Schjellin Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Åherre, det er hans liv. Så lenge det er stemning på stadion så er vel alle fornøyd? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Ja, bare ikke noen røyker meg i ansiktet. Verste jeg vet! Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ja, det plager meg at folk er rusa på fotballkamp. Jeg vet ikke mye om hasj, men jeg tviler på at det har en positiv boost på stemningen. Det er mulig at Olum er en stor bidragsyter til stemninga på ullevaal, det vet jeg ikke mye om. Men generelt er min erfaring at rusa folk på fotballkamp ikke bidrar til stemning, ei heller følger de med på kampen. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ja, det plager meg at folk er rusa på fotballkamp. Jeg vet ikke mye om hasj, men jeg tviler på at det har en positiv boost på stemningen. Det er mulig at Olum er en stor bidragsyter til stemninga på ullevaal, det vet jeg ikke mye om. Men generelt er min erfaring at rusa folk på fotballkamp ikke bidrar til stemning, ei heller følger de med på kampen. Stemningen på kamp hvor publikumet røyker hasj ville ført til snøvling av reggae-sanger, istedenfor de vakre sanger vi elsker å synge på stadion. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ja, det plager meg at folk er rusa på fotballkamp. Da er det fint at du ikke er en engelskmann. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det plager deg at folk er rusa på kamp? Folk drikker da alkohol til fotball overalt, er tradisjon! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ett par pils mot ett gram hasj gir helt forskjellige former for rus da... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ett par pils mot ett gram hasj gir helt forskjellige former for rus da... Om du er ruset på alkohol, så er det mange som blir mer aggressive, og mange gjør mye dumt. Hasj derimot har mer en motsatt effekt. Du blir mer avslappet og mye roligere. En person ruset på alkohol utgjør en mye større trussel enn en person ruset på hasj. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Men ikke etter 2 pils... Det er forskjell på å være full og ha drukket noen øl. Uansett er det ikke noe særlig vits å diskutere da det er veldig individuelt. Endret 7. februar 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg synes det er kjempeflott at de ikke selger øl på stadion. Jeg håper at de ikke gjør det heller i fremtiden. Fulle mennesker er noe av det verste jeg vet på en fotballkamp. Vil heller ha en som har tatt en tjall på vei til kamp enn en som har stått og pilsa i 6 timer. Dog: Røyking på stadion, uansett hva det er: NEI! Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Men ikke etter 2 pils... Eller en blås. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg synes det er like greit. Da blir det enda lettere å holde oversikten, gjerne når man ikke er helt edru. Hvis du drikker så mye at du ikke greier å se hvem som spiller foreslår jeg heller at du dropper alkoholen. Jeg tenker vel heller på poten jeg da. Det er ganske digg å være fjern, men mye negative vibber i form av snut. Jasså, så hvis jeg forstår deg rett er du en av disse idiotene som står på 228 og røyker shit? Du har ikke dreads og? Det har skjedd at jeg røyker på 228, men som oftest før kampen. Og jo, jeg har dreads også Står forøvrig sammen med Ikaros og vil si jeg bidrar mer til stemningen enn 97% av de andre på stadion. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 VIF har nyheter. Alle venter spent... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Doffen signerer for fem år til: http://www.vif-fotball.no/article3087377.ece Håper det kommer mer også.. Reginiussen? Mix? 1 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Vel og bra det, men håpet det kom noe mer "spennende". Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Moa lover å velge VIF Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Han er 25 nå. Forhåpentligvis får han 5-8 gode år i Tyskland eller andre steder. Han kommer nok aldri til å være så god for VIF i fremtiden, som han var i 2008- og 2010-sesongene. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Sidoine Oussou har scoret for oss i treningskamp mot Nybergsund. Hans 3 mål på 4 kamper. Har vært svært aktiv i dagens kamp også. Virker som en veldig spennende spiller. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Spent å se hvordan han takler nivået i tippeligaen. Virker ikke som det er kvaliteten det står på. Endret 11. februar 2011 av Stephenjazz Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg har ikke sett så mange kamper med Ossou, men mitt inntrykk er at han er litt passiv. Han jager ikke så mye ball. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå