Jørgen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Singh har hatt en klart bedre sesong i tippeligaen enn Henriksen. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Og det er bare Rosenborg patrioter som mener at Henriksen er årets ungespiller. Jeg som mange andre mener Singh har vært best. Han har vel også scoret høyest på børsen også? http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/dette-ble-aarets-unge-spiller-i-tippeligaen-3327873.html "Resultatet er stemt frem av leserne på tv2sporten.no. Vinner ble Rosenborgs 18-åring Markus Henriksen. " Men det er kanskje bare trøndere som leser tv2sporten.no? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Fellah på andre plass ja, foran Singh. Jeg følger Vålerenga i hver kamp og vet at Singh har vært bedre av de 2. Folk flest følger bare hva media forteller dem. Henriksen er klart årets komet siden vi ikke så han komme, men han er ikke og vil heller aldri bli en bedre spiller enn Harmeet Singh 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Det var vel heller det at Vålerenga hadde stykker å stemme på mot en. Statistikken taler i favør Singh, det gjør for øvrig banespillet også. Henriksen har hatt en enormt god sesong, og kanskje den beste av de unge spillerne totalt sett, men i Tippeligaen er det Singh som har vært best. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Fellah på andre plass ja, foran Singh. Jeg følger Vålerenga i hver kamp og vet at Singh har vært bedre av de 2. Folk flest følger bare hva media forteller dem. Henriksen er klart årets komet siden vi ikke så han komme, men han er ikke og vil heller aldri bli en bedre spiller enn Harmeet Singh Må bare quote her, for jeg føler meg ganske sikker på at Henriksen blir en bedre spiller enn Singh. Edit: Jørgen da... Hvis en av deres to spillere hadde vært klart bedre enn Henriksen i år, da hadde de også fått flere stemmer. Blir en veldig tynn forklaring. Endret 16. november 2010 av Sagberg Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Fellah på andre plass ja, foran Singh. Jeg følger Vålerenga i hver kamp og vet at Singh har vært bedre av de 2. Folk flest følger bare hva media forteller dem. Henriksen er klart årets komet siden vi ikke så han komme, men han er ikke og vil heller aldri bli en bedre spiller enn Harmeet Singh Må bare quote her, for jeg føler meg ganske sikker på at Henriksen blir en bedre spiller enn Singh. Må bare quote her, for jeg føler meg ganske sikker på at Singh blir en bedre spiller enn Henriksen. Han er langt bedre med ball, har bedre basisferdigheter og er bedre til å posisjonere seg på banen. Endret 16. november 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Greit det. Står for det Henriksen får "den vanskelige andresesongen" til neste år, dette har jeg sagt flere ganger. Får se om den slår til. Endret 16. november 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Og det er bare Rosenborg patrioter som mener at Henriksen er årets ungespiller. Jeg som mange andre mener Singh har vært best. Han har vel også scoret høyest på børsen også? http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/dette-ble-aarets-unge-spiller-i-tippeligaen-3327873.html "Resultatet er stemt frem av leserne på tv2sporten.no. Vinner ble Rosenborgs 18-åring Markus Henriksen. " Men det er kanskje bare trøndere som leser tv2sporten.no? Må huske det at hvem som helst kan komme å stemme der, en mann som bare liker biler osv kan komme å stemme der for morro skyld. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Singh blir bedre enn seg selv, så god blir han! Tynn forklaring? Stort sett alle RBK-supportere stemte vel Henriksen vil jeg tro. En andel VIF-supportere stemte Fellah, og den andre andelen Singh. Det er helt naturlig at Henriksen da stikker av med prisen, særlig siden det sannsynligvis var en god del "nøytrale" supportere som har fått med seg hypen om Henriksen. Fellah er en spiller med mye "flair". Han har vært ustabil i år, men når han glimter til og leker seg/scorer et fint mål legges det merke til. Singh blir dessverre ofte litt "usynlig" for de som ikke føler godt nok med. Få VIF-supportere eller andre supportere hadde en gang fått med seg hvor mange assists han har bidratt med. Henriksen har skuddfoten, og jeg er tilbøyelig til å si at han har hatt den beste sesongen totalt sett, men hvordan man kan argumentere for at han har vært den beste unge spilleren i Tippeligaen denne sesongen forstår jeg meg ikke på. Singh er en langt bedre fotballspiller, Henriksen har skuddfoten, og det kan holde det, men jeg tror allikevel Singh er den som har størst potensiale i Europa i en storklubb.Jeg gleder meg personlig til å følge Singhs utvikling de neste årene, og satser på at han klarer å etablere seg ute i Europa. Endret 16. november 2010 av Jørgen 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 100% enig Jørgen. Som vanlig når det kommer til fotball. Har kanskje hørtes ut som at jeg er litt vel negativ til Fellah her, men det er jeg egentlig ikke. Fellah har fantastiske ferdigheter, har hatt en god sesong og er et stort talent fortsatt, selv om 2 pr med skader hindret utviklingen litt. På sitt beste, noe ala de han var i perioder mot Tromsø, så føler jeg at han nesten kunne spilt hvor som helst, men dessverre er han fortsatt for ustabil og har vært det denne sesongen. Singh har, foruten en litt shaky start på året, hatt en kjempesesong. Vet ikke om noen andre spillere, som hever seg så mye de siste 30 minuttene i en kamp. Er sikker på at Singh har en motor som er blant de bedre, hvertfall i Norge, samtidig har han flott balanse med ball, slår smarte og gode pasninger, og på en god dag har han faktisk en flott skuddfot også. Som f.eks målet hans mot Molde ifjor: Link. På VPN var det en tråd hvor man diskuterte årets spiller, og her ble Singh nevnt flere ganger faktisk. Dette er altså blant de som følger Vålerenga tettest, med visse unntak da. Det at Singh ikke vinner den avstemmningen på TV2 har jo flere grunner. 1. Rosenborg vant serien og folks oppfatning blir klart beveget av dette. 2. Henriksen har vært en større overraskelse og har blitt hypet stort grunnet flere gode skuddmål. 3. Han må dele æren med Fellah, som av media blir hypet som Vålerengas beste talent. Et eksempel er etter forrige landslagstropp hvor Alsaker eller hvem det var krevde Fellah på landsen, uten et ord om Singh. Gleder meg til å se Singh om et par år, og håper han kommer seg godt ut i Europa, selv om jeg gjerne skulle hatt han i VIF for evig. Å få mine VIF-favoritter til West Ham er jo alltid en drøm, men føler at Singh kunne passet bedre i La Liga, som handler mer om ballkontroll enn PL som dreier seg mer om fysikk(ja, det er klisjé). Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ja, vi er som oftest enig når det kommer til fotball. Jeg føler også at Singh hadde passet inn i La Liga. Vet ikke om det var før denne sesongen eller forrige, men mener Singhs testresultater fra Olympiatoppen viste at han hadde ganske høyt oksygenopptak, men at han i tillegg kunne ta ut imponerende mye av egne krefter. Singh har alltid jobbet enormt hardt, og jeg tror folk faktisk ikke helt ser hvor god han er. Fellah (som jeg synes er enormt god på sitt beste) har fintene og stilen, men jeg vil våge meg så langt som å si at Singh er på samme nivå teknisk, hvis ikke enda bedre. Det er enormt mye han kan gjøre med en ball og med en appelsin. (jf. før Cupfinalen 2008)Han er den spilleren i Norge jeg har størst tro på at skal kunne lykkes i en stor liga. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Føler akkurat det samme. Singh har hodet absolutt på rett plass, virker dønn seriøs, men har i tillegg den lekenheten jeg liker å se hos en fotballspiller. Samtidig har han også en mye kulere stil enn Henriksen også, når vi først er inne på det. Fellah er litt mer mixed bag når det kommer til mentalitet. Tror han har alle tiders mulighet til å bli en fantastisk fotballspiller, men han virker litt humørsyk, og har et par incidents i år som har vært litt uheldige. Han er litt mer sensasjonell enn Singh og får ofte pay-off for dette i media. Enkelte ganger er det fortjent også, for hans beste kamper for Vålerenga er blant de beste kampene fra en hvilken som helst spiller i Tippeligaen også. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Fellah har vært altfor ustabil i år. Fra å briljere på banen til å miste ballen altfor lett. Når Fellah er i slag er det en fryd å se på. Typisk unorsk og bevegelsere som man ikke ser så ofte i Norge. Samspillet mellom Fellah og Singh har også vært veldig bra. Bra vi har en Hæstad som gjør den defensive jobben, slik at Fellah og Singh kan spille slik de vil. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Singh har vært en gud i år. Jeg driter om andre lags supportere ikke ser dette. Da veit dem ikke hva som traff dem når han først setter i gang. Fellah skal også ha creds. Vi må huske at han hadde et veldig stygt beinbrudd for noen år siden og flere spådde at han aldri kom tilbake til fotballen. Se hvor han er nå. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg synes også at Fellah er en fantastisk spiller! Så fort han får stabiliteten blir han en av norges beste! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Fellah hadde årets mål! http://www.vif-fotball.no/article3029543.ece Og jeg er ganske enig! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 For meg er Singh litt for mye skrytt opp i skyene, men han er et stort talent som allerede har nådd langt. Men når jeg ser folk skryte han opp i skyene og ikke nevner Fellah og Muri i samme slengen hever jeg et øyebryn. Muri er for meg årets spiller, uten tvil. Han har stått som en mur i hele år! Fellah er like bak, han er mindre egoistisk enn Singh og er også en utrolig god ballfordeler i sin alder av 21 år. Singh er toppspiller og har vært gøy å se han i år, selv mener jeg han har litt igjen. Skuddfoten er så ræv at det er skummelt, skyter unødvendig mye, og så prøver han på litt av hvert som ofte er unødvendig. Samtidig vil jeg også si at Henriksen er dårligere enn både Singh og Fellah, selv om Henriksen har en utrolig god skuddfot og et godt talent. Selv syns jeg ikke han er så hurtig, og det spørs hvordan det tar seg ut i en evt. større liga om han flytter på seg. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Fellah er like bak, han er mindre egoistisk enn Singh. Sikker på at den var riktig vei? Så du Fellah mot Tromsø? Jeg er ikke i tvil om at jeg overvurder Singh heller, bare så det er sagt, for det vet jeg at jeg gjør. Likevel har han vært blant våre beste spillere og da spesielt på midtbanen som vi disukterte. Skal vi ta med hele laget synes jeg Muri har vært vår beste spiller om man ser bortifra Moa i år. Fantastisk hvor mye framskritt Muri har gjort, som for 3 år siden var en spiller jeg ikke ville hatt. Når det gjelder årets mål syntes jeg både Bengt sitt mot Start og Shelton mot Sandefjord var bedre mål. Bengt sitt mål mot Start viser litt hvordan laget vårt har spilt denne sesongen, med knallpresisjon på pasningene, flott løp og herlig samspill. Målet til Shelton er individuell brillianse av en av sesongens store overraskelser. Fellah sitt mål er allikevel fantastisk pent, og var utrolig deilig tid å komme på. Det var i perioden hvor vi måtte vinne det vi spilte for å holde følge med Rosenborg, og i det Fellah scoret var Viking på vei inn i kampen igjen på 2-2. Flott skudd av Fellah. Mer slikt takk. Endret 18. november 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 http://www.dagbladet.no/2010/11/18/sport/fotball/tippeligaen/heerenveen/14355617/ Tariq vil vekk fra heerenveen. Vil vi ha ham? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå