osse-mon waits for alice Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Oioi! Martin er forbannet.. Tror det er oppvask for enkelte etterpå. Ogude, blant annet! Kom igjen! 2-1, nå!!!! Jeg vil ha 2-1!!! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Synes vi spiller årets dårligste hjemmekamp idag. Mye som ikke fungerer. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Jeg satt og tenkte det samme.. Denne og kampen mot hønefoss har vært begredlige... Hvem er banens beste? Ble vi snytt for straffe? Eriksen burde også hatt kort der! Og vi burde hatt straffe! Synes Mos var på grensa der, selv om han ble dytta.... Edit: Og der skulle IKKE LSK hatt straffe! Nå blir det snart kort. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! BENGT!!!! Endret 23. oktober 2010 av Osse-Mon Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 BEEEEEEEEEENGT!!!!!!! :love: Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Det er i sånne situasjoner jeg kommer til å savne Bengt, han scorer ofte når vi absolutt trenger han! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Bengt, Bengt, Bengt Sæternes! Bengt, Bengt, Bengt Sæternes! Bengt, Bengt, Bengt Sæternes! Bengt, Bengt, Bengt Sæternes! *klappe* Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg så ikke den Mos-situasjonen.. Hørte LSK'ern overspilte for å gi Mos rødt kort. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Må si det er tåpelig å kun i gult kort i den situasjonen. Hadde jeg blitt dytta ned sånn hadde jeg sett på det som et angrep mot meg. Menmen, ufortjent seier. Gratulerer. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Mos ble dyttet først, men Mos dyttet mye hardere tilbake... Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Så fantastisk digg å være på stadion i dag! Selve kampen var så som så, men VI VANT! Mos skulle hatt rødt kort, sånn jeg så det overspilte nr. 1 han dytta og gult kort i den situasjonen hadde vært greit, men han dyttet en ny person rett etterpå mye kraftigere og normalt sett ville siste dytten kvalifisert til et direkte rødt uansett. Har nå sett straffesituasjonene igjen, men ble ikke mye klokere, mye tvilstilfeller begge veier... dommeren hadde uansett ikke helt kontroll. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Et gjevnt oppgjør som Bengt dro iland for oss. Takk Bengt! Kommer til å savne han. Synes ikke Mos skulle blitt utvist, men skjønner ikke hvorfor han ikke fikk straffe? Greit med gult. Rødt ville være å overreagere. Mulig Lsk også skulle hatt straffe, men Enga fikk ikke sin, så da gikk det vel opp i opp. Et typisk "hat oppgjør" slik det skal være. At Enga vinner, er typisk for et godt lag. Heia Vålerenga! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 For er drittkamp. For et ufortjent resultat. Men for en herlige seier! Det å vinne en kamp på overtid er bra i seg selv, men når det kommer mot hatklubb nr.1 Lillestrøm, etter det rabalderet det var før scoringen, så er det så sykt deilig. Deiligste seieren i år, helt klart, og nå har vi sølvet sikret også. Får bare håpe at Rosenborgs gullfest blir spolert av Tromsø, og at de må hente gullet mot Kongsvinger og tomme tribuner senere. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Delig å fortsette hjemmestatistikken, fryktet at den skulle ryke i et lokaloppgjør. Nå gjenstår det kun en kamp så er vi ubeseiret i år Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Gratulerer. Dessverre var resultatet langt fra rettferdig Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Gratulerer. Dessverre var resultatet langt fra rettferdig Langt fra rettferdig? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Sinnsykt morsomt å være på kamp i dag. Det er sånne kamper en supporter elsker. Jeg sto på Ullevaal og rulla plastikkark fra kl. 13 i dag og er veldig fornøyd med en fantastisk gjennomført tifo. Noen som vet om det har kommet noen bilder av den enda? Også gøy at vi endelig fikk tillatelse av NFF til å blusse under kontrollerte former. 17.000 på tribunen er bra, men mot erkebønda bør vi klare å mobilisere over 20.000, ihvertfall med tanke på den underholdende fotballen vi har vist denne sesongen. Kampen var så som så. Vi spilte ikke en veldig bra kamp mot et LSK som ikke overraskende spilte destruktiv fotball med sine lange, høye baller. Det blir vanskelig for oss å spille vårt fine, raske pasningsspill da. Vi taper oss veldig etter at Shelton må ut. Jeg finner ikke noe info på vif-fotball.no, men jeg håper det ikke er alvorlig og at han er tilbake mot Hønefoss. Etter utligningen steg stemningen på tribunen kraftig, og etter tumultene da Mos ble felt, tok det helt av på felt 228. Det gikk en bølge gjennom feltet hvor alle landet flere rader nedover. Og måten det eksploderte på da Bengt satte den i det 93. var rett og slett utrolig. Lenge siden jeg har fått en så kraftig euforisk følelse på kamp. Nå har vi sikra sølvmedaljen og har egentlig ikke noe annet å spille for enn å holde på den enorme hjemmestatistikken. Klarer vi oss mot Tromsø har vi ikke tapt én gang hjemme i år, og det er sinnsykt bra. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Gratulerer. Dessverre var resultatet langt fra rettferdig Langt fra rettferdig? Du leste riktig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Også gøy at vi endelig fikk tillatelse av NFF til å blusse under kontrollerte former. Hvor mange fikk dere? 3 stk eller noe? De pleier å være jævla sære på det der. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 - Hva med Morten Berre og Bojan Zajic? - Vi er i dialog med begge Om kontraktene dems. På tide og får håpe at begge blir. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Også gøy at vi endelig fikk tillatelse av NFF til å blusse under kontrollerte former. Hvor mange fikk dere? 3 stk eller noe? De pleier å være jævla sære på det der. Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror vi hadde totalt fire bluss. To personer med et bluss i hver hånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå