Raste Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Martin sier at DFH aldri var aktuell for Enga, da heller jeg heller jeg mot at han ville hjem til Norge og han fikk avslag fra Vålerenga. Så da måtte han finne seg en klubb da som ble Rosenborg dessverre. Synd.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Dårlig å gå til RBK, uansett... Håper han blir frisk og fin, men huff.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 RBK ville også hente Wæhler Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 DFH klar for RBK.. – Nå banker hjertet for RBK Hva for noe piss er dette? Nå er jeg ordentlig sinna. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Han sa nøyaktig det Vidar Riseth burde sagt om VIF da de spurte han hvem han håper vinner serien. Så vi kan ikke klage. Det er arbgiveren hans nå. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Han er en Vålerenga-gutt, enkelt og greit. Litt respekt for klubben bør han ha, den klubben som oppdro han fra han var 18 år til han var 24 år. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Joda, han kunne vært mer ydmyk og sagt at det blir rart for han, klanen og VIF, i stedet for å si at "sånn er fotballen". Vi ville ikke ha han, et sted måtte han gå, og gribbene tok han Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Joda, men han kunne heller dratt til Skeid eller Follo. 1 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Syns han kunne ha gått til Hønefoss, og fått de opp igjen Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Freddy legger opp etter sesongen.. La oss nå gi han et siste seriegull i Norge. Gjerne et cupgull i tillegg. Finnes ikke mer sympatisk fotballspiller. Det var ganske forventet, men likevel vemodig. Heldigvis er det fortsatt et år til. Klart at han skal få testemonial. Kommer til å være spilleren med flest kamper for Vålerenga gjennom historien når han legger opp. 2 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Blir trist å miste freddy, selvom jeg ikke synes han er god nok pdd. Får håpe han får en rolle i klubben, denne mannen har vært en av de mest sympatiske og godt likte spillere i tippeligaen en årrekke, sammen med Roar Strand. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Han skal starte å jobbe i TV2Sporten. Han passer perfekt til en mediarolle. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Leste det rett etter at jeg skrev.. Litt trist, men han er flink i media så jeg skjønner`n godt Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Synd at Freddy legger opp, men det er ikke akkurat uventa. Fantastisk fyr, både på og utenfor banen. TV2 Sporten blir en fornøyelse med han som ekspertkommentator. Noen andre som har lest biografien hans? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg har lest den. Fantastisk fyr med bøtter av både sympati, selvironi og humor Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Kunne godt sett for meg en ny spiss før vinduet stenger. Det er vel litt for optimistisk å tro at Sid skal slå til i debutsesongen Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Tror vi skal ha en spiss, er iallefall det Martin har sagt. Sid skal utvikle seg dette året og bli vant til alt sammen. Kulden osv Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Når stenger overgangsvinduet? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Han er en Vålerenga-gutt, enkelt og greit. Litt respekt for klubben bør han ha, den klubben som oppdro han fra han var 18 år til han var 24 år. Han er vel mer Skeid-gutt. Blir på samme måte som å si at Daniel Braaten er RBK-gutt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå