Maefteda Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Det blir i så fall ekstra motivasjon i starten for Strandberg. Det å vite at Reginiussen kan bli skadefri og komme inn i laget, må nok gi stor motivasjon til å prestere og befeste sin posisjon i starten av sesongen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 http://www.vif-fotball.no/article3081126.ece Fantastisk! Godt å slippe skapnazien Ulseth. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hva var problemet med Tom Ulseth? Aldri hørt om han engang Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Han hadde vel litt for god kontakt med politiet om det kan være mulig. Snuten oppførte seg som hans lydige bikkjer. Han står gjerne nederst på tribuna og peker ut de han ikke liker. De som blir valgt ut, blir kasta ut fra stadion. Han står også bak den generelle trakasseringen mot supportere fra vakter og politiets side. Det holder at man har et =Enga-skjerf eller en t-skjorte med "Det var JEG som blussa mot Lyn" for at man blir lagt i håndjern og kroppsvisitert. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Lars Iver Strand håper jeg vi snart selger. Han har ikke bidradt noe de sesongene han har i enga. BHR synes jeg også er overhypet. Om Fedor er bedre vet jeg ikke, vi har sett VELDIG lite til ham. Reginiussen kan være bra, men han er skadet og har vært det lenge. Perfekte laget: To til tre spillere som alle kjemper som løver mot hverandre om hver eneste posisjon på laget! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg tror jeg kommer til å bruke lang tid på å lære meg å like BHR, samme hvor bra han gjør det. (Om det er hold i ryktene da, noe jeg håper det ikke er). Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kamp kl 16 i dag, den går iallefall på Tv2 Sport. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Nesten ingen sjanser i 1. omgang. Straks pause. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Føler tromsø kontret oss i hjel... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Vi vinner noe: http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article191836.ece 1 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Vålerenga-keeper Lars Hirschfeld er tatt ut i den kanadiske landslagstroppen som møter Hellas i Larissa 9. februar. Kampen er en del av Canadas forberedelser til CONCACCAF Gold Cup som spilles fra 5. til 25. juni i 13 byer i USA. Mister vi han i 3 uker i sommer? Så jo hvordan det gikk da Troy var borte 3 kamper.... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Må ha navnet på drakta Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg synes det er like greit. Da blir det enda lettere å holde oversikten, gjerne når man ikke er helt edru. Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg synes det er like greit. Da blir det enda lettere å holde oversikten, gjerne når man ikke er helt edru. Hvis du drikker så mye at du ikke greier å se hvem som spiller foreslår jeg heller at du dropper alkoholen. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg synes det er like greit. Da blir det enda lettere å holde oversikten, gjerne når man ikke er helt edru. Hvis du drikker så mye at du ikke greier å se hvem som spiller foreslår jeg heller at du dropper alkoholen. Eller fotballen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg synes det er like greit. Da blir det enda lettere å holde oversikten, gjerne når man ikke er helt edru. Hvis du drikker så mye at du ikke greier å se hvem som spiller foreslår jeg heller at du dropper alkoholen. Jeg tenker vel heller på poten jeg da. Det er ganske digg å være fjern, men mye negative vibber i form av snut. Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg synes det er like greit. Da blir det enda lettere å holde oversikten, gjerne når man ikke er helt edru. Hvis du drikker så mye at du ikke greier å se hvem som spiller foreslår jeg heller at du dropper alkoholen. Jeg tenker vel heller på poten jeg da. Det er ganske digg å være fjern, men mye negative vibber i form av snut. Jasså, så hvis jeg forstår deg rett er du en av disse idiotene som står på 228 og røyker shit? Du har ikke dreads og? Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Blir du plaget av lukten av grønne blader fra sydlandske strøk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå