Raste Skrevet 15. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Faen, nå er jeg pissforbanna kuk hæstkukk fitte. Jeg likte han og han var god som faen. Sug ballene mine. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Faen, nå er jeg pissforbanna kuk hæstkukk fitte. Jeg likte han og han var god som faen. Sug ballene mine. Mest stabile keeperen noen gang. For og si ikke mest stabile spilleren.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Jævla! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 #%%#%#%#%%#%#%%#%#%# :realmad: :realmad: Nå klikker det straks for meg... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Det har klikka for meg totalt allerede, hvordan går det ann å ikke fornye kontrakten til en så god keeper som har vært den mest stabile i Vålerenga?! Forbanna horesuger pikkballeunge. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Ryktet går om at Vidar Riseth kanskje kommer til Vif. Og kanskje Erik Hagen. Hvis Norge vinner i morgen tror jeg han er veldig aktuell, da han ikke har spesielt med spilletid i Russland. Meninger? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Hvor har du fått de ryktene fra? Jeg er faen meg irritert ennå over Arason Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Finner faen ikke igjen linken der jeg leste det. Det sies noe her. VIF-TV EDIT: Fant den! HER. Endret 16. november 2007 av Stine Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Tror dere "Panzer" kommer tilbake til Vålerenga eller ? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Tja, hvis han kommer til Norge tror jeg han velger Vif. Men jeg er ikke hypp på å få Riseth hit. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Tja, hvis han kommer til Norge tror jeg han velger Vif. Men jeg er ikke hypp på å få Riseth hit. Riseth, har du en kilde ? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Jeg vil gjerne ha Panzer tilbake, og kan godt få Riseth i samme slengen selv om jeg ikke liker han. Men bare tull at Arason må forlate Vålerenga, han er 32 år og jeg har sett mange eldre keepere. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Riseth kilden Tåpelig at Arason "er for gammel". Skal vi få en liten jypling som er klønete og dårligere? (Jarstein. Vil ikke ha han.) Endret 16. november 2007 av Stine Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Vil heller beholde Arason noen år til og få en annen keeper da. Vil ikke ha Jarstein, men ser ut til at det blir han siden Arason forlater oss. Arason, du har gjort en strålende jobb for oss og vi vil savne deg Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Jeg vil gjerne ha Panzer tilbake, og kan godt få Riseth i samme slengen selv om jeg ikke liker han. Men bare tull at Arason må forlate Vålerenga, han er 32 år og jeg har sett mange eldre keepere. Saar er nå en, takk for kilden Stine.. Hva skal vi med Riseth egentlig? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Johnsen legger vel opp etter sesongen, greit med en veteran i midtforsvaret Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Vi trenger vel ikke Panzer og Riseth? Vil gjerne ha Panzer tilbake, men Riseth... No, no, no. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Ryktet går om at Vidar Riseth kanskje kommer til Vif. Det kan ikke være mulig! Vi kvitter oss med Arason fordi han begynner å bli gammel, så kjøper vi isteden en eldgammel forsvarspiller! Er det Martin Andresen-effekten vi allerede begynner å se konturene av? En keeper kan jo holde på til han er over 40, utespillere derimot bør være av den yngre garde. Jeg kan ikke tro at dette kommer til å skje, det høres altfor dumt ut. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Ryktet går om at Vidar Riseth kanskje kommer til Vif. Det kan ikke være mulig! Vi kvitter oss med Arason fordi han begynner å bli gammel, så kjøper vi isteden en eldgammel forsvarspiller! Er det Martin Andresen-effekten vi allerede begynner å se konturene av? En keeper kan jo holde på til han er over 40, utespillere derimot bør være av den yngre garde. Jeg kan ikke tro at dette kommer til å skje, det høres altfor dumt ut. Vålerenga burde beholde Arason, og vi burde ikke kjøpe Riseth i alle fall. Men det hadde vært kjempe fint med Panzer tilbake Lenke til kommentar
iDude Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 Tja, hvis han kommer til Norge tror jeg han velger Vif. Men jeg er ikke hypp på å få Riseth hit. Riseth, har du en kilde ? Andresen og Riseth er vel buddies, så helt usannsynlig er det vel ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå