Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk hjemmematch igjen. 10 på rad, rekord og vi er sesongens klart beste hjemmelag, 6 poeng foran RBK.

Fellah spiller idag på det nivået han bør ligge oftere på for oss. Han er fortsatt alt for variabel, men i den formen han var i, i kampen idag, er det ikke mange i TL som er bedre enn han. Harmeet har hatt en bedre og jevnere sesong overall, og er for meg, årets unge spiller i Tippeligaen, men om Fellah holder dette nivået for Vålerenga flere ganger neste sesong, kan han gjerne bli vår heteste unggutt igjen.

Strandberg, Nordvik, Nouri, Singh, Fellah ++ Det gror godt i Vålerenga om dagen. Gleder meg til Qaka og Nilsen blant annet tar steget til neste år også, da kan vi bli enda bedre neste sesong.

Lenke til kommentar

Jeg er fan. Hjertet ligger mest i United, men jeg følger alt av Vålerenga. Jeg er derimot ikke noen hardbarka supporter. Det blir stort sett med noen hjemmekamper i året og resten fra sofaen.

Det har jo blitt ekstra gøy nå som det spilles fotball som smelter en fotballromantikers hjerte, særlig siden jeg spilte 7´er fotball i Furuset med Harmeet Singh når jeg var liten. Utrolig morsomt at han lykkes.

Lenke til kommentar

Godt å høre. Harmeet er favorittspilleren min i Vålerenga om dagen, så stor creds å ha spilt med han. Fantastisk spiller, hodet på rett plass og mulighet for en stor fremtid. Frykter litt at FCKs påståtte interesse er réell og at han forsvinner, men samtidig hadde det vært gøy å se han i CL. Gjorde seg absolutt ikke bort mot Barcelona i år.

Helt enig angående spillestil og lignende. Har jo faktisk en ganske lik tilnærming til spillet som Barcelona, som jeg vet vi begge setter pris på. Har vært utrolig gøy å se kampene i år, og håper for all del at vi klarer å fortsette oppturen neste år istedenfor å drite oss ut som andre lag i samme posisjon har gjort før oss.

Spent på Kamer Qaka neste år også. Har knapt sett han spille, men ryktene sier at han dominerer på Gutter 15 landslaget. Hadde vært morro å se han ta over på midtbanen, den dagen Singh/Fellah forsvinner ut.

Lenke til kommentar

Qaka er spennende, ja. Jeg har heller ikke sett noe særlig av han, men han virker spennende. Den eneste spilleren av juniorene våre (med unntak av Håvard Nielsen) som jeg har hørt noe ordentlig rundt.

Det jeg savner i Vålerenga er en driblekant. Jeg hadde lenge tro på at Brix skulle slå igjennom på kanten, men han har vel ikke blitt satset på som kant siden Petter Myhre var i klubben. Så vidt jeg kan se er det jo backen han plasseres på de gangene han får sjansen på nå.

Det er deilig å se Barcelona/Ajax/Ballbesittende-kombinasjonsspill i Vålerenga om dagen, ja. Jeg er selvsagt stor fan av det som du vet, selv om mange andre engelske fotballentusiaster finner det dørgende kjedelig. Morsom fotball.

Lenke til kommentar

Hah, se der ja. Nosa skullejo egentlig vært i Vålerenga, men Lillestrøm snappet han opp foran nesa på oss. Han er jo en veldig god spiller, som blir veldig oversett av media, på samme måte som Singh.

Det jeg savner i Vålerenga er en driblekant. Jeg hadde lenge tro på at Brix skulle slå igjennom på kanten, men han har vel ikke blitt satset på som kant siden Petter Myhre var i klubben. Så vidt jeg kan se er det jo backen han plasseres på de gangene han får sjansen på nå.

Kontrakten til Brix går ut nå, og han får mest sannsynlig ikke fornyet. Litt synd, siden han hadde potensialet, men han har ikke klart å ta sjansen, hverken på back eller på ving.

Tenkte på det samme her om dagen, at vi manglet en "Messi" i Vålerenga. Shelton har jo blitt ganske god i år, og utnytter farten sin veldig godt nå, men han trenger litt mer rom for å lykkes. Driblekanten vi ville ha var jo Bolaños, men han gikk til FCK. Har vært snakk om Angan som har mye potensial, men er uferdig som spiller. Så har jeg også sansen for Jo Inge Berget, selv om han er mer hengende spiss, enn ving.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Det varmer å lese dette:

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3022591.ece

Uansett: Kamer er en driblefant! 15 år og full av faen, og han kommer til å bli livsfarlig om et par år.

Min favorittspiller dette året, ved siden av Moa, har vært Fellah. Han er en helt fantastisk spiller, og i det øyeblikket han klarer å stabilisere seg på gårsdagens nivå og høyere blir han en av norges beste midtbanespillere.

Han og Singh blir konger neste år!

Jeg synes også det var deilig at Bengt scoret i går, skjeldent jeg har sett ham så glad etter en scoring som i går!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...