Maefteda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Setningen er feil vei. Barcelona er ikke gode nok for Berre. Morro at det blir han og Freddy som kommer til å få flest kamper for klubben i løpet av neste år. 2 kjernekarer som virkelig er nyttige å ha i klubben. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Gjett hvem som har intervjuet Freddy? Større kjernekar finner du ikke i fotballnorge, eller ute i verden heller for den sags skyld. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Du? Helt enig, fantastisk fyr, og viktig bidragsyter for laget. Ble ganske pissed off da RBKere latterliggjorde han etter "seriefinalen". Hadde vært deilig å se han senke dem neste år, kanskje sammen med Berre. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Selfølgelig var det meg, hvordan kunne du vite det? Jeg gikk i 6.klasse og vi hadde klasseavis, og Freddy sa ja til å bli intervjuet. Og selv om vi hadde avtalt å ta intervjuet dagen etter cupkampen mot Bærum som endte med tap, stilte han opp. Blid som alltid og som om vi skulle vært en ordtenlig avis. Noen kompiser skulle intervjue Rekdal, men han droppet å møte, var litt sur dagen etter tapet. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Litt seint ute sånn sett, men er virkelig overasket over at VIF har så god økonomi at de har råd til å lage reklame film. Burde vell være ting som er viktigere? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Har lurt på det selv, er vel for å prøve å få flere folk interessert og flere folk på kampene da. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Har lurt på det selv, er vel for å prøve å få flere folk interessert og flere folk på kampene da. Har dere mange kamper igjen av sesongen? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Engasjement er jo norske klubbers levebrød, det at Vålerenga markedsfører seg selv kan bidra til å få hjulet til å spinne i en positiv økonomisk retning. Synes forøvrig det er trist at Solskjær kommer til Molde, som Untied fan liker jeg ham, men som Vålerengasupporter vet jeg jo at han ikke blir å ha sjangs neste år. Har dere noen tanker om transfervinduet denne gang? Isåfall, hvem tror dere går/kommer? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Engasjement er jo norske klubbers levebrød, det at Vålerenga markedsfører seg selv kan bidra til å få hjulet til å spinne i en positiv økonomisk retning. Synes forøvrig det er trist at Solskjær kommer til Molde, som Untied fan liker jeg ham, men som Vålerengasupporter vet jeg jo at han ikke blir å ha sjangs neste år. Har dere noen tanker om transfervinduet denne gang? Isåfall, hvem tror dere går/kommer? Går jo rykter om Djiby Fall som har vist at han holder Tippeliga nivå (tok litt tid dog), samt at jeg er positiv til at Enga henter inn Våge Nilsen og Vaagan Moen. Hadde vært gode signeringer ihvertfall. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Engasjement er jo norske klubbers levebrød, det at Vålerenga markedsfører seg selv kan bidra til å få hjulet til å spinne i en positiv økonomisk retning. Synes forøvrig det er trist at Solskjær kommer til Molde, som Untied fan liker jeg ham, men som Vålerengasupporter vet jeg jo at han ikke blir å ha sjangs neste år. Har dere noen tanker om transfervinduet denne gang? Isåfall, hvem tror dere går/kommer? Går jo rykter om Djiby Fall som har vist at han holder Tippeliga nivå (tok litt tid dog), samt at jeg er positiv til at Enga henter inn Våge Nilsen og Vaagan Moen. Hadde vært gode signeringer ihvertfall. Djiby Fall blir nok ikke solgt nå som Molde skal satse og sprøyte inn mer penger i systemet. Dessverre. Jeg tenker Enga kunne hentet Moldsked eller Trond Olsen. Det hadde vært en fin tilvekst Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Engasjement er jo norske klubbers levebrød, det at Vålerenga markedsfører seg selv kan bidra til å få hjulet til å spinne i en positiv økonomisk retning. Synes forøvrig det er trist at Solskjær kommer til Molde, som Untied fan liker jeg ham, men som Vålerengasupporter vet jeg jo at han ikke blir å ha sjangs neste år. Har dere noen tanker om transfervinduet denne gang? Isåfall, hvem tror dere går/kommer? Går jo rykter om Djiby Fall som har vist at han holder Tippeliga nivå (tok litt tid dog), samt at jeg er positiv til at Enga henter inn Våge Nilsen og Vaagan Moen. Hadde vært gode signeringer ihvertfall. Djiby Fall blir nok ikke solgt nå som Molde skal satse og sprøyte inn mer penger i systemet. Dessverre. Jeg tenker Enga kunne hentet Moldsked eller Trond Olsen. Det hadde vært en fin tilvekst Ikke glem at Djiby Fall er Lokomotiv Moskva sin eiendom. Så jo, kan fort ende opp i Enga. Håper for guds skyld Moldskred holder seg unna, er ikke god nok. Trond Olsen har kvaliteter, men ser heller Vaagan Moen da altså. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Engasjement er jo norske klubbers levebrød, det at Vålerenga markedsfører seg selv kan bidra til å få hjulet til å spinne i en positiv økonomisk retning. Synes forøvrig det er trist at Solskjær kommer til Molde, som Untied fan liker jeg ham, men som Vålerengasupporter vet jeg jo at han ikke blir å ha sjangs neste år. Har dere noen tanker om transfervinduet denne gang? Isåfall, hvem tror dere går/kommer? Går jo rykter om Djiby Fall som har vist at han holder Tippeliga nivå (tok litt tid dog), samt at jeg er positiv til at Enga henter inn Våge Nilsen og Vaagan Moen. Hadde vært gode signeringer ihvertfall. Djiby Fall blir nok ikke solgt nå som Molde skal satse og sprøyte inn mer penger i systemet. Dessverre. Jeg tenker Enga kunne hentet Moldsked eller Trond Olsen. Det hadde vært en fin tilvekst Ikke glem at Djiby Fall er Lokomotiv Moskva sin eiendom. Så jo, kan fort ende opp i Enga. Håper for guds skyld Moldskred holder seg unna, er ikke god nok. Trond Olsen har kvaliteter, men ser heller Vaagan Moen da altså. Sier du det? Hm, jo, nei, hadde ikke vært å forrakte en Djiby Fall sammens med Berre/Shelton på topp. Synes dog at Sæternes har jobbet supert for Enga i år! Tarik kan jo komme tilbake fra Nederland og slå seg til ro i Vålerenga kanskje? Eneste som gir bismak for min del er trynet hans i lsk trøya Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Enga har sponsorer til reklamefilmene sine Dessuten koster det ikke så mye å lage selve filmen. Vet at de har fått selve eksponeringen av filmen dekket av sponsorer. Freddy er også en kjernekar, han blir i Enga LENGE etter at fotballkarrieren er over! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Det var da veldig som prisene på sesongkort har gått opp... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Og vi gratulerer Luton med dagen Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Det var da veldig som prisene på sesongkort har gått opp... Opp? Det er da billigere, hvertfall om man handler før jul. Faktisk ganske MYE billigere også... /Espen Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Ser det er endret nå, det var gale titler på prislistene Engaspillere nominert til priser: http://www.vif-fotball.no/article3025067.ece Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Ingen Petter Vaagan Moen til Vålerenga i hvert fall. Han har skrevet under for QPR. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/sport_nrk_hordaland/brann/1.7377996 Endret 11. november 2010 av ronron25 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Plutselig gikk det opp for meg at "vår" Gunnar Heidar Thorvaldsson spiller i FFK.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Martin Andresen og Bengt Sæternes snakker ikke lenger sammen. Sæternes er ferdig i Vålerenga. http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/saeternes-mistet-klubben-og-sin-beste-venn-3340580.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå