Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Daniel Braaten var i RBK fra han var 23-25. DFH var i Vålerenga fra han var 19-24. Det er litt forskjell. Vil ikke si at Daniel Fredheim Holm er Vålerenga-gutt, men han har litt mer historie med oss.

Hæstad om overgangen:

Hva syntes dere om at Fredheim holm svikter Vålerenga ?

Jeg synes ikke Daniel svikter Vålerenga. Han fikk aldri noe tilbud herfra. Han ville bort fra Aalborg og Rosenborg var en av klubbene som viste interesse. Jeg skulle selvfølgelig helst ha sett at han spilte hos oss, i og med at jeg mener han er en fantastisk spiller. Håper han kan bli skadefri og få en fin sesong for Rosenborg, så lenge de ender bak oss på tabellen.

Hilsen Kristofer

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han kom med noen kommentarer rundt denne "kontraktløse spillere-samlingen" for kort tid siden, men han har kloklig holdt kjeft!

Tror ikke fotballhjertet til Daniel FAKTISK banker for RBK, men han sier det i alle fall, og det mener jeg er riktig.

Du må være Reka for å trene ett lag og åpentlyst supportere ett annet :love:

Supportere :D ! Trukke jeg har hørt den før, men skjønner meninga og støttes.

Slutta å spise reker jeg, i respekt!

Lenke til kommentar

De gamle Nike draktene likte jeg veldig godt. Hvis noen vet om et sted som selger de er det bare å sifra. Føler at Vålerenga er en Nike-klubb, så litt irriterende at vi ikke gikk tilbake til det, men hvis jeg husker rett så var det problemer med levering av drakter sist og Nike ga egentlig litt faen i oss.

Lenke til kommentar

Da var troppen offentliggjort, og igjen er det INGEN fra norges nest beste lag med.. Bra for gutta i sesongoppkjøringen, de kan holde fokus, men jeg GLEDER meg til Drillo slutter som landslagsjef!

Hvorfor er ikke doffen og fellah med i troppen? Og hva med singh?

Jeg vet strandberg og singh er med i U21-troppen men faen heller, vi har en midtbane som kler av de fleste :mad:

Lenke til kommentar

Drillo lurer folket til å tro at vi har et landslag der vi ikke kan spille fotball og må forsvare oss til seier ved å la de mest tekniske gutta bli hjemme. Norge har per dags dato et landslag som kan underholdne og som kan komme seg til EM og VM, men ikke når vi stiller med talentløse spillere som B.H Riise på midten istedenfor Singh, Fellah osv.

Verste er at han lurer mange.

Lenke til kommentar

Greit at det ikke ble nike igjen. 3 sesonger med den samme drakta. Feil med draktene når de ble levert på sjappa. Og for få leveringer av drakter, slik at man aldri hadde drakter i sjappa.

Kunne sett for megat adidas brukte originals logoen i stedet for den nye, retrodrakt med retro merker. Hummel hadde vært stilig det og

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...