DJ_Dark Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Regner du mener meg der? Les hva jeg skrev her: Ettersom Rosenborg ikke har vært mye med i Europa de siste årene har de ikke erfaringen som tidligere generasjoner har hatt, og derfor går vi på enkelte smeller. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Les enkelte Du har huet på rett plass Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Både håper og tror, om Vålerengas framgang fortsetter, at vi får to lag i Europa neste år. Drømmescenarioet hadde vært Vålerenga-Rosenborg i Europa league, februar 2012. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hvorfor ikke Champions League? Hadde vært morsomt med Vålerenga vs Rosenborg i Europa. Tviler sterkt på at dette skjer dog. Er keen på å sette FCK på plass om vi noen gang får møte dem. 1 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Det forutsetter to plasser i CL, det skjer ikke de nærmeste 5 årene. Ser for meg at RBK blir nummer 3 i sin CL gruppe neste år og at Vålerenga går videre fra EL gruppa Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Les enkelte Du har huet på rett plass Siden var så og si var den eneste "fra" Rosenborg som diskuterte nå, kunne det først vært meg du siktet til. Det forutsetter to plasser i CL, det skjer ikke de nærmeste 5 årene. Ser for meg at RBK blir nummer 3 i sin CL gruppe neste år og at Vålerenga går videre fra EL gruppa Da må også begge lag vinne første utslagsrunde, ettersom lag fra samme land ikke kan møte hverandre i første utslagsrunde. Kanskje derfor du også sier februar? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Kanskje derfor du også sier februar? Bingo bango bongo Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Da var det kamp igjen Freddy kan plutselig forsvinne fra kampen hvis samboeren føder Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 3-1 Strandberg sin veldige dårlige dag, ok for meg, vil ha Hønefoss med neste år også Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Ser ut til at både Vålerenga og Rosenborg har tatt ferie. Jaja, spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Hvordan var Enga kampen i dag? Har dessverre ikke fått sett kampen i dag da jeg er i England. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Strandberg er jo en vandrende katastrofe. Helt forferdelig kamp. Terningkast 1. Har jo egentlig ikke en dritt å si, men 1 poeng over 2 kamper mot Hønefoss, sier vel litt om hvorfor det bare blir sølv i år. Frykter et nytt Lyn-kompleks og håper de rykker langt ned i Adecco. Vi var sykt daffe hjemme mot Hønefoss også. 0-0 mellom Kongsvinger og RBK redder jo litt Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Ser ut som Hønefoss kan bli vårt nye Lyn ja.. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Merker at siden en gammel lagkamerat spiller for Hønefoss gjør det ikke så mye at Hønefoss vant. Sølvet er uansett sikret. En ny midtspiss til neste år så blir det gull. 1 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg liker ikke de ryktene om at vi vil ha en Hønefoss-spiss, de treffer for lite mål, det er ikke akkurat en sånn spiss vi trenger. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Henriksen og Singh inne på lista over Topp 100 talenter innenfor fotballen. Sjekk her! (Ja, vet den går til rbk.no, men det er bare å evt klikke seg videre derfra) 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det var morsomt å høre, flott at de blir lagt merke til i utlandet også, viser at vi gjør noe riktig. De to kommer til å dominere midtbanen til Norge i årene fremover, det er jeg sikker på. Håper bare at Singh kan bli så lenge som mulig før han drar til en god klubb i Europa. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Noen som vet hvor mange svensker, dansker, og andre fra norden det er på den lista. Så en fra Göteborg når jeg skummet igjennom, men er vel flere? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Markus Henriksen (Rosenborg) (NO) Simon Kjaer (Wolfsburg) (DK) Robin Soder (Göteborg) (SWE) Harmeet Singh (Valerengen) (NO) Tror dette er alle. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Virkelig morsomt at Norge har med to spillere på den lista. Henriksen og Singh er to spillere jeg gleder meg til å se i framtida. De er noen av de som skal føre Norge inn i dens fotball-gullalder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå