Nevnarion Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Riseth? Hva i all verden skal vi med han? Han begynner jo å komme såpass godt oppi åra at jeg vil da tro han satser på å avslutte karriéren i Rosenborg, trønder som han er. Erik Hagen derimot hadde ikke vært så dum å få tilbake. På den annen side...så hadde det vært utrolig festlig om Vidar Riseth gikk til Vålerenga nå, bare for å få oppleve reaksjonen til tusenvis av trøndere. Endret 17. november 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Jeg håper heller å Johnsen tar et år til, enn at Riseth eller Panzer kommer... Så mye Vålerenga kjøper nå da Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jah, og det er helt sikkert ikke ferdigkjøpt enda heller. Håper de ikke tar helt av. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Ja, håper dem ikke tar helt av. Må ikke bli nye "Rosenborg" Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg håper heller å Johnsen tar et år til, enn at Riseth eller Panzer kommer... Så mye Vålerenga kjøper nå da Heller Panzer en Johnsen da, Raste.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Panzer er oppskrytt, det han kan gjøre er å rive dem ned eller banke dem. Johnsen er flink i duell, leser spillet, og så bryter han angrep til motstanderen hele tiden. Når han er på banen er han Enga's beste, det er ikke vits å si noe annet. Jeg har fulgt med han kun han i flere kampen i år og i forrige år, og jeg må si selvom han er eldst så er han den beste i Enga. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Thomas Holm går til Molde. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Faen ass, skal vi også kvitte oss med en del spillere som er nøytrale i klubben? Jeg liker THomas Holm, han er jævlig kul og god nok for Vålerenga. Han har jo vært en del skadet denne sesongen, men gi gutten en sjanse da. Liker han bedre enn Andresen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 RBK eller VIF? Det er spørsmålet. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Noen som har den hele og fulle oversikten over endringene i stallen så langt? Jeg veit om Strand, MA og Moa inn, T.Holm og Arason ut. Andre? Og da tenker jeg ikke på rykter ala Riseth. Hva skjer forresten med Muri? Tilbake til oss eller? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Vis vi ikke får Jarstein så må vi jo beholde Arason. Ellers er Enga' dumme. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg håper Jarstein kommer hit. Arason ser jeg på som tapt uansett. Om ikke Jarstein kommer og Arason drar, har vi et lite problem. Da har vi rett og slett driti oss ut. Bolthof er ikke god nok for Tippeligaspill. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ja, lurer på hva Vif skal gjøre hvis Jarstein ikke kommer. Virker som om de er veldig sikre på at han kommer da, siden Arason har fått fyken alt. Kanskje de har en deal allerede.. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 At Arason drar betyr nok at Jarstein og VIF er enige, men har munnkurv inntil vi har spilt uavgjort mot Malta. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Vil tro Vif og Jarstein har blitt enige. Skjønner heller ikke hvorfor Jarstein skulle velge å kjempe mot Hirschfeld i Rosenborg fremfor å være garantert førstekeeper i Vålerenga. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Nettopp. Og hvis det ikke stemmer, Arason blir borte.. Ja, så kan det hende vi sitter der med lua i handa. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Men jeg vil beholde Arason. Vil ikke ha noen andre keepere. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Nei, ikke jeg heller, men ser ut som toget er gått. Lurer på hvordan Jarstein evnt til fungere.. Eller en annen ny ung keeper... Spennende å se hvordan stallen blir. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Men jeg vil beholde Arason. Vil ikke ha noen andre keepere. Problemet her er jo at Arason langt fra var like god som han hadde vært tidligere. Like greit å slippe han nå. Han er ikke en keeper som vil sitte på benken i en TL-klubb, det så vi når han var i RBK. Det blir spennende å se hvem som kommer inn som ny førstekeeper. Bolten blir det ikke, han er for dårlig. En annen ting som blir spennende er om Corrales kommer. Det tror jeg er viktig. Da får vi en som kan presse Jepsen og det skal sies at det trengs. Ellers så kan jeg godt betale bussbilletten til Jalland, så vi får sendt han til Sandefjord. Shoo-shoo! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hah.. Morsomt linky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå