Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden Arason fortsatt har noen få dager igjen av kontrakten med Enga, og fordi Jarstein kanskje glipper til Rosenborg, kan man jo håpe at ledelsen revurderer sin beslutning om å la ham gå... Lite sannsynlig at det skjer selvfølgelig da.

 

Bolthof er i alle fall alt for dårlig til å være førstekeeper, men kan jo tenkes at den "ukjente" fra benken er et kjempetalent og får sitt gjennombrudd neste år, og blir vår neste landslagskeeper... :roll:

Lenke til kommentar
For min del er ikke Jarstein så viktig, men jeg kan ikke forstå hva Rosenborg skal med ham, og kan heller ikke forstå hvorfor han evt vil dit! Så vidt jeg vet har ikke Rosenborg tenkt å kvitte seg med Hirchfeld enda...

 

Jarstein er god, og jeg tror det er smart å hente han (kommer selvfølgelig an på pris). Når det gjelder Hirschfeldt og RBK så går kontrakten hans ut neste år, og RBK er antageligvis veldig gira på å få inn penger for han.

Lenke til kommentar
Blir vel juniorspillere da, siden Vif skal "starte på nytt" med unge spillere....

 

Høh? Starte på nytt? Hva er det snakk om her nå?

Vi kvitter oss med spillere som rett og slett ikke er gode nok.

Thomas Holm, Jan Derek Sørensen og Strømnes er ikke gode nok for et lag som skal kjempe helt i toppen.

Grindheim, Andresen, Strand og Zajic er det.

 

Hva er dette tøvet med at "det bare blir juniorspillere"?

Vi har gode juniorspillere. Det er ikke det vi behøver mer av. Vi trenger gode a-lagsspillere.

Lenke til kommentar
Blir vel juniorspillere da, siden Vif skal "starte på nytt" med unge spillere....

 

Høh? Starte på nytt? Hva er det snakk om her nå?

Vi kvitter oss med spillere som rett og slett ikke er gode nok.

Thomas Holm, Jan Derek Sørensen og Strømnes er ikke gode nok for et lag som skal kjempe helt i toppen.

Grindheim, Andresen, Strand og Zajic er det.

 

Hva er dette tøvet med at "det bare blir juniorspillere"?

Vi har gode juniorspillere. Det er ikke det vi behøver mer av. Vi trenger gode a-lagsspillere.

Det sa jeg ikke, jeg mente de to nye ukjente. Jeg har lest at Martin/Vif vil satse på litt yngre spillere, derfor Arason blant annet ikke fikk fornyet kontrakt.

Lenke til kommentar

Med det nivået vi har i norsk ishockey, er det ikke veldig interessant. Etter hva jeg har fått med meg så står hvert år mellom kun to lag, selvom det kanskje har blandet seg inn et annet lag for øyeblikket? Uansett vet jo alle at når det går mot slutten av serien, er det bare Vålerenga og Storhamar det står mellom. De andre lagene hadde ikke en gang overlevd i svensk 4. divisjon! Og når det gjelder landslaget, så må jo de hele tiden kjempe om å holde seg i A-puljen. Så beklager, norsk ishockey suger - selv om det er snakk om Vålerenga.

Lenke til kommentar
Blir vel juniorspillere da, siden Vif skal "starte på nytt" med unge spillere....

Hva er dette tøvet med at "det bare blir juniorspillere"?

Vi har gode juniorspillere. Det er ikke det vi behøver mer av. Vi trenger gode a-lagsspillere.

Det sa jeg ikke, jeg mente de to nye ukjente. Jeg har lest at Martin/Vif vil satse på litt yngre spillere, derfor Arason blant annet ikke fikk fornyet kontrakt.

 

Men "yngre spillere" er ikke nødvendigvis juniorer. Det stemmer at Martin og VIF ikke ville satse på Arason mye pga alderen. En annen ting der var f.eks. at han ikke var helt motivert, og at ryggen/kneet hans ikke er sånn det var når vi henta han. Hadde alt vært på plass der ville han ikke blitt sluppet. Det med "yngre spiller" kan fort være en 25-åring, det kan være en 22-åring, men jeg tror ikke det er enjunior. Vi satser på å etablere oss i toppen av norsk fotball - du kommer ikke dit med Bolten og en 16-åring (med mindre han er Iker Casillas).

 

De to ukjente er litt spennende, siden det blir referert på VPN-forumet at de skal være "enige med VIF", men at han som melder om det ikke vet om "klubbene er enige eller kontaktet", dette lukter litt fisk for meg. Når det gjelder keeper aner jeg ikke hva vi gjør, men jeg stoler på Andresen og Aalbu såpass at jeg tror de har en Plan. En mesterplan!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...