Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velkommen etter. Det har blitt diskutert i sånn ca hele dag.

Vi prøver faktisk å kommer oss videre fra den hendelsen. Både Enga-folk og RBK-folk i kamptråden fra i går.

Nå beskylder Rbk og Eggen andre for både det ene og det andre, samtidig nekter de for at Annan opptrer usportslig. Da blir man naturlig nok ikke så fort ferdig med saken. Hadde Eggen beklaga, så hadde saken vært glemt nå.

Lenke til kommentar

Vi var nære på ifjor og slo PAOK borte, men den regntunge hjemmekampen vår ødela for oss. Vi har en mulighet til å gjøre det bra i Europa, men jeg lurer på hvordan spillestilen vår passer inn. Det er viktig for oss med forsterkninger for forsvaret er tynt og vi mangler en erstatter for Moa. Håper og tror Mos tar steget opp til neste år. Han er hvertfall klar toppscorer i 2. Divisjon, selv om det er et stykke opp til Tippeligaen.

Hadde vært deilig med et nytt Europa-eventyr, men vi har faktisk ikke så alt for ille resultater heller. Mye av grunnen til at 2. Plass i 2004 ga oss CL var fordi vi selv kom til 3. runde av Uefa-cupen og møtte Newcastle. Håper vi kan gjøre noe lignende neste sesong.

Lenke til kommentar

Selvsagt er vi fornøyd med årets sesong. Vi tar medalje, og forhåpentligvis og høyst sannsynlig er medaljen i sølv. Det er ingen grunn til å være skuffet faktisk, den eneste grunnen til at man kanskje føler litt skuffelse nå, er bare fordi vi holdt på å ta gullet fra Rosenborg. Vi var langt bak en periode, og ingenting tydet på at vi skulle ta dem igjen. Men vi tok en enormt bra sluttspurt, og det holdt nesten. Ikke helt, men godt nok til at vi får sølv dersom vi ikke kollapser helt nå de siste rundene. :)

Neste sesong kommer vi enda sterkere håper jeg, jeg håper vi kan bevise at andreplass i tippeligaen ikke trenger å bety en skuffende sesong året etter, selv om mange tidligere statistikker tilsier det. Neste år skal vi ut i Europa og levere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...