Lyspaere Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Synes draktene ser bra ut jeg. Eneste minuset er slim-fit'en, men det er vel av praktiske årsaker i spillet Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Syns du den er for mye slimmet eller for lite? Personlig likte jeg Kappadraktene bedre, så glad jeg har den her Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 FC København - Vålerenga kl 18:50 på TV2 Sport i dag 1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Vi blir pissa på for øyeblikket. Jeg aner ikke hvordan spillet er, men følger oppdateringene på VIF-fotball. Står 3-1 til FuCK nå. Berre scorte et typisk Berre-mål på en retur fra keeper på en corner. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Ser på kampen.. Elendig forsvarsspill, og mye individuelle feil. Taper også midtbaneduellen sentralt med god margin. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Ikke noe å se på dette nei.. Løper bare i mellom. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Begynner å ta seg litt opp nå, føler vi har tatt over føringa og initiativet i kampen Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Og dette endte 5-1. Ikke akkurat et godt resultat nå som sesongen nærmer seg med stormskritt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det er ikke så mye å bekymre seg for. Gutta trener hardt på denne tiden og er langt ifra kampform. FC København er lettere i beina og prøver å holde formen gående til CL. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Syns vi har en veldig tynn stall da jeg så benken vår i dag... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Stallen er litt tynn, og Amin spilte elendig til tider. Stoor og muri gjorde en god jobb. Vi mangler slagkraft fremmover. Alt i alt synes jeg ikke dette var galt. Kampen var grei, vi gjør mye feil, men vi har ikke satt spillet enda. Det er en grunn til at dette kalles 'treningskamper'. FCK er tross alt i oppkjøring til en CL-kamp mot Chelsea, og det er ikke noe man skal kimse av Hva vi behøver: én spiss, én forsvarsspiller til. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Yssouf Koné klar for 3 år i Vålerenga! Wow! Den kom kjapt. Deilig å være i rute med overgangene allerede! Yssouf Koné er en klassesigneringen i mine øyne, han bøttet inn med mål mot slutten av RBK-karrieren, og fikk seg 30 mål på 63 kamper totalt, hvor hele 12 mål kom på 15 e-cup kamper. 13 mål på sine siste 20 kamper fra start for RBK. Favoritter til å vinne serien nå! Endret 28. januar 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Liker det, har tro på at han kan passe inn i systemet vårt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg husker han ikke helt, men stoler på at det er noe bra Godt det kom såpass tidlig! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Gratulerer med Konè, en meget god spiller. Eneste dere må passe på er holdningen hans, den er varierende! Skulle selvfølgelig likt å sett han i RBK drakt igjen, men men... kan ikke få alt Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Har gjort litt beregninger. Han fikk totalt 2054 minutter i RBK i TL, og scoret 16 mål. Dette gir et snitt på 1 mål pr 128 minutter. Det spilles 2700 minutter med fotball totalt i TL, så hvis han spiller alle kamper med samme snitt som i RBK, så vil han ende opp på: 2700/128 = 21 mål Veldig veldig hypotetisk, men det sier litt om hva slags målscorer vi har fått oss. Han spilte veldig sporadisk i RBK, og har oppført masse kamper der han har fått under 10 minutter på banen. Vi får se hva han bidrar med i Vålerenga, men jeg er svært positiv til overgangen akkurat nå. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det hadde vært så a-typisk om sesongen blir en kjempeskuffelse, med tanke på forventinger i forkant. Vi har aldri klart å innfri når det er forventinger til oss Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Lit skeptisk til å kjøpe en skadet spiller, men jeg er spent!!! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det hadde vært så a-typisk om sesongen blir en kjempeskuffelse, med tanke på forventinger i forkant. Vi har aldri klart å innfri når det er forventinger til oss Gullet i 2005 kom etter en sesong uten press på oss eller? Har ikke helt utelukket flopp i år, for vår del, men med slike ting på plass allerede, virker det mindre og mindre sannsynlig. Synes klubben styres mye mer profesjonelt enn det vi gjorde da, vi har allerede erfaring fra det, og retningen vi tar nå er mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå