Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hirschfeld kan jo snakke sånn minst 6-7 språk flytende, så han er nok hjelpsom å ha på laget.

Han snakker ikke flytende norsk, men han er ikke langt unna :)

Fransk er vel kanskje språket i benin?

Korrekt!

Jeg synes forøvrig at norsken til Lars er sjarmerende :p

Lenke til kommentar

Har spilt en del med A. Solli i oppveksten - Virkelig en robust spiller, med en imponerende pasningsfot. Skal bli spennende å se om han får tilliten, og om han viser seg den verdig.

Endret av sch0n
Lenke til kommentar

Vidar Riseth klar for Vålerenga, skal spille for 2. laget og trene med ungutta vistnok.

Kilde: Her

I heard the news, and I puked in my mouth...

I saw the clip, and I puked in my mouth...

Synes hele greia er rart. Han blir henta inn som en forsterkning til andrelaget vårt. En spiller som bare tar opp plass fra ungutter som er fremtiden, og når han blir spurt hvem han håper vinner Tippeligaen så sier han ikke Vålerenga. Ble forbanna når han ikke ville si at Enga skulle vinne. Han er jo en ansatt/spiller på lik linje med Singh eller Muri.

Aller først trodde jeg han skulle jobbe i adminstrasjonene noe som ikke ville vært like ille, men jeg liker abselutt ikke det at han skal gå rundt i Enga drakt.

Lenke til kommentar

Rimelig korka. Jeg ser virkelig ikke hva han kan bidra med, det eneste jeg ser er en 38 år gammel spiller som skal ta plassen til en av talentene. Jeg har tidligere fundert på om det har vært riktig av Martin selv og spille på 2. laget, men dette er jo helt på trynet. Det kan dog forsvares hvis han spiller en viktig rolle i å holde 2. laget oppe (for det er altfor dårlig nivå i divisjonen under), og det kan jo i og for seg være nyttig for unggutta og lære noe av han.

Lenke til kommentar

Flotte scoringer av både Stoor og Oussou. Det ser virkelig spennende ut. De har fått nummere de også, Solli tar over 5 fra Panzer, Stoor får nummer 7(!) fra Fredheim Holm, mens Sid får nummer 9 fra Jalland.

Uansett. Kongen av den videoen der er jo Harmeet. Hva er det han har? 5-6 knallskudd i kassa? Gutten kommer til å adde mål til spillet sitt neste år, og da kommer det ikke til å bli lett å holde andre klubber ute. Håper bare vi får beholde han hele sesongen gjennom, for jeg tror ganske sikkert at han forsvinner i 2011.

Endret av Maefteda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor får en forsvarspiller som Stoor æren av å trekke drakt nr 7 over hodet. En skam, 7ern skal være til en midtbanestjerne, en kant eller en en spiss. 7ern har ikke noe å gjøre i forsvarsrekka å gjøre. NR er mer viktig enn man tror, og tradisjonen bør holdes. Før vi vet ordet av det så har vi hockey nr i fotball også. Se bare på Italia.

Lenke til kommentar

Når det gjelder drakt nr så er jeg så konservativ og holde rmeg til tradisjoner at forsvarspillere skal ha 2-5(eventuelt 6), midtbanespillere skal ha 6-8 og 11 og spisser 9 og 10 i et 4-4-2 system. jeg misliker det enormt at spillere løper rundt med 80 på drakta, gammeldags? mulig, men det irriterer meg.

Dette gjelder selvsagt ikke Stoor, men gjelder det at han er forsvarspiller. Hvis vi ser til Spania så skal spillerne ha drakt nr fra 1-25 og keepere skal ha 1,13 eller 25, noe jeg liker. Mislikte også når Vidar Riseth traska rundt i 10ern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...