Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står at han visstnok har takket ja til West Brom på TV2Sporten idag. Jeg holder ikke pusten, men håper i det lengste at han kan komme.

Jeg hadde ikke sagt nei til Djiby Fall heller.

Tror vi vil bli mer aktive etter 31 Januar, siden det europeiske markedet stenger da, og gjør at vi er mer konkurransedyktige.

Lenke til kommentar

Egentlig naturlig at han går for mindre penger siden Moa er bedre enn det Carew er. Legg til at Carew er gammel, skadet 80% av tiden og at kontrakten hadde gått ut så hadde det vært rart at han hadde gått for mer.

Dumt at Carew ikke ser dette selv, for tror at det hadde vært bra for han hvis han hadde dratt gjem til Norge nå, for om 2 år så er han for dårlig.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Skjønner godt at han vil melke de pengene han kan utav den tiden han har igjen som fotballspiller. Tviler på at han har noen utdannning og han er heller ikke en trenertype.

Hadde vært gøy å fått han igjen, tror han kunne dominert tippeligaen dersom han holdt seg skadefri.

Lenke til kommentar

Ble massevis av rykter idag på Vålerenga. Først at Stoor er frigitt, og muligens på vei, og så, på VPN, er det en bruker som hevder at en nordmann, men kontrakt hos utenlandsk klubb skal være klar innen 5 dager.

Spennende dager i vente for oss her. Bare å velge å vrake fra denne listen.

DFH eller Pa vil gjerne jeg ha. Om noe, for å sette litt farge på klubben.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...