Olum Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Det er 3. draktene våre. De brukes i treningskampene fram til vi får 1. draktene i mars en gang. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Er man pålagt å ha en tredjedrakt når man skal spille i Europa? Jeg ville kanskje sett en helrød drakt. Den fargen bruker vi nesten ikke, men den utgjør en ganske stor del av logoen vår. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Vi har vel alltid hatt en tredjedrakt, men ikke benyttet den så mye. Jeg tror det er noen leveringsproblemer som gjør at vi spiller med dem inntil videre. Jeg hadde også et ønske om at vi kunne gå tilbake til de bortedraktene vi brukte i 04-05, hvite med mosegrønne detaljer. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jepp, den var nok fin. (husker den ikke). Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Vi har vel alltid hatt en tredjedrakt, men ikke benyttet den så mye. Jeg tror det er noen leveringsproblemer som gjør at vi spiller med dem inntil videre. Jeg hadde også et ønske om at vi kunne gå tilbake til de bortedraktene vi brukte i 04-05, hvite med mosegrønne detaljer. Det var vel ikke i 04/05 vel? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Er man pålagt å ha en tredjedrakt når man skal spille i Europa? Jeg ville kanskje sett en helrød drakt. Den fargen bruker vi nesten ikke, men den utgjør en ganske stor del av logoen vår. Tror man må ha tredjedrakt i europa også. Reglen på dette er at dersom vi møter feks molde, som har hvit shorts og blå drakt, så må vi bruke ett draktsett som ikke har blå eller hvit drakt/shorts. Derfor er som regel 3.drakter helt ensfarget slik at man garantert har drakter som ikke matcher motstanderens i noen form. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Vi har vel alltid hatt en tredjedrakt, men ikke benyttet den så mye. Jeg tror det er noen leveringsproblemer som gjør at vi spiller med dem inntil videre. Jeg hadde også et ønske om at vi kunne gå tilbake til de bortedraktene vi brukte i 04-05, hvite med mosegrønne detaljer. Det var vel ikke i 04/05 vel? Jeg husker ikke nøyaktig når det var, men det var for noen år siden. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 De var veldig fine. Likte også godt de lyseblå draktene vi hadde som bortedrakter... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Dette er litt spennende nyheter: http://fotball.aftenposten.no/treningskamper/article191717.ece Riise og Reginiussen til enga? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Æh, har vi plass til Riise da? Har aldri likt han, og syns ikke han er så stas som alle vil ha det til.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg er enig, men jeg tror han kan passe inn i stilen vår. Dog er jeg alltid skeptisk til de fleste vi signerer Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hvis Reginiussen kommer, hvem skal han danke ut? Liker godt Stefan og Muri som par.. Eller er han på kanten? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ut med Stefan, og inn som en langsiktig erstatter for Muri Hvordan er farten til Reginiussen? Trenger sårt fart der bak. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ut med Stefan, og inn som en langsiktig erstatter for Muri Hvordan er farten til Reginiussen? Trenger sårt fart der bak. Gått under navnet "Turbo Tore" så tror han er rimelig rask Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Tore er velkommen. Riise derimot, Norges mest overhypa spiller, i tilegg til en ordentlig klyse. Nei takk. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ut med Stefan, og inn som en langsiktig erstatter for Muri Hvordan er farten til Reginiussen? Trenger sårt fart der bak. Da må Stefan lånes ut til noen i det minste. Kan ikke la en fremtidig stopperkjempe sitte på benken i denne perioden. Det er når man er på hans alder at gunnlaget for de ti-femten nesten sesongene dannes. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ut med Stefan, og inn som en langsiktig erstatter for Muri Hvordan er farten til Reginiussen? Trenger sårt fart der bak. Rimelig sikker på at Reginiussen vil ut igjen, og han kommer nok til å få sjansen, så vil ikke betrakte han som en langsiktig erstatter for noen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Positiv til Reginiussen. Så lenge ikke Strandberg går sur, tror jeg han kan ha godt av lære litt og bli enda bedre før han er helt fast. Vi trenger også sårt back-up bak der, siden vi bare har Solli/Nordvik. BHR vil jeg ha langt vekk fra klubben. Samme som Teipball sier, overhypa klyse. Ingen han kan ta plassen til. Fegor kan gjøre samme nytten. Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 http://www.vif-fotball.no/article3081126.ece Fantastisk! Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Reginiussen er vel pr i dag skadet? Vil ikke være 100% langt etter at sesongen har begynt. For all del han er god nok, men gambling kanskje, med tanke at han kommer på lån og er skadet? Ville da vært bedre å få fristilt/solgt LIS, mannen er kronisk skadet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå