perpetrus382 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Noen som sa at RBK fikk feil straffer her? Ta dere en bolle. Ja, vi har ikke fått mange straffer i år... RBK på hjemmebane har VELDIG lett for å få straffe (Men jeg er enig i at dette var VELDIG lett ) Veldig lett? Han ble jo taklet utenfor 16... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Straffen var ufattelig billig og skulle ikke vært frispark en gang, men vi ble snytt for straffe tidligere i kampen da Fellah ble slaktet ned. Vi ledet 3-0 når straffen kom også, så den hadde ikke så mye å si, men billig var den. Uansett, det var ingen tvil denne kampen, vi eide dem i første omgang, la basisen for kampen og ledet 4-0 og slappet av som vi pleier å gjøre. Herlig spill i 1 omgang og deilig med skryt fra Deila. Enda en som sier at Vålerenga er det beste laget de har møtt i år. På vårt beste er det ingen som slår oss, men vi må holde stabilt gjennom hele kampen. Deilig å få sikret sølvet nå, og legge hvertfall litt press på RBK. Hadde vi tatt sjansen vår på Lerkendal hadde vi ledet TL nå... Det er bittert. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Det er ikke bittert! Vi har sølvet, og med tanke på siste års resultater er det SVÆRT deilig! Det var 12617 solgte billetter i dag, her har vi mye å gå på, men det lover godt for neste år! Fort Ullevål er VÅRT Forøvrig har vi TO spillere inne på topp-ti målscorerliste for TL i år. Kun RBK kan skilte med det samme! I fjor var første gang på lenge vi hadde en spiller med ti eller flere mål, så dette er BRA! Så Luton ville ha straffen, jeg tror han hadde lyst på hat-trick og 11 mål Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Ikke misforstå meg, denne sesongen er over all mulig forventning, og nå med nesten bare seiere mot slutten av sesongen lover det veldig godt for neste år. Synd Qaka ikke fikk mulighet en gang til å spille, for han kan bli god. Må vente til han blir 16 i April neste år. Vi har fantastiske up and coming ungutter, vi har snudd økonomien vår til pluss, vi har Tippeligaens beste angrep og flest scorede mål i TL på lenge. Vi har MYE bedre forutsetninger for å gjøre det bra også neste sesong, sammenlignet med Molde, Fredrikstad og alt mulig dritt som har feilet før oss. Rosenborg ble for sterke og stabile i år kan det se ut som og vinner fortjent, la det være sagt. Men jeg har tro på at vi kan bygge videre og ta gullet til neste år. CL på ny stadion på Valle 2013, kanskje med Carew++ ser ikke sååå umulig ut lenger. Hadde vært fantastisk å fortsette oppturen og bygge oss opp til et flaggskip i norsk fotball, men det er lang vei dit. Vi har potensialet til det hvertfall! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hvorfor får folk i høyt oppe i systemet i NFF forrtsatt lov til å jobbe der. Nekte en spiller å spille fordi han er for god for alderen. Herregud, jeg blir kvalm av hvordan enkelte oppe i NFF styrer fotballen vår. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Da var Stig Torbjørnsen inne i klubben for å kartlegge spillere til neste år. Han er litt "douche", men han skaffet Rosenborg mange spillere med potensialet. Da er det opp til oss å bruke de bedre i så fall. Samme Torbjørnsen skrøt jo av at han hadde fått Rosenborg til å ikke kjøpe Shelton. Lurer på hvor stolt han er av det nå Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Fin liten sak jeg fant på VGD: I 14 lags serien rangerer jeg lagene som nedrykkstrid (14-10.plass) middelmådig (9-5.plass) og topplag (4-1.plass) I 16 lags serien rangerer jeg 12-16 som nedrykkstrid 1990- Sølvlaget fra sesongen før (Rosenborg) vinner serien (Topplag) 1991- Sølvlaget fra sesongen før (Tromsø) havner på 6.plass (Middelmådig) 1992 -Sølvlaget fra sesongen før (Rosenborg) vinner serien (Topplag) 1993 -Sølvlaget fra sesongen før (xxx) havner på 8.plass (Middelmådig) 1994 - Sølvlaget fra sesongen før (Bodø-Glimt) havner på 10.plass (Nedrykkstrid) 1995 - Sølvlaget fra sesongen før (LSK) havner på 4.plass (Topplag) 1996 - Sølvlaget fra sesongen før (Molde) havner på 8.plass (Middelmådig) 1997 - Sølvlaget fra sesongen før (LSK) havner på 10.plass (Nedrykkstrid) 1998 - Sølvlaget fra sesongen før (Brann) havner på 6.plass (Middelmådig) 1999 - Sølvlaget fra sesongen før (Molde) havner på 2.plass (Topplag) 2000 - Sølvlaget fra sesongen før (Molde) havner på 2.plass (Topplag) 2001 - Sølvlaget fra sesongen før (Brann) havner på 7.plass (Middelmådig) 2002- Sølvlaget fra sesongen før (LSK) havner på 7.plass (Middelmådig) 2003 - Sølvlaget fra sesongen før (Molde) havner på 9.plass (Middelmådig) 2004 - Sølvlaget fra sesongen før (Bodø-Glimt) havner på 12.plass (Nedrykkstrid) 2005 - Sølvlaget fra sesongen før tok et velfortjent seriegull og alle hjerter gledet seg. (Topplag) 2006 - Sølvlaget fra sesongen før (Start) havnet på 6.plass (Middelmådig) 2007 - Sølvlaget fra sesongen før (Brann) tok visstnok gullet hem (Topplag) 2008 - Sølvlaget fra sesongen før (Stabæk) vinner serien (Topplag) 2009 - Sølvlaget fra sesongen før (FFK) driter seg loddrett ut og rykker ned etter kvalikk (Nedrykkstrid) 2010 - Sølvlaget fra sesongen før (Molde) ligger på en foreløpig 13.plass (nedrykkstrid) De siste tjue årene har altså åtte lag endt opp som topplag påfølgende sesong. Åtte lag har endt opp med en middelmådig plassering og fire er endt i nedrykkstrid. Man kan trygt si at 2.plass syndromet er er en myte. Litt morro å se. Elsker hvordan flere RBKere er skråsikre på at Vålerenga flopper til neste år som "alle" andre, og at Rosenborg er i en så ufattelig mye høyere klasse. Fra 05-08 var ikke akkurat Rosenborg sikkerheten selv heller. Selv om man liker å ta med årene før der igjen også, for å pynte på. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Nok et strålende eksempel på NFF og den norske dommerstandens inkompetanse når Kamer ikke får spille A-lagskamp. Reglene er jo bare 7 mnd gamle, så selvfølgelig kan ikke dommerene dem enda :roll: Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg er veldig fornøyd med det Vålerenga har fått til i år. All ære til Martin og spillerne. Det er greit med minigullmedalje. Neste år blir det den store gullmedaljen, i hvert fall gi Rbk en durabli kamp om den. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 2000 - Sølvlaget fra sesongen før (Molde) havner på 2.plass (Topplag) 2001 - Sølvlaget fra sesongen før (Brann) havner på 7.plass (Middelmådig) What? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Gir Bengt seg i VIF etter sesongen? Syns jeg hørte noe om det på tv nå. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Gir Bengt seg i VIF etter sesongen? Syns jeg hørte noe om det på tv nå. Ja, han har ikke fått fornya kontrakten. Noen få klubber skal visst ha vist sin interesse for han. Jeg synes det er synd at spilleren slutter i Enga. Sæternes kunne godt ha vært med en sesong til. http://www.nrksport.no/fotball/eliteserien/1.7338949 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Det er synd Han er god når han får sjansen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) 2000 - Sølvlaget fra sesongen før (Molde) havner på 2.plass (Topplag) 2001 - Sølvlaget fra sesongen før (Brann) havner på 7.plass (Middelmådig) What? Logical fail. :!: Ellers synes jeg det som stod da Egna vant serien var litt feil. Endret 18. oktober 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Er det tap om Bengt forsvinner? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Er det et tap å miste en målscorer? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Vi kan få inn bedre erstattere enn Bengt. Synes han har gjort en god jobb, og fortjener hyllest, men tror han er litt for gammel akkurat nå. Nå har han lønn på nærmere 2 millioner også, som er greit å få frigjort. Vi har fått inn Stig Torbjørnsen til å finne gode kjøp, og vi leter visst etter en sideback, kant og en midtspiss. For meg er det mer prekært at Berre får ny kontrakt. Begynner å bli litt urolig nå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Joakim Våge Nilsen, Magnus Andersen og Jo Inge Berget anyone? Kunne vært mulige kjøp ifølge meg ihvertfall Andersen sin kontrakt går ut etter sesongen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Magnus Andersen? Hadde ikke hørt om han en gang, før jeg så Alta i signaturen din Jo Inge Berget er en spiller jeg gjerne skulle hatt i Vålerenga, men er ikke helt overbevist av Vaage Nilsen, etter 1 god sesong hos hjemmesterke Haugesund. Tror han kan få vansker med å tilpasse seg. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Vi kan få inn bedre erstattere enn Bengt. Synes han har gjort en god jobb, og fortjener hyllest, men tror han er litt for gammel akkurat nå. Nå har han lønn på nærmere 2 millioner også, som er greit å få frigjort. Vi har fått inn Stig Torbjørnsen til å finne gode kjøp, og vi leter visst etter en sideback, kant og en midtspiss. For meg er det mer prekært at Berre får ny kontrakt. Begynner å bli litt urolig nå. Berre er vel lovet ny kontrakt? Bengt er litt "over-the-top" nå synes jeg :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå