Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Singh er toppspiller og har vært gøy å se han i år, selv mener jeg han har litt igjen. Skuddfoten er så ræv at det er skummelt, skyter unødvendig mye, og så prøver han på litt av hvert som ofte er unødvendig.

Han kan når han vil. Vi har da sett perleskudd fra tid til annen, men jeg er enig i at han kanskje skyter litt for ofte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan ikke tro noe annet enn at Enga må være den mest attraktive klubben i Norge for Tarik. Vi spiller ballbesittende fotball, Europa neste år, og har et solid grunnlag for å utfordre Rbk om gullet til neste år. Spørsmålet er bare det økonomiske, er han for dyr for klubben, forlanger han for mye lønn?
Lenke til kommentar

Sæternes har gjort en manns jobb for Vålerenga, og skal definitivt bli jublet på når han returnerer til Ullevål, nesten bare målet mot LSK alene gjør det verdt det.

Jeg synes det er greit vi ikke har han med videre. Han vil ikke, og fortjener ikke å ha en benketilværelse i Vålerenga, men de få gangene han fikk fra start i år, syntes jeg han ikke imponerte i. Tror vi kan få mer valuta og fremtid for pengene her, enn en 35 år gammel veteran.

Lenke til kommentar

Vi får se hva som skjer, men jeg vil heller ha en Moa-spiss, enn en Bengt-spiss om jeg får velge.

JA, det er synd Bengt forsvinner. NEI, han er ikke verdt kjempelønna.

JA, det er bra fro Viigiing at de får Bengt. NEI, han kommer ikke til å spille hele tiden.

Minner om at han forsvant fra Viking første gangen fordi han ikke fikk nok spilletid :p

Noe sier meg at dette kanskje er symptomatisk for mannen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...