Maefteda Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Faen as. Forferdelige nyheter hvis det er sant. Har alltid vært storfan av DFH, men om dette går i orden er jeg ikke det lenger. Tenk at han kan dra til Rosenborg akkurat nå, akkurat når vi kan ta seriegullet fra dem, og når de sliter med dårligere spillere. Svik. Det bare forsterker kontroversen rundt overgangen hans til Aalborg. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Har vansker for å se hvordan han skal forsterke RBK, har ikke hørt noe om hans prestasjoner på mange år, og den danske ligaen er ikke mye bedre enn den norske. Bare det å få han skadefri er en vrien jobb... Lukter bomkjøp. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Han koster 2 mill, ikke akkurat den største investeringen. Han var nesten vår beste spiller før han dro, og han er fortsatt bare 25 år. Om han er skadefri nå, så tror jeg det er en kjempesignering dessverre. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Har vansker for å se hvordan han skal forsterke RBK, har ikke hørt noe om hans prestasjoner på mange år, og den danske ligaen er ikke mye bedre enn den norske. Bare det å få han skadefri er en vrien jobb... Lukter bomkjøp. Grunnen til at du ikke har hørt om hans prestasjoner er vel fordi han har vært skadet så og si hele oppholdet hans i Aalborg. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Rosenborg har uansett Schwabe som medisink ansvarlig, som gjorde en fantastisk jobb for oss, og som også greide å få Stadsgaard og Iversen skadefrie. Kommer til å bue på Ullevål. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Jeg kommer til å slite med å se Fredheim i RBK-drakta. Jeg klarer liksom ikke helt bestemme meg for om han skal få applaus eller pipekor når han entrer banen i kampene mot oss. Var forøvrig en meget kjedelig kamp i går. Det var mange som skurra, bl.a. Stoor imponerte ikke på noen måter. Han ble parkert ved KFUMs første mål og slet mye med de raske talentene utover i kampen. Sid brant en 95% sjanse, men gjorde det godt igjen ved å score iskaldt. Den som mest overrasket meg var Christer Jensen. Jeg har ikke sett noe til han før han dro til Strømmen, men i går imponerte han virkelig. Selv om han er bitteliten, har han en enorm fart og god teknikk. Han er veldig god med ballen i beina og har god kontroll på hvir han har medspillerne. Heldigvis hadde vi noen bluss å varme oss på i den iskalde tåka oppe på Ekeberg. Christer Jensen gjorde også en bra figur i treningskamper før sesongen i fjor, bl.a. en inne i Vallhall ettersom jeg husker. Rett etterpå ble han leid ut til Strømmen, han fikk vel mye spilletid der, men de gangene jeg så han ble jeg ikke spesielt imponert. Kanskje han rett og slett bare spiller best i enga Angående DFH synes jeg det er en hån mot VIF å reise til RBK, han vet utmerket godt hva slags forhold vi har til den drittklubben, jeg klarer hvertfall ikke applaudere han hvis han stiller i REMA-poser på Ullevål denne sesongen. Rbk er ingen drittklubb, men det er likevel tungt å se at Daniel skal spille for laget. Sikkert like tungt som for Rbk-suporterne, når Ivers spilte for Enga. Men jeg kan ikke huske at Rbk-suporterne hånte Ivers, og det synes jeg ikke vi skal gjøre med Daniel heller(en oppfordring til alle). Men skuffende er det . Endret 18. januar 2011 av ronron25 Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Christer Jensen gjorde også en bra figur i treningskamper før sesongen i fjor, bl.a. en inne i Vallhall ettersom jeg husker. Rett etterpå ble han leid ut til Strømmen, han fikk vel mye spilletid der, men de gangene jeg så han ble jeg ikke spesielt imponert. Kanskje han rett og slett bare spiller best i enga Angående DFH synes jeg det er en hån mot VIF å reise til RBK, han vet utmerket godt hva slags forhold vi har til den drittklubben, jeg klarer hvertfall ikke applaudere han hvis han stiller i REMA-poser på Ullevål denne sesongen. Rbk er ingen drittklubb, men det er likevel tungt å se at Daniel skal spille for laget. Sikkert like tungt som for Rbk-suporterne, når Ivers spilte for Enga. Men jeg kan ikke huske at Rbk-suporterne hånte Ivers, og det synes jeg ikke vi skal gjøre med Daniel heller(en oppfordring til alle). Men skuffende er det . Reiser du på sommerferie i Bergen og dater tjukke damer/menn fra Lillestrøm også? Når ble RBK noe annet enn en drittklubb? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Hvor lenge var DFH i enga? Hadde det vært dos santos dette gjaldt hadde jeg skjønt det,men DFH gikk på billigsalg og viser liten respekt for klubben ved å gå til konkurrenten. En spiller som gjør mye godt for klubben over lengre tid kan hylles selvom han går til en konkurrerende klubb, DFH passer ikke denne beskrivelsen Endret 18. januar 2011 av McHalvorsen Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Rbk er ingen drittklubb, men det er likevel tungt å se at Daniel skal spille for laget. Sikkert like tungt som for Rbk-suporterne, når Ivers spilte for Enga. Men jeg kan ikke huske at Rbk-suporterne hånte Ivers, og det synes jeg ikke vi skal gjøre med Daniel heller(en oppfordring til alle). Men skuffende er det . Har du glemt igjen supporterbrillene dine? RBK er en drittklubb. En av de største etter LSK og Brann. Og hvorfor skal vi ikke håne han? Jeg var tidligere usikker, f.eks. Panzer fikk jo applaus når han møtte oss i fjor, men som folk her sier, Daniel var aldri stor nok til å gå inn i historien som en ekte Vål'Enga-gutt. Jeg kommer til å håne han på alle mulig vis, det samme jeg gjør med alle bartefolka. 2 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Æsj, dette var ingen god nyhet. Hadde overlevd hvis det var Molde, men RBK? Tror ikke det. Bues nok masse på han. Det får han regne med. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Jeg mister mye av respekten av han når denne overgangen skjer, alltid vært en fan av han og jeg hadde trodd at han ikke ville spilt for den klubben der i alle fall. Han bør vite forholdet mellom Vålerenga og Rosenborg, håper virkelig det! Ganske så trist at han drar til RBK. Endret 18. januar 2011 av Raste Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Christer Jensen gjorde også en bra figur i treningskamper før sesongen i fjor, bl.a. en inne i Vallhall ettersom jeg husker. Rett etterpå ble han leid ut til Strømmen, han fikk vel mye spilletid der, men de gangene jeg så han ble jeg ikke spesielt imponert. Kanskje han rett og slett bare spiller best i enga Angående DFH synes jeg det er en hån mot VIF å reise til RBK, han vet utmerket godt hva slags forhold vi har til den drittklubben, jeg klarer hvertfall ikke applaudere han hvis han stiller i REMA-poser på Ullevål denne sesongen. Rbk er ingen drittklubb, men det er likevel tungt å se at Daniel skal spille for laget. Sikkert like tungt som for Rbk-suporterne, når Ivers spilte for Enga. Men jeg kan ikke huske at Rbk-suporterne hånte Ivers, og det synes jeg ikke vi skal gjøre med Daniel heller(en oppfordring til alle). Men skuffende er det . Reiser du på sommerferie i Bergen og dater tjukke damer/menn fra Lillestrøm også? Når ble RBK noe annet enn en drittklubb? Nei, det gjør jeg ikke! Men jeg har vært medlem av norsk idrettsbevegelse en del år, og har lært meg fair play og respekt for motstandere og lag. Dessuten er jeg genuint opptatt av fotball og andre idretter, ikke drittslenging. Det overlater jeg til andre, som synes det er det som er det viktigste. Forøvrig er jeg like skuffa og sjokka som alle andre over at Daniel drar til Rbk. Endret 18. januar 2011 av ronron25 Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Rbk er ingen drittklubb, men det er likevel tungt å se at Daniel skal spille for laget. Sikkert like tungt som for Rbk-suporterne, når Ivers spilte for Enga. Men jeg kan ikke huske at Rbk-suporterne hånte Ivers, og det synes jeg ikke vi skal gjøre med Daniel heller(en oppfordring til alle). Men skuffende er det . Har du glemt igjen supporterbrillene dine? RBK er en drittklubb. En av de største etter LSK og Brann. Og hvorfor skal vi ikke håne han? Jeg var tidligere usikker, f.eks. Panzer fikk jo applaus når han møtte oss i fjor, men som folk her sier, Daniel var aldri stor nok til å gå inn i historien som en ekte Vål'Enga-gutt. Jeg kommer til å håne han på alle mulig vis, det samme jeg gjør med alle bartefolka. Hvis det er det du finner mest glede i, så værsågod! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg er alltid skuffet når folk forsvinner fra klubben, og hadde reagert anderledes om Hagen hadde gått til en annen TL-klubb da han kom hjem fra russland... Doffen ble ikke møtt med jubel i kristiansand etter overgangen til oss, og det forstår jeg. Vi jublet ikke for gashi da han stod på ullevål i rød dritt-drakt.... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Er kampen gratis på VIF-TV eller må vi ha sumo? Blir forvirra. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Ikke gratis, tror jeg.. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Etzaz Hussain på vei til Vålerenga Nok en klasseungutt i klubben, begynner å bli mange av dem nå. Qaka, Nielsen, Anene, Shåresh... Lover godt for fremtiden. Leser på VPN noen rykter om at vi avslo DFH, før han valgte RBK. Tror dere det ligger noe i det, eller tror du det bare er en måte å forsvare at han er på vei til RBK på? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 I dag var det lite som imponerte. Vi sliter spesielt mye på midtbanen og blir løpt fra i forsvar. Selv om vi hadde så mange unggutter utpå der, forsvarer det ikke 1-4 mot HamKam. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 DFH har vært ønsket av RBK lenge: http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article190382.ece Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Det er bedre at han er skada i rbk, enn i vålenga. Kommer til å bli den nye LIS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå