Olum Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Koselig å se den videoen i disse kalde tider. Vet du når del 2 kommer? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Dessverre. Antar den kommer så fort den er redigert ferdig. Sikkert ila uken! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Del 2 er ute allerede. 1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Fantastiske videoer. Vi hadde noen kamper med virkelig pene sifre. Gleder meg til å se 8-1 kampen mot Start igjen. Jeg rakk å kjøpe sesongkortet mitt rett før det ble lagt ut på åpent salg. Står på 228 sammen med Ikaros. Andre som har kjøpt og hvor står dere? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Der kom del tre også.. FAEN jeg irriterer meg over bortekampen mot tromsø og den drittkampen mot høna hjemme... Har ikke sesongkort i år heller, litt vanskelig med en 1,5år gammel jente i huset Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Har sesongkort, husker bare ikke helt hvor det er, men er på vestbredden hvert fall. Julegave fra pappa for 5året på rad eller noe Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Snill pappa!! gleder meg til datteren blir litt eldre, da blir det forhåpentligvis en sånn pappa/datter-greie Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hvis du gjør jobben din ordentlig så blir det helt sikkert det, Osse-mon. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Snill pappa!! gleder meg til datteren blir litt eldre, da blir det forhåpentligvis en sånn pappa/datter-greie Krysser fingrende for det. Denne julen var første julen min lillesøster også fikk sesongkort. Så det er familieutflukt til hver hjemmekamp + noen bortekamper Onkel har i år kjøpt til hele familien, han har små barn så de skal på Hafslund. Ellers var det snakk om at samboeren til søster også skulle skaffe seg sesongkort sammen med oss. Gleder meg til sesongstart! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg går også og gleder meg SKIKKELIG til sesongstart. Jeg er spent på hvem vi forsterker med, og om det blir oppturer eller nedturer som dominerer 2011. Neste år så tar vi alt? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Neste år så tar vi alt? Håper det. På tide at gullet returnerer til Oslo! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Satser på en enda bedre sesong i 2011 ja, så da blir det nok gull x 2! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Der kom del tre også.. FAEN jeg irriterer meg over bortekampen mot tromsø og den drittkampen mot høna hjemme... Har ikke sesongkort i år heller, litt vanskelig med en 1,5år gammel jente i huset Dæven har ha blitt så gammal allerede?! Husker du var her inne og jubla for det etter fødselen Har sesongkort, husker bare ikke helt hvor det er, men er på vestbredden hvert fall. Julegave fra pappa for 5året på rad eller noe Fikk også sesongkortet i gave av pappa nok engang. Veldig greit egentlig for det er akkurat det jeg trenger. 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Ja, det nærmer seg 2 år siden hun ble født! Og hun er medlem av klanen, og har nettopp spist frokost med enga-smekke på Hun lå på mitt bryst i en sofa på sykehuset mens vi/jeg så på Brann-Enga (20 april 2008?). En kamp vi forøverig tapte... Jeg får billetter på jobben, så det er litt bortkastet med sesongkort foreløpig også Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Satser på en enda bedre sesong i 2011 ja, så da blir det nok gull x 2! Bookmakerne har i hvert fall tro på Enga. "Hvis man skal tro bookmakerne så blir Vålerenga seriemestre neste år, med RBK på andreplass." http://www.rbk.no/incoming/article182607.ece Håper og har tro på at de har rett . Endret 31. desember 2010 av ronron25 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Yay! det er januar! Opp med vinduet, inn med spillere Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Sykt spent på hvem vi henter.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Absolutt! *krysse fingrene for klassespiss* Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Blir sikkert en av "superspissene" til Hønefoss eller Kongsvinger.. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Går rykter rundt Michael Mifsud og Djiby Fall. Gode spillere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå