Raste Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Dawda har vært skikkelig god for oss, før han ble skadet. Lars-Iver kan vi selge. Doffen er bedre! However: DFH var innmari god for oss til tider, og en av tippeligaens beste spisser, teknisk sett. Han er kåret til et av Danmarks dårligste kjøp, og er skadet. Dessuten hoppet han på første og beste tilbudet han fikk etter 08-sesongen, og bare det i seg selv er nok til at jeg ikke er keen på fyren tilbake. Det er litt tull, Aalborg hadde fulgt lenge med DFH i lengre tid, og DFH ville ikke til en klubb som ikke hadde sett han. Derfor valgte han AAB. Jeg vil gjerne ha han tilbake om han vil til oss! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Brix til Sandefjord. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Håper han blir satset på som kant, og håper han lykkes. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Helt enig! Han fortjener spill, men adecco er nok riktigere for ham pr dags dato! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Leste her om dagen at Lars Iver var interessert i å bytte klubb før sesongen begynner igjen, synd mener jeg. Har forsatt litt tro på han, da han ikke fikk vist seg i fjor pga. skader. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Alta IF ønsket jo han i sommer. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Han er for god for Alta, men ikke god nok for Enga. I mine øyne har vi Skandinavias beste midtbane. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg ønsker Brix lykke til og håper han får sitt gjennombrudd i Sandefjord. Har spilt fotball med han i oppveksten og veit godt hvor mye han har satset. Når jeg gikk forbi fotballbanen i nabolaget var han alltid på banen, enten med andre eller så sto han og skøt skudd for seg selv. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Leste her om dagen at Lars Iver var interessert i å bytte klubb før sesongen begynner igjen, synd mener jeg. Har forsatt litt tro på han, da han ikke fikk vist seg i fjor pga. skader. Kjenner jeg ikke har trua.. Har ikke sett NOE til det potensialet han vistnok skulle ha... Jeg ønsker Brix lykke til og håper han får sitt gjennombrudd i Sandefjord. Har spilt fotball med han i oppveksten og veit godt hvor mye han har satset. Når jeg gikk forbi fotballbanen i nabolaget var han alltid på banen, enten med andre eller så sto han og skøt skudd for seg selv. Tar ham gjerne tilbake om et par år, når han er god nok Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Overgangsvinduet nærmer seg. Hvem ønsker vi oss? Og hvem er realistisk at vi får? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Vil hente Luton............. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Men aserbajan, da for faen... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hah, ja, av alle steder. Håper han trives så godt her at han blir, han starter jo nesten alle kampene nuh.. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Sportslig sett så frister det vel ikke for Luton, men hvis Gabala FC betaler godt er det vel noe han kanskje kan tenke seg. En mulighet til å legge opp penger til karrieren etter fotballen. Mer bekymret for dette: - Solbakkens FCK jakter Singh Endret 12. desember 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Den tror jeg dessverre går i boks.... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Håper Singh vil bli ett år til og ta gull med oss Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg håper både Singh og Shelton blir. Det er nok dessverre en mulighet for at Singh er lysten på å spille i en av Europas 16 beste klubber, det er forståelig nok. Luton går aldri til azerbadsjansk fotball, det skjer bare ikke Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Men enga skal jo bli en av Europas 16 beste klubber. og til det trenger vi Singh! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Veldig sant. Vi slo jo tross alt FCK i treningskampen i vinter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå