PatSharpX Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Herre! Jeg er allerede nervøs Dette kommer til å bli en lang og vond dag, frykter jeg Nervene mine på alt på fredag, i dag våknet jeg opp kl 10 etter 5 timers søvn. Klarte ikke å sove mer, er så jævlig nervøs! Helt skjelven i kroppen. Skjønner ikke at vi går gjennom dette frivillig, er jo rene selvpiningen. Men faen, jeg ELSKER Vålerenga! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jæ, hva blir det til i dag da, mon tro? Jeg vet hva jeg tror, iallefall Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 3-1! Moldskred på tur! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Gå til din egen tråd med slike ting! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Bojan! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er bare feil, på feil, på feil hele tiden. Skal de klare noe får de skjerpe passningene. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Faen! Kom igjen enga! Fellah slurver i dag. Selv om kombinasjonen med Luton var smooth. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Urutinert av Strandberg der, straffa er grei når han holder slik selvom Prick-a faller som en flue Synes Singh og Fellah bruker for lang tid, det er dumt når Annan er i nærheten. Får de opp tempo på pasningspillet littegrann så blir det bra. Endret 3. oktober 2010 av McHalvorsen Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Strandberg tuller også mye. Freddy Faen. Det var det.......... Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Da blir det vanskelig, ser at Freddy skjønner hva som skjer i det han takler og prøver å trekke seg, men utrolig rart at en med slik rutine går i den taklinga. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Bare Rbk får slike straffer. En Oscarprestasjon. Så ble Santos utvist. Synd, for Enga spiller klart bedre enn Rbk sine 12 spillere. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hva f var det første gule for? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Annan ute? Håper det! Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Annan ekla seg inn på Muri, som ber han slutte. Kanskje dommeren tok feil av Muri og Santos? Enga spiller til tider flott fotball, så jeg har fortsatt trua. Endret 3. oktober 2010 av ronron25 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Skuffende at Freddy blir utvist der, men godt å se at han skjønner det selv, og han viser seg som en flott og rutinert spiller. Noe annet enn alle disse bråkebøttene som krangler med dommeren og motspillere og alt som er for små filleting. Det startet bra, men må innrømme det ser mørkt ut nå. Har vanskelig for å se for meg at vi kan slå RBK på Lerkendal med bare 10 mann. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jaja, ingen hadde regna med at vi skulle vinne denne og serien, er happy med sølv jeg, et veldig løft siden de forrige sesongene. Men er lov å håpe fremdeles. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Urettferdig førstekort til Freddy. Annan er en drittspiller av dimensjoner 1 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Terje Hauge altså... HVER eneste gang han dømmer kamper så havner han i fokus. Synes kommentatoren sa dette var hans siste sesong, det er jeg sjeleglad for. I straffesituasjonen er det litt knuffing, det holder å gi advarsler. Freddy blir dytta 3 ganger av Prica, og så kommer Annan og dytter. Freddy tar igjen. Så driver Annan å provoserer Muri, og Muri dytter Annan som dytter Muri tilbake. Skulle Terje Hauge vært konsekvent skulle det vært 2 gule til Annan, et gult til Muri, Freddy og Prica. Hadde Hauge gjort det riktig fra starten skulle det ikke vært gitt ut ett eneste gult kort. Jeg skal feire den dagen Hauge dømmer sin siste kamp. Tror ikke jeg er den eneste. UEFA burde faktisk sponset avskjedsfesten hans. Når det er sagt, så tror jeg vi kan ta Rosenborg, men vi må være kyniske og sende Shelton på løp i bakrom. Vi kan ikke fortsette å sende Strandberg/Muri opp i midtbaneledder, da RBK står igjen med Henriksen, Iversen og Prica, og er livsfarlige på overganger. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det hadde smakt skikkelig godt med seier i kveld, med så dårlige odds. Heia Enga! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Urettferdig førstekort til Freddy. Annan er en drittspiller av dimensjoner Ingen skulle hatt kort der, ja Hauge rota det til der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå