Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen, her har jeg vært på jobb et par timer og kommer hjem til nyheten om at vi har signert tre spillere :D Fint at vi forsterker i forsvar og at vi har hentet en spiss som Stig Torbjørnsen sier er det største talentet han har sett i Afrika.

Fra db.no-artikkelen Osse-Mon linker til:

FOR TO ÅR siden hadde Vålerenga 33 mann på lønningslista. I fjor var det 25. Det handler ikke bare om nødvendige kostnadkutt. Man mener at treningene blir bedre også. Og under A-stallen på 19 skal Vålerenga ha en rekrutteringsstall på ni spillere. Og det er det.

19 mann?! Er ikke det litt lite? Satser på at det ikke blir noen skader da.

Edit:

Forøvrig, Copa del Sol-gruppene:

A: Vålerenga, FC København, Aalesund, Wisla Krakow.

B: Tromsø, IFK Gøteborg, Molde, FC Karpat Lviv.

C: Rosenborg, Rapid Bucuresti, Malmø FF, Spartak Moskva.

D: Nordsjælland, FC Sportul, Shaktar Donetsk, FC Viktoria Plzen.

Edit2: Er det noen som har info på hvor mye disse spillerne kostet?

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Trodde Martin sa sist sesong at vi skulle få litt større stall, men folk har jo gått ut også, og vi er ca like smale..

Vi må se på spilleres mulighet til faktisk spilletid. Hjelper ikke med 200 i troppen, om bare 8 av dem duger til tippeligaspill :p

Jeg tror vi kommer til å ha 2-3 spillere som alle kjemper om de samme plassene, og det er jo bra!

Lenke til kommentar

Men nå er det ikke første gang Stig Torbjørnsen skryter en opp i skyene, det er bare å huske tilbake til Bobby Short som prøvespilte i RBK for et par måneder siden. Jeg mener å huske at han ble rost opp i skyene fra Torbjørnsen, han fikk ikke kontrakt. Det er uansett spennende å se om han har kvalitetene til å lykkes.

@Sameboe: Har du sett Okolie spille? Til tross for imponerende statistikk har jeg aldri hørt om noen klubber fra de store ligaene som har vært interesserte. Det tyder på at han ikke er så spektakulær til tross for like mange mål som kamper spilt.

Lenke til kommentar

@Sameboe: Har du sett Okolie spille? Til tross for imponerende statistikk har jeg aldri hørt om noen klubber fra de store ligaene som har vært interesserte. Det tyder på at han ikke er så spektakulær til tross for like mange mål som kamper spilt.

Aldri sett Okolie spille, grunnen til at ingen fra Europa har hentet han er fordi han tjener 200 000 dollar i uka hos Churchill Brothers. Og tviler på at noen toppklubber tør å ta sjansen på en fra indisk premier league.

Men han vet helt klart hvor målet står.

Lenke til kommentar

Melkadze var jo kjempegod, var ikke mye bomkjøp han!

Kan jo også legge til at Melkadze ble hentet i 06 og han var 26 år. To forskjellge ting når han fyren fra Afrika er 18 år.

Så forklar hvorfor en som var 26 år og kjempegod ikke spilte mer?

Det var jo renspikket tøv som meg, du skjønner vel ironi? :)

Lenke til kommentar

Melkadze var jo kjempegod, var ikke mye bomkjøp han!

Kan jo også legge til at Melkadze ble hentet i 06 og han var 26 år. To forskjellge ting når han fyren fra Afrika er 18 år.

Så forklar hvorfor en som var 26 år og kjempegod ikke spilte mer?

Det var jo renspikket tøv som meg, du skjønner vel ironi? :)

Det var da bra, begynte å lure :p

Lenke til kommentar

Han kunne ikke snakke et ord engelsk, noe som ikke akkurat bidro til etableringen hans i Enga, men regner med at det er viss ironi over det Raste skriver.

edit. too slow....

Virker ikke som Sidoine Oussou kan så mye engelsk heller siden det ble brukt en fransk tolk på pressekonferansen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...