Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har vel alltid hatt en tredjedrakt, men ikke benyttet den så mye. Jeg tror det er noen leveringsproblemer som gjør at vi spiller med dem inntil videre. Jeg hadde også et ønske om at vi kunne gå tilbake til de bortedraktene vi brukte i 04-05, hvite med mosegrønne detaljer.

Lenke til kommentar

Vi har vel alltid hatt en tredjedrakt, men ikke benyttet den så mye. Jeg tror det er noen leveringsproblemer som gjør at vi spiller med dem inntil videre. Jeg hadde også et ønske om at vi kunne gå tilbake til de bortedraktene vi brukte i 04-05, hvite med mosegrønne detaljer.

Det var vel ikke i 04/05 vel?

Lenke til kommentar

Er man pålagt å ha en tredjedrakt når man skal spille i Europa?

Jeg ville kanskje sett en helrød drakt. Den fargen bruker vi nesten ikke, men den utgjør en ganske stor del av logoen vår.

Tror man må ha tredjedrakt i europa også. Reglen på dette er at dersom vi møter feks molde, som har hvit shorts og blå drakt, så må vi bruke ett draktsett som ikke har blå eller hvit drakt/shorts. Derfor er som regel 3.drakter helt ensfarget slik at man garantert har drakter som ikke matcher motstanderens i noen form.

Lenke til kommentar

Det var vel ikke i 04/05 vel?

Jeg husker ikke nøyaktig når det var, men det var for noen år siden.

Lenke til kommentar

Ut med Stefan, og inn som en langsiktig erstatter for Muri :) Hvordan er farten til Reginiussen? Trenger sårt fart der bak.

Da må Stefan lånes ut til noen i det minste. Kan ikke la en fremtidig stopperkjempe sitte på benken i denne perioden. Det er når man er på hans alder at gunnlaget for de ti-femten nesten sesongene dannes.

Lenke til kommentar

Ut med Stefan, og inn som en langsiktig erstatter for Muri :) Hvordan er farten til Reginiussen? Trenger sårt fart der bak.

Rimelig sikker på at Reginiussen vil ut igjen, og han kommer nok til å få sjansen, så vil ikke betrakte han som en langsiktig erstatter for noen.

Lenke til kommentar

Positiv til Reginiussen. Så lenge ikke Strandberg går sur, tror jeg han kan ha godt av lære litt og bli enda bedre før han er helt fast. Vi trenger også sårt back-up bak der, siden vi bare har Solli/Nordvik.

BHR vil jeg ha langt vekk fra klubben. Samme som Teipball sier, overhypa klyse. Ingen han kan ta plassen til. Fegor kan gjøre samme nytten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...