Latias Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Bare å velge å vrake fra denne listen. Genial liste! Har lett etter en slik en god del ganger, takker! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jarl André Storbæk er i Danmark ja.. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Ble massevis av rykter idag på Vålerenga. Først at Stoor er frigitt, og muligens på vei, og så, på VPN, er det en bruker som hevder at en nordmann, men kontrakt hos utenlandsk klubb skal være klar innen 5 dager. Spennende dager i vente for oss her. Bare å velge å vrake fra denne listen. DFH eller Pa vil gjerne jeg ha. Om noe, for å sette litt farge på klubben. DFH har hvertfall rusla rundt på Valle hele ferien og trent på Vallhall, men for alt jeg vet benytter han seg bare av fasilitene mens han er på juleferie. Observerte forresten også Moa der sammen med DFH i romjula uten at jeg tror Moa kommer tilbake akkurat nå /Espen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hadde vært konge med Kah tilbake i Norge, har virkelig fortjent bedre enn det han har fått på landslaget. En av de bedre spillerne til Roda SC Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Martin Andresen driver i disse dager å tar UEFA PRO-lisenskurs. Det er den høyeste trenerutdanningen man kan ta i Europa. Vålerenga er forøvrig nominert til årets sponsorobjekt sammen med Øyafestivalen, Nobels Fredssenter og Norsk Skiforbund. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 nice! Martin blir bedre og bedre Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hadde vært konge med Kah tilbake i Norge, har virkelig fortjent bedre enn det han har fått på landslaget. En av de bedre spillerne til Roda SC Tviler på at Vålerenga vil ha han tilbake med tanke på hvordan han gjorde det da han dro til Sverige. Regner med det er Pa-Modou Kah du snakker om? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hadde vært konge med Kah tilbake i Norge, har virkelig fortjent bedre enn det han har fått på landslaget. En av de bedre spillerne til Roda SC Tviler på at Vålerenga vil ha han tilbake med tanke på hvordan han gjorde det da han dro til Sverige. Regner med det er Pa-Modou Kah du snakker om? Must have missed out something? Hva gjorde han da? Kvalitetsstopper i mine øyne ihvertfall! Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Må ha denne tråden i mine innlegg. Får håpe Vålerenga blir første norske lag til å holde seg stabilt gode over et par år nå (med unntak av Rosenborg selvfølgelig), jeg har virkelig trua med den lekne "barca-fotballen" Martin har innført! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hva gjorde han da? Kvalitetsstopper i mine øyne ihvertfall! Husker ikke saken så alt for bra, men var vel da han var på "ferie" i Sverige for å besøke familie. Det var hvert fall det han sa til Vålerenga. Men det viste seg at han var hos AIK å forhandlet kontrakt med de. Alt dette uten å ha informert noen om det og mens han fortsatt hadde kontrakt med oss. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Kah ble vel også rundlurt av agenten og media. Dette sammen med naivitet førte til at han valgte litt feil, spør du meg. hadde han blitt litt lenger i Enga kunne det blitt bedre, men han ble utålmodig da Real Madrid var "interresert". Hadde vært moro å fått han tilbake Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Fredrik Stoor testes Men han fra Løv-Ham, eh.... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3058228.ece Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Fredrik Stoor testes Men han fra Løv-Ham, eh.... Solli er utvilsomt et stort talent, og det meldes jo nå at Stoor er klar for Enga. Og det er vel den plassen som var svakest tilsatt vedsiden av venstreback plassen. EDIT: Skulle likt å sett denne spissen i Enga drakt. Endret 6. januar 2011 av Sameboe Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Vil ikke ha talent, vil ha klasse! Aleksander Solli er klar for VIF Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Vil ikke ha talent, vil ha klasse! Aleksander Solli er klar for VIF Han har jo vært bunnsolid i Løv-Ham drakta da han ikke har vært ute med skade. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Fredrik Stoor er klar. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 VG sier også at Sidoine Oussou, er klar. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Bekreftet på vif-fotball.no... Plutselig gikk det fra å være stille på Valle til at det skjedde mye på Valle... Spennende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå