bruno99 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Går rykter rundt Michael Mifsud og Djiby Fall. Gode spillere det. For Vålerengas skyld håper jeg på sistnevnte. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 For Vålerengas skyld håper jeg på ingen av dem... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Harmeet Singh figurerer på nok en talent-liste. Denne gangen uten noen andre nordmenn på lista sammen med han. Norges største talent! Gleder meg stort til hva han kan utrette i 2011. Frykter at han går til FCK eller noe til sommeren. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Gleder meg til å se Singh i 2011. Jeg håper han tar sesongen i Vålerenga (evt. en halv sesong) og dominerer. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Kanskje John Carew kommer hjem? Hva syns dere evt. om det? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Carew sies jo å ha bestemt seg for West Bromwich som ny klubb. Tror ikke dere, eller noen andre norske lag, klarer å matche hans lønnskrav. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Står at han visstnok har takket ja til West Brom på TV2Sporten idag. Jeg holder ikke pusten, men håper i det lengste at han kan komme. Jeg hadde ikke sagt nei til Djiby Fall heller. Tror vi vil bli mer aktive etter 31 Januar, siden det europeiske markedet stenger da, og gjør at vi er mer konkurransedyktige. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 carew gikk vel for en million pund... Mindre enn Moa........... Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Han er jo bosman til sommeren, så blir ikke så dyr. Men Carew går dit han får mest penger, lønn viktigst av alt vet du... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Egentlig naturlig at han går for mindre penger siden Moa er bedre enn det Carew er. Legg til at Carew er gammel, skadet 80% av tiden og at kontrakten hadde gått ut så hadde det vært rart at han hadde gått for mer. Dumt at Carew ikke ser dette selv, for tror at det hadde vært bra for han hvis han hadde dratt gjem til Norge nå, for om 2 år så er han for dårlig. Endret 3. januar 2011 av Teipball Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Skjønner godt at han vil melke de pengene han kan utav den tiden han har igjen som fotballspiller. Tviler på at han har noen utdannning og han er heller ikke en trenertype. Hadde vært gøy å fått han igjen, tror han kunne dominert tippeligaen dersom han holdt seg skadefri. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Frode Johnsen til Odd Da "slapp" vi han, iallefall. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Slapp og slapp. Var en utrolig god spiller for RBK og favorittspilleren min i tippeligaen før. Hadde ikke gjort meg noe med han i VIF. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Er enig med Stine... Ikke spesielt begeistret for Frode Johnsen. Dessuten er mannen 36 år gammel. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Han er for gammel for å bli vår nye superspiss, kan ikke satse på en som har noen få år igjen. Han er nok ikke så god som han var i RBK.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Da er det solgt over 6000 sesongkort. Dette lover bra for årets tilskuertall. 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Se på retro fra 2005-sesongen! Tribunene var smekkfulle Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Edit: nvm. http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=209109 Æsj tror vi har litt dårligere plasser i år enn i fjor, lengre nede og mer mot Bendit på Vestbredden. I fjor var vi på øverste rad mer mot midten. Men håper folk er ivrige på synging på de nye plassene våre da. Endret 4. januar 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Fredrik Stoor er frigitt av Fulham. Den tidligere Rosenborgspilleren er nå høyaktuell for Vålerenga. Sitat engablogg.no Her VG-saken: http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10028806 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ble massevis av rykter idag på Vålerenga. Først at Stoor er frigitt, og muligens på vei, og så, på VPN, er det en bruker som hevder at en nordmann, men kontrakt hos utenlandsk klubb skal være klar innen 5 dager. Spennende dager i vente for oss her. Bare å velge å vrake fra denne listen. DFH eller Pa vil gjerne jeg ha. Om noe, for å sette litt farge på klubben. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå