Olum Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Vi har jo byttet til Hafslund-drakta i år, så en eller annen kødd av en danske sitter med et stort antall Kappa-drakter. Han selger dem her for 79DKK stykket. Med frakt blir det 170kr. Jævla smooth egentlig med tanke på at den samme drakta kosta 700 i Sjappa. Klanen har lagt ut en oppfordring mot å ikke kjøpe fra duden fordi han visstnok gjør noe ulovlig, men draktene skal visstnok være originale ifølge mange på klanen-forumet. Jeg lot meg i hvertfall friste siden det er så jævla stygge priser i Sjappa. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Ser at det bare er xsmall, xxlarge og xxxlarge igjen. Hvordan er disse størrelsene mot for.eksempel Adidas, bruker vanligvis large eller xlarge, men blir kappa sine xxlarge for store da? Noen med erfaringer? Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Ser at det bare er xsmall, xxlarge og xxxlarge igjen. Hvordan er disse størrelsene mot for.eksempel Adidas, bruker vanligvis large eller xlarge, men blir kappa sine xxlarge for store da? Noen med erfaringer? Jeg synes Kappa er små i størrelsen. Måtte opp i large i fjorårets bortedrakt, bruker normalt medium. Men det spørs hvor høy du er osv. har lest et sted at det er normalt å gå opp en strl når det gjelder kappa Endret 15. januar 2011 av Stephenjazz Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Da vurderer jeg å kjøpe xxl, er 193 cm, men passer den ikke så har jeg i alle fall en drakt jeg kan henge opp på veggen. Ganske sykt at trykke på drakta koster mere enn selve drakta. 140 DKK for bare å få på 11 på drakta er en stiv pris, men sett under ett så er det jo greit. 700 for en drakt fra Sjappa er uansett ran. En Madrid drakt på Bernabeu kostet 600, mens en Wolves drakt på Molineux ca 400-500. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Du sier Barca, jeg sier Vålerenga. Du sier Messi, jeg sier Morten Berre. Du sier Xavi, jeg sier Fellah. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Da vurderer jeg å kjøpe xxl, er 193 cm, men passer den ikke så har jeg i alle fall en drakt jeg kan henge opp på veggen. Ganske sykt at trykke på drakta koster mere enn selve drakta. 140 DKK for bare å få på 11 på drakta er en stiv pris, men sett under ett så er det jo greit. 700 for en drakt fra Sjappa er uansett ran. En Madrid drakt på Bernabeu kostet 600, mens en Wolves drakt på Molineux ca 400-500. Ja vet. Altfor overpriset, siden de har monopol vil jeg tro. Men dete er nokså ganske likt sett i forhold til andre TL-klubber. Det skal sies at man ikke kan operere med de samme prisene i England, da de ikke har samme kjøpskraft. Uansett ved å kjøpe på sjappa går Penga til Vålenga, det er da en god sak Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Du sier Barca, jeg sier Vålerenga. Du sier Messi, jeg sier Morten Berre. Du sier Xavi, jeg sier Fellah. Du sier Guardiola jeg sier Rekdal Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Vi har jo byttet til Hafslund-drakta i år, så en eller annen kødd av en danske sitter med et stort antall Kappa-drakter. Han selger dem her for 79DKK stykket. Med frakt blir det 170kr. Jævla smooth egentlig med tanke på at den samme drakta kosta 700 i Sjappa. Klanen har lagt ut en oppfordring mot å ikke kjøpe fra duden fordi han visstnok gjør noe ulovlig, men draktene skal visstnok være originale ifølge mange på klanen-forumet. Jeg lot meg i hvertfall friste siden det er så jævla stygge priser i Sjappa. 150,- i sjappa for kappa-draktene... Kjøpt en selv Noen som har tatt turen til Tveita og sjekka salget til sjappa? Er det den som ligger blant fabrikkene ved Esso/Ica/Sats? Bor rett ved, men har aldri tenkt på hvor den ligger. Bor du så nær meg? Den ligger i en av tverrblokkene der, den nest nærmest senteret. Rett ved verkstedet, på enden mot t-banen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Er det den som ligger blant fabrikkene ved Esso/Ica/Sats? Bor rett ved, men har aldri tenkt på hvor den ligger. Bor du så nær meg? Den ligger i en av tverrblokkene der, den nest nærmest senteret. Rett ved verkstedet, på enden mot t-banen. Bor på Haugerud. Ser at du bor på Hellerud, da er vi jo så godt som naboer. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Bor på Haugerud. Ser at du bor på Hellerud, da er vi jo så godt som naboer. Bor på toppen av hellerudtoppen Kort vei til nye sjappa Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Excuse me? http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10021291 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Dette er tungt, han var favorittspilleren min når han var i Enga. Så dette tror jeg ikke at jeg takler. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg kommer til å slite med å se Fredheim i RBK-drakta. Jeg klarer liksom ikke helt bestemme meg for om han skal få applaus eller pipekor når han entrer banen i kampene mot oss. Var forøvrig en meget kjedelig kamp i går. Det var mange som skurra, bl.a. Stoor imponerte ikke på noen måter. Han ble parkert ved KFUMs første mål og slet mye med de raske talentene utover i kampen. Sid brant en 95% sjanse, men gjorde det godt igjen ved å score iskaldt. Den som mest overrasket meg var Christer Jensen. Jeg har ikke sett noe til han før han dro til Strømmen, men i går imponerte han virkelig. Selv om han er bitteliten, har han en enorm fart og god teknikk. Han er veldig god med ballen i beina og har god kontroll på hvir han har medspillerne. Heldigvis hadde vi noen bluss å varme oss på i den iskalde tåka oppe på Ekeberg. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hvorfor skal ha få applaus? Synes spilleren er hauset opp altfor mye, er ikke akkurat mye han har fått ut av karrieren sin. En middelmådig spiller. Skjønner ikke helt hva RBK tenker på med den signeringa, regner også med at Enga ikke har meldt sin interresse og at det er derfor han går dit. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 En trist dag ! Daniel i RBK?? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Han var jo tross alt med å vinne gullet i 05. Det står det respekt av. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Han fortjener ingen legendestatus for det. Gutten var ett kjempetalent, men jeg syns aldri han blomstret. Så gikk han fra VIF for en slikk og ingenting, og nå drar han rett til konkurrenten... Blir vel piping hvis han spiller mot oss, ja 1 Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hvis det skadeforfulgte liksom-talentet der er hva RBK drar frem på overgangsmarkedet tror jeg det blir en traust sesong for soddspiserne i Trondheim. 1 Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg kommer til å slite med å se Fredheim i RBK-drakta. Jeg klarer liksom ikke helt bestemme meg for om han skal få applaus eller pipekor når han entrer banen i kampene mot oss. Var forøvrig en meget kjedelig kamp i går. Det var mange som skurra, bl.a. Stoor imponerte ikke på noen måter. Han ble parkert ved KFUMs første mål og slet mye med de raske talentene utover i kampen. Sid brant en 95% sjanse, men gjorde det godt igjen ved å score iskaldt. Den som mest overrasket meg var Christer Jensen. Jeg har ikke sett noe til han før han dro til Strømmen, men i går imponerte han virkelig. Selv om han er bitteliten, har han en enorm fart og god teknikk. Han er veldig god med ballen i beina og har god kontroll på hvir han har medspillerne. Heldigvis hadde vi noen bluss å varme oss på i den iskalde tåka oppe på Ekeberg. Christer Jensen gjorde også en bra figur i treningskamper før sesongen i fjor, bl.a. en inne i Vallhall ettersom jeg husker. Rett etterpå ble han leid ut til Strømmen, han fikk vel mye spilletid der, men de gangene jeg så han ble jeg ikke spesielt imponert. Kanskje han rett og slett bare spiller best i enga Angående DFH synes jeg det er en hån mot VIF å reise til RBK, han vet utmerket godt hva slags forhold vi har til den drittklubben, jeg klarer hvertfall ikke applaudere han hvis han stiller i REMA-poser på Ullevål denne sesongen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Skrev litt feil i setningen om Christer Jensen. "Jeg har ikke sett noe til han siden før han dro til Strømmen". Jeg husker at jeg så noen kamper med han før utlånet, men det er først nå han virkelig imponerer. Jeg håper han kan få noen innhopp i årets serie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå