osse-mon waits for alice Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Fellah ut og ogude inn. Kan fungere..... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Faen som vi har raknet, da. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Berre som spiss?? Hvorfor i svarte? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Huff. På med Mos og kaste alt fremmover.. rbk kommer til å safe Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Pent mål. Kjenner sølv er ganske deilig Men vi har Bojan Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det var spikern i kista, for denne gang. Rbk hadde ikke slått Enga, om Enga hadde fått lov til å spille med 11 mann. Trøster meg med at vi knuser dem med flott fotball til neste år. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ble ikke akkurat fear med 10 mot 11 så, neste år Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Herlig sesong totalt sett. Synd at vi nesten ikke får sjansen til å gi dem gullkamp. Denne kampen kunne like gjerne bare blitt gitt til Rosenborg. Drittdag for meg. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Enga spiller til tider veldig fin fotball og sølv er bra, veldig bra. Men gull er målet. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Sølv i år, gull neste sesong også bronse. Vi har gjort det før Det er kjipt at vi ikke får igang spillet vårt ordentlig med 10mann. Meget spesielt førstekort til Freddy, andre kortet var greit. Straffen er også billig, men skjønner at Hauge dømmer der, Rade lurer han til det. Annan er TL, største dritt spiller. Kan ikke noen bare avslutte karrieren hans med en suse takling? Jeg er egentlig ikke en person som vil at spillere skal skades, men han har gjort seg fortjent til ett unntak. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Vi bør være stolte over Martin Andresen i år og over Vålerenga. Syns også det er stort av Martin å holde seg så rolig under krangelen med Nils Arne Eggen. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Målet til VIF er å være ledende i skandinavia innen 2012, fortsetter framgangen så kan vi klare det. Som lag synes jeg vi spiler bedre fotball enn RBK, men vi er ikke like effektive og kyniske, foreløpig. Neste sesong blir viktig, vi må bli bedre bakover samtidig som det som skjer forover på banen opprettholdes eller blir hakket bedre. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Sølv i år, gull neste sesong også bronse. Vi har gjort det før Det er kjipt at vi ikke får igang spillet vårt ordentlig med 10mann. Meget spesielt førstekort til Freddy, andre kortet var greit. Straffen er også billig, men skjønner at Hauge dømmer der, Rade lurer han til det. Annan er TL, største dritt spiller. Kan ikke noen bare avslutte karrieren hans med en suse takling? Jeg er egentlig ikke en person som vil at spillere skal skades, men han har gjort seg fortjent til ett unntak. Jeg synes ikke man skal skade motspillere, selv ikke Annan. Men forbundet bør kanskje gi Annan en ekstra straff for klypinga, for det er en helt uholdbar oppførsel. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg synes ikke man skal skade motspillere, selv ikke Annan. Men forbundet bør kanskje gi Annan en ekstra straff for klypinga, for det er en helt uholdbar oppførsel. Det som også er uholdbar oppførsel i den situasjonen er at Muri og Dos Santos, stiller seg på innsiden av 16-meteren, når Steffen skal ta straffe. De burde hatt gult kort begge to, lenge før Annan kløyp Muri i ræva. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Annan har alltid vært sånn, og han slipper unna med det hver gang. Han slo vel også til en spiller i fjor uten straff. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg synes ikke man skal skade motspillere, selv ikke Annan. Men forbundet bør kanskje gi Annan en ekstra straff for klypinga, for det er en helt uholdbar oppførsel. Det som også er uholdbar oppførsel i den situasjonen er at Muri og Dos Santos, stiller seg på innsiden av 16-meteren, når Steffen skal ta straffe. De burde hatt gult kort begge to, lenge før Annan kløyp Muri i ræva. De er jo ikke i nærheten av Steffen. Det er vel ingen regel på akkurat det? Prica var jo i 16 meteren han også før Iversen skjøt, hadde han gult fra før da? Latterlig å forsvare Annan. Uansett hva VIFs spillere gjør er det ingen unnskyldning å klype i ræv og annet. Dere kan ikke overse det samt den klare filmingen og gråtingen til Lustig i andre omgang. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Jeg synes ikke man skal skade motspillere, selv ikke Annan. Men forbundet bør kanskje gi Annan en ekstra straff for klypinga, for det er en helt uholdbar oppførsel. Det som også er uholdbar oppførsel i den situasjonen er at Muri og Dos Santos, stiller seg på innsiden av 16-meteren, når Steffen skal ta straffe. De burde hatt gult kort begge to, lenge før Annan kløyp Muri i ræva. Er du seriøs nå? Det var jo Steffen som kontaktet og pratet med Muri mens de sto å ventet. Endret 3. oktober 2010 av Raste Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Annan er en FORFERDELIG spiller! Og vi gratulerer den norske dommerstanden med nok en seier til RBK! FANTASTISK at hauge skal gi seg etter denne sesongen! Annan skal bare provosere, og Eggen våger å ta ham i forsvar! Møkkamenn begge to! Martin Jeg vil heller ta sølv med fair play enn gull med idioter som Annan! 2 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 De er jo ikke i nærheten av Steffen. Det er vel ingen regel på akkurat det? Så du kjenner ikke regelverket heller? Når det er straffe, så skal ikke andre spillere enn keeper og spilleren som skal ta strafferen oppholde seg inne i 16-meteren eller i halvsirkelen som ligger på utsiden av 16-meteren. Det Muri altså gjør, er å gå inn i 16-meteren for å presse Annan bort fra den plassen Annan har stilt seg opp på. Idiotisk av Annan å svare med å klype Muri i ræva, men Muri initierer kontakt ved å presse ræva si mot Annans kjønnsorgan, det er minst like usportslig, spør du meg. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det Muri altså gjør, er å gå inn i 16-meteren for å presse Annan bort fra den plassen Annan har stilt seg opp på. Idiotisk av Annan å svare med å klype Muri i ræva, men Muri initierer kontakt ved å presse ræva si mot Annans kjønnsorgan, det er minst like usportslig, spør du meg. Annan gjør akkurat det samme på Freddy 5 sekunder før. Muri dytter bare Annan unna og det er aldri like usportslig. De var like gode helt til Annan klyper. Ikke bare Muri og Dos som er inne i 16 meteren der heller, og det gjorde faktisk ingen harme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå