Bagh Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det hadde vært så a-typisk om sesongen blir en kjempeskuffelse, med tanke på forventinger i forkant. Vi har aldri klart å innfri når det er forventinger til oss Det hadde vært a-typisk dere lykkes mener du vel? Men om dere ikke kjemper om medalje i år vet jeg ikke hva jeg skal tro om norsk fotball. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Det ville vært en typisk Enga-sesong at vi sliter for å unngå nedrykk og ender på en 7. plass etter en enorm snuoperasjon på slutten av sesongen med de forventningene vi har nå Endret 28. januar 2011 av Olum Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 HA TRUA!!! Vi klarte det i 2005! 2 Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det ville vært en typisk Enga-sesong at vi sliter for å unngå nedrykk og ender på en 7. plass etter en enorm snuoperasjon på slutten av sesongen med de forventningene vi har nå Ja, og da ville det vært a-typisk om dere lykkes i å kjempe om medalje. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Spilletråd til Yssouf Koné opprettet. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 http://www.vif-fotball.no/article3077722.ece I drakt! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 "Spissen ble operert for fire måneder siden, men er snart tilbake på treningsfeltet. " Dislike. Kan bli et varp, men liker ikke at man kjøper skadde spillere, kan bli en viktig spiller, men hadde håpet på en litt bedre spiller enn Kone. Tradisjonen vår med spisskjøp de siste årene har jo ikke vært så altfor bra(med unntak av Moa), så er skeptisk til jeg får se han spille. Tippeliganivå har han vist at han har, men hadde håpet på en spiller som kan være truende for lag i CL. Kone sine mål har vel hovedsakelig kommet i kvaliken til CL? Vi har uanansett Berre hvis det skulle gå dårlig. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Berre.. Hehe Kone har spilt i CL, han har vel også scoret mot Chelsea i CL? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Mot Valencia i alle fall. Misforstå meg rett, Kone kan være mannen som tar oss til en god plassering i Tippeligaen og som kan hjelpe oss til Europa. Men han er en spiller på vei nedover i karrieren, og jeg skulle likt å se at vi kjøpe en på vei oppover. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Ahha, deilig å lese på diverse RBK-forum nå rundt overgangen. Virker som det stakk en del. En skikkelig revansj på deres signering av DFH. Nå er det RBKerne som snakker om at vi gir bedre lønn, og hvordan RBK egentlig ikke ønsket han. Koné er en proven målscorer i Tippeligaen/Europa, passer som erstatter for både Moa og Bengt, kan fransk, som sikkert er hjelpsomt ovenfor vår andre nye spiss, Sidoine Oussou. Han kommer gratis, selv om han sikkert krever litt lønn. Ikke værre en at vi tjener/går i null på å ha Koné/Sid framfor Bengt/Moa vil jeg tro. Ikke minst, så snapper vi en spiller foran nesa på RBK, som de har brukt ressurser på å lokke til seg, uten å lykkes, som gjør at de må lete på ny. Veldig spennende sesong nå i vente. Vi har skaffet oss Koné, Stoor, Oussou, Solli og Hussain, 2 klasse som går rett inn på laget, og 3 talenter med gode utsikter. Ut har vel.. tja, Frode Larsen, Kristian Brix, Bengt Sæternes, Fredrik Carlsen.. Innebyttere at best. Fegor Ogude har ikke fått vist hva som bor i han heller, og når han blir prioritert på Nigeria framfor topp TL spillere som Ujah og Igiebor, så må det være noe talent der. RBK, på sin side. Har mistet Annan, Iversen og Roar Strand. 2 av deres beste spillere og 1 god backup, tilbake har de bare fått kjøpt DFH og Høiland, som er solide TL-spillere. Hadde jo vært litt typisk om de skulle fått inn Reginiussen og Djiby Fall nå da, men det får så være. 2 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg tror ikke han er på vei ned, foreløpig. Vi har signert mange, har fine, unge talenter og går en finfin periode i møte RBK mister vel lustig og PCS også.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Mot Valencia i alle fall. Sitat vif-fotball.no: Sommeren 2008 ble han solgt til hardtsatsende Cluj i Romania. Han scoret 16 mål for Cluj. Et av dem mot Chelsea på bortbane i Champions League. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Begynner å bli litt engstelig for fallhøyden, men jeg håper Martin er den magikeren jeg tror han er . Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg har tro på at han har en langsiktig plan om ikke annet... Vi krysser fingrene for Cup-gull, Serie-gull og avansement i Europa i 2011 Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg har tro på at han har en langsiktig plan om ikke annet... Vi krysser fingrene for Cup-gull, Serie-gull og avansement i Europa i 2011 Unner dere bare Europa-spill, resten kan dere ta rennafart og drite i Det må da gå an for andre lag enn Rosenborg å nå et gruppespill nå snart? Har gått noen år siden sist. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Spent på det selv. Aner ikke om spillestilen vår passer inn i Europa. Noe sier meg at den blir litt for offensiv, med tanke på kvalitet i laget pr nå. Først og fremst håper jeg vi blir stabile i toppen i TL, og bygger videre derfra. Selv med 5-1 tap mot FCK, fikk vi skryt av Solbakken for å spille "Europeisk fotball". Samme med da vi møtte Barcelona ifjor. OT: Forresten har jeg aldri tenkt over avataren din Bagh. Den sorte ridder er nice. Don Rosa ftw. Endret 28. januar 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Mot Valencia i alle fall. Sitat vif-fotball.no: Sommeren 2008 ble han solgt til hardtsatsende Cluj i Romania. Han scoret 16 mål for Cluj. Et av dem mot Chelsea på bortbane i Champions League. Ah, jeg trodde du tenkte på RBK-dagene. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Spent på det selv. Aner ikke om spillestilen vår passer inn i Europa. Noe sier meg at den blir litt for offensiv, med tanke på kvalitet i laget pr nå. Først og fremst håper jeg vi blir stabile i toppen i TL, og bygger videre derfra. Selv med 5-1 tap mot FCK, fikk vi skryt av Solbakken for å spille "Europeisk fotball". Samme med da vi møtte Barcelona ifjor. OT: Forresten har jeg aldri tenkt over avataren din Bagh. Den sorte ridder er nice. Don Rosa ftw. Europeisk fotball? Typ Barcelona-possesionfotball? OT: Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Vet ikke helt hva som menes med det. Vi er jo tilnærmet lik Barcelona i spillestilen, med noen forskjeller så klart. Vet ikke hvorvidt det er en god eller dårlig ting for sjansene våre i Europa. - Nå tar vi gull! Liker innstillingen til gutta. Man må ha tro på det, for at det skal gå. Står i samme artikkel at Koné tjener drøyt 2 millioner. Greit for meg det. Endret 28. januar 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Husam Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg fulgte dårlig med på Koné sist gang han var i TL, men det virket ikke som om RBK var spesielt keen på å beholde han da de hadde han i stallen tidligere. Sjekket uansett opp mål-raten hans i norsk fotball nå, og den ser absolutt ikke verst ut. Hvorfor ville ikke RBK beholde han tidligere, og hvorfor forsøkte de likevel å signere han nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå