Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Faen as. Forferdelige nyheter hvis det er sant. Har alltid vært storfan av DFH, men om dette går i orden er jeg ikke det lenger. Tenk at han kan dra til Rosenborg akkurat nå, akkurat når vi kan ta seriegullet fra dem, og når de sliter med dårligere spillere. Svik. Det bare forsterker kontroversen rundt overgangen hans til Aalborg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vansker for å se hvordan han skal forsterke RBK, har ikke hørt noe om hans prestasjoner på mange år, og den danske ligaen er ikke mye bedre enn den norske. Bare det å få han skadefri er en vrien jobb... Lukter bomkjøp.

Grunnen til at du ikke har hørt om hans prestasjoner er vel fordi han har vært skadet så og si hele oppholdet hans i Aalborg.

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å slite med å se Fredheim i RBK-drakta. Jeg klarer liksom ikke helt bestemme meg for om han skal få applaus eller pipekor når han entrer banen i kampene mot oss.

Var forøvrig en meget kjedelig kamp i går. Det var mange som skurra, bl.a. Stoor imponerte ikke på noen måter. Han ble parkert ved KFUMs første mål og slet mye med de raske talentene utover i kampen. Sid brant en 95% sjanse, men gjorde det godt igjen ved å score iskaldt. Den som mest overrasket meg var Christer Jensen. Jeg har ikke sett noe til han før han dro til Strømmen, men i går imponerte han virkelig. Selv om han er bitteliten, har han en enorm fart og god teknikk. Han er veldig god med ballen i beina og har god kontroll på hvir han har medspillerne.

Heldigvis hadde vi noen bluss å varme oss på i den iskalde tåka oppe på Ekeberg.

Christer Jensen gjorde også en bra figur i treningskamper før sesongen i fjor, bl.a. en inne i Vallhall ettersom jeg husker. Rett etterpå ble han leid ut til Strømmen, han fikk vel mye spilletid der, men de gangene jeg så han ble jeg ikke spesielt imponert. Kanskje han rett og slett bare spiller best i enga :)

Angående DFH synes jeg det er en hån mot VIF å reise til RBK, han vet utmerket godt hva slags forhold vi har til den drittklubben, jeg klarer hvertfall ikke applaudere han hvis han stiller i REMA-poser på Ullevål denne sesongen.

Rbk er ingen drittklubb, men det er likevel tungt å se at Daniel skal spille for laget. Sikkert like tungt som for Rbk-suporterne, når Ivers spilte for Enga. Men jeg kan ikke huske at Rbk-suporterne hånte Ivers, og det synes jeg ikke vi skal gjøre med Daniel heller(en oppfordring til alle). Men skuffende er det :cry:.

Endret av ronron25
Lenke til kommentar

Christer Jensen gjorde også en bra figur i treningskamper før sesongen i fjor, bl.a. en inne i Vallhall ettersom jeg husker. Rett etterpå ble han leid ut til Strømmen, han fikk vel mye spilletid der, men de gangene jeg så han ble jeg ikke spesielt imponert. Kanskje han rett og slett bare spiller best i enga :)

Angående DFH synes jeg det er en hån mot VIF å reise til RBK, han vet utmerket godt hva slags forhold vi har til den drittklubben, jeg klarer hvertfall ikke applaudere han hvis han stiller i REMA-poser på Ullevål denne sesongen.

Rbk er ingen drittklubb, men det er likevel tungt å se at Daniel skal spille for laget. Sikkert like tungt som for Rbk-suporterne, når Ivers spilte for Enga. Men jeg kan ikke huske at Rbk-suporterne hånte Ivers, og det synes jeg ikke vi skal gjøre med Daniel heller(en oppfordring til alle). Men skuffende er det :cry:.

Reiser du på sommerferie i Bergen og dater tjukke damer/menn fra Lillestrøm også? Når ble RBK noe annet enn en drittklubb?

Lenke til kommentar

Hvor lenge var DFH i enga? Hadde det vært dos santos dette gjaldt hadde jeg skjønt det,men DFH gikk på billigsalg og viser liten respekt for klubben ved å gå til konkurrenten.

En spiller som gjør mye godt for klubben over lengre tid kan hylles selvom han går til en konkurrerende klubb, DFH passer ikke denne beskrivelsen

Endret av McHalvorsen
Lenke til kommentar

Har du glemt igjen supporterbrillene dine? RBK er en drittklubb. En av de største etter LSK og Brann. Og hvorfor skal vi ikke håne han? Jeg var tidligere usikker, f.eks. Panzer fikk jo applaus når han møtte oss i fjor, men som folk her sier, Daniel var aldri stor nok til å gå inn i historien som en ekte Vål'Enga-gutt. Jeg kommer til å håne han på alle mulig vis, det samme jeg gjør med alle bartefolka.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg mister mye av respekten av han når denne overgangen skjer, alltid vært en fan av han og jeg hadde trodd at han ikke ville spilt for den klubben der i alle fall. Han bør vite forholdet mellom Vålerenga og Rosenborg, håper virkelig det!

Ganske så trist at han drar til RBK.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Reiser du på sommerferie i Bergen og dater tjukke damer/menn fra Lillestrøm også? Når ble RBK noe annet enn en drittklubb?

Nei, det gjør jeg ikke! Men jeg har vært medlem av norsk idrettsbevegelse en del år, og har lært meg fair play og respekt for motstandere og lag. Dessuten er jeg genuint opptatt av fotball og andre idretter, ikke drittslenging. Det overlater jeg til andre, som synes det er det som er det viktigste. Forøvrig er jeg like skuffa og sjokka som alle andre over at Daniel drar til Rbk.

Endret av ronron25
Lenke til kommentar

Har du glemt igjen supporterbrillene dine? RBK er en drittklubb. En av de største etter LSK og Brann. Og hvorfor skal vi ikke håne han? Jeg var tidligere usikker, f.eks. Panzer fikk jo applaus når han møtte oss i fjor, men som folk her sier, Daniel var aldri stor nok til å gå inn i historien som en ekte Vål'Enga-gutt. Jeg kommer til å håne han på alle mulig vis, det samme jeg gjør med alle bartefolka.

Hvis det er det du finner mest glede i, så værsågod!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...