Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Akkurat som keeper så burde vi heller ha en keeper som har vært med på spillet i flere år. Og 32 er da ikke så gammelt..

 

Rent personlig tror jeg det ligger mer under enn at "Arni er for gammel". Uten at jeg kan "bevise" noe.

 

Og ellers:

Kent Bergersen ble ansatt i FC Lyn. Trist. Kunne tenkt meg han i klubben. Vi får se hva som skjer nå, blir spennende ja!

Dessuten gleder jeg meg til 3. desember, da skal sesongkortet fornyes.

Lenke til kommentar
Har Vif kontaktet Alanzinho?

 

Om så, er han en vi vil ha/trenger?

 

Tja, spørsmålet er om vi trenger han. Han er god, absolutt, men når vi allerede har Strand og DFH så kan dette fort bli litt mye med lettbeinte teknikere.

En annen ting er vel at Stabæk aldri kommer til å slippe han. Det tredje elementet er at Stabæk skal spille UEFA cup, og det er nok et fint vindu for Alanzinho å vise seg fram i.

 

Det som derimot er litt artig med denne artikkelen er hvordan Bohinen sutrer til media. Har han gjort noe annet enn å sutre siden han gikk fra VIF?

Lenke til kommentar
Har Vif kontaktet Alanzinho?

 

Om så, er han en vi vil ha/trenger?

 

Tja, spørsmålet er om vi trenger han. Han er god, absolutt, men når vi allerede har Strand og DFH så kan dette fort bli litt mye med lettbeinte teknikere.

En annen ting er vel at Stabæk aldri kommer til å slippe han. Det tredje elementet er at Stabæk skal spille UEFA cup, og det er nok et fint vindu for Alanzinho å vise seg fram i.

 

Det som derimot er litt artig med denne artikkelen er hvordan Bohinen sutrer til media. Har han gjort noe annet enn å sutre siden han gikk fra VIF?

 

DFH som spiss igjen :)

Lenke til kommentar
DFH som spiss igjen :)

 

Å huff nei. Den gutten må spille offensiv midtbane eller ving. Og skal han absolutt være spiss så må han lære å gå på alle baller, og aggressiviteten i feltet må opp tretti-førti hakk. Huff!

Helst skulle jeg sett at Thorvaldsson viste seg som den lure spissen vi tror han er, og at Rune Lange ble helt frisk (og i godt gammelt slag). Da tror jeg vi hadde hatt et særdeles godt angrep.

 

Og nå skal jeg prøve meg på noe jeg ikke har gjort på lenge, sette opp et lag (bestående av spillere vi har i klubben).

Andresen skal vel bruke en 4-4-2-formasjon, så da bruker jeg det samme.

-------------------Bolthof---------------------

Jepsen - Wæhler - Thomassen - Storbæk

-----------------Andresen--------------------

------------Zajic - Grindheim----------------

--------------------Strand--------------------

----------Thorvaldsson - Lange--------------

 

Ikke så ille det, egentlig. Da har vi: Horn, Førsund, Fellah, DFH, Roberts og Mila i bakhånd. Samt dos Santos og Jalland.

Lenke til kommentar
DFH som spiss igjen :)

 

Å huff nei. Den gutten må spille offensiv midtbane eller ving. Og skal han absolutt være spiss så må han lære å gå på alle baller, og aggressiviteten i feltet må opp tretti-førti hakk. Huff!

Helst skulle jeg sett at Thorvaldsson viste seg som den lure spissen vi tror han er, og at Rune Lange ble helt frisk (og i godt gammelt slag). Da tror jeg vi hadde hatt et særdeles godt angrep.

 

Og nå skal jeg prøve meg på noe jeg ikke har gjort på lenge, sette opp et lag (bestående av spillere vi har i klubben).

Andresen skal vel bruke en 4-4-2-formasjon, så da bruker jeg det samme.

-------------------Bolthof---------------------

Jepsen - Wæhler - Thomassen - Storbæk

-----------------Andresen--------------------

------------Zajic - Grindheim----------------

--------------------Strand--------------------

----------Thorvaldsson - Lange--------------

 

Ikke så ille det, egentlig. Da har vi: Horn, Førsund, Fellah, DFH, Roberts og Mila i bakhånd. Samt dos Santos og Jalland.

 

Det der er nå mere enn 4-1-2-1-2 Formasjon en 4-4-2 da.

 

--------Bolthof-------------

 

Storbæk - Wæhler - Thomassen - Jepsen

 

- Zajic? - Andresen - Grindheim - Mila

 

----------- Thorvaldsson - DHF

Lenke til kommentar
Det der er nå mere enn 4-1-2-1-2 Formasjon en 4-4-2 da.

 

--------Bolthof-------------

 

Storbæk - Wæhler - Thomassen - Jepsen

 

- Zajic? - Andresen - Grindheim - Mila

 

----------- Thorvaldsson - DHF

 

Det er en 4-4-2 diamant. Der Andresen blir benyttet som defensiv midtbanespiller og Strand som offensiv.

I en ren 4-4-2 vil jeg heller ha DFH på vingen, og Berre inn som angriper.

Lenke til kommentar
Det der er nå mere enn 4-1-2-1-2 Formasjon en 4-4-2 da.

 

--------Bolthof-------------

 

Storbæk - Wæhler - Thomassen - Jepsen

 

- Zajic? - Andresen - Grindheim - Mila

 

----------- Thorvaldsson - DHF

 

Det er en 4-4-2 diamant. Der Andresen blir benyttet som defensiv midtbanespiller og Strand som offensiv.

I en ren 4-4-2 vil jeg heller ha DFH på vingen, og Berre inn som angriper.

 

Det blir vell ikke en 4-4-2 formasjon selv om det kanskje virker slik, det blir 4-1-2-1-2 formasjon. Det kan hende jeg tar feil, men det tror jeg ikke.

Lenke til kommentar
Det blir vell ikke en 4-4-2 formasjon selv om det kanskje virker slik, det blir 4-1-2-1-2 formasjon. Det kan hende jeg tar feil, men det tror jeg ikke.

 

Jo, det blir en 4-4-2-formasjon. Grunnen til det er rett og slett at man har det som grunnformasjon. Det som skjer er at man dytter to spillere litt opp, og litt ned (offensive og defensive midtbanespillere), så får man to spillere som holder seg i midten (indreløpere). 4-1-2-1-2 er derfor (i prinsippet) en 4-4-2 med diamant. Dvs, vi snakker om den samme formasjonen. :)

 

Se f.eks. her:

http://en.wikipedia.org/wiki/Formation_%28...mond_or_4-3-1-2

Lenke til kommentar
Det blir vell ikke en 4-4-2 formasjon selv om det kanskje virker slik, det blir 4-1-2-1-2 formasjon. Det kan hende jeg tar feil, men det tror jeg ikke.

 

Jo, det blir en 4-4-2-formasjon. Grunnen til det er rett og slett at man har det som grunnformasjon. Det som skjer er at man dytter to spillere litt opp, og litt ned (offensive og defensive midtbanespillere), så får man to spillere som holder seg i midten (indreløpere). 4-1-2-1-2 er derfor (i prinsippet) en 4-4-2 med diamant. Dvs, vi snakker om den samme formasjonen. :)

 

Se f.eks. her:

http://en.wikipedia.org/wiki/Formation_%28...mond_or_4-3-1-2

 

Ok, men da blei det en 4-1-2-1-2 formasjon i prinsippet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...