Cup og serie mot slutten av sesongen. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Kjapt spørsmål, hva synes dere om prisen på Moa, sånn egentlig? For lavt eller helt greit? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 Det har vært dårlig resultatmessig i de treningskampene som har vært i vinter, men jeg satser på at dette blir løst til sesongstart. Kjapt spørsmål, hva synes dere om prisen på Moa, sånn egentlig? For lavt eller helt greit? Latterlig lav. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Med tanke på prisene i ettertid, ala Lindegaard 40 mill og Annan 30 mill, så virker 10 mill for Moa lavt. Nå har vi fått 2 erstattere for 0, så da er det kanskje ikke så farlig, tror ikke 10/20 ekstra millioner hadde gjort at vi hadde kjøpt mer i overgangsvinduet. Endret 18. februar 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå