Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Dawda har vært skikkelig god for oss, før han ble skadet.

Lars-Iver kan vi selge. Doffen er bedre!

However: DFH var innmari god for oss til tider, og en av tippeligaens beste spisser, teknisk sett. Han er kåret til et av Danmarks dårligste kjøp, og er skadet. Dessuten hoppet han på første og beste tilbudet han fikk etter 08-sesongen, og bare det i seg selv er nok til at jeg ikke er keen på fyren tilbake.

Det er litt tull, Aalborg hadde fulgt lenge med DFH i lengre tid, og DFH ville ikke til en klubb som ikke hadde sett han. Derfor valgte han AAB.

Jeg vil gjerne ha han tilbake om han vil til oss! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ønsker Brix lykke til og håper han får sitt gjennombrudd i Sandefjord. Har spilt fotball med han i oppveksten og veit godt hvor mye han har satset. Når jeg gikk forbi fotballbanen i nabolaget var han alltid på banen, enten med andre eller så sto han og skøt skudd for seg selv.

Lenke til kommentar

Leste her om dagen at Lars Iver var interessert i å bytte klubb før sesongen begynner igjen, synd mener jeg. Har forsatt litt tro på han, da han ikke fikk vist seg i fjor pga. skader.

Kjenner jeg ikke har trua.. Har ikke sett NOE til det potensialet han vistnok skulle ha...

Jeg ønsker Brix lykke til og håper han får sitt gjennombrudd i Sandefjord. Har spilt fotball med han i oppveksten og veit godt hvor mye han har satset. Når jeg gikk forbi fotballbanen i nabolaget var han alltid på banen, enten med andre eller så sto han og skøt skudd for seg selv.

Tar ham gjerne tilbake om et par år, når han er god nok :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...