Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bojan, Bojan, Bojan! :) Herlige kommentarer.

Tror Hæstad er inne på noe viktig da. Vi har helt forskjellige spillestiler og laget funker veldig bra sammen først og fremst. De samme spillerne fikk ikke til veldig mye ifjor f.eks. Likevel synes jeg alle våre tre på midten samt Muri bør være aktuelle til en treningskamp mot Kroatia.

Hæstad er vel den eneste som passer inn. Muri er for spillende, Fellah og Singh er for tekniske og passer på ingen måte inn i gampefotballen til drillo. Landslaget må vel snart begynne å forandre seg, men det skjer ikke før vi er ferdig med kvalifiseringa som har startet ganske bra.

Lenke til kommentar

Singh har en god motor og jobber bra på midtbanen, han har alle forutsetninger etter mitt syn. Det at Muri er spillende er jo bare en bonus. Han har jo kjempebra fysikk fra før av. Han er egentlig en Hangeland light. Der jeg ikke ble så imponert av Hæstad var mot Barcelona, hvor han falt helt igjennom grunnet økningen av tempoet. I den kampen klarte Harmeet seg veldig godt, han kan ta nivået.

Lenke til kommentar

Forsåvidt ett godt poeng, Singh bør kanskje prioriteres foran Hæstad, dersom han fortsetter å være stabil. Muri har vært enestående i år og fortjener en plass, men kan hende han blir litt for lik Hangeland.

Det er litt synd at klippekort mentaliteten fortsatt råde på landslaget, feks skjønner jeg ikke hvorfor Gamst får så mye spilletid.

Lenke til kommentar

Når det gjelder Hæstad tror jeg han kunne gjort en bedre jobb enn Henning Hauger. Ser ikke at han står så mye tilbake for han, annet enn kanskje tempoøkning. Men Hæstad har jo vist før mot f.eks Italia at han kan takle dette nivået også, samt at han har gjort store fremskritt med ball siden sist han var på landslaget.

Lenke til kommentar

Vi skårer flere mål uten Moa... Virker som hele angrepsrekka tar ansvar nå, at de ikke venter på at Moa skal gjøre utrolige ting. Så ikke lyst ut når han dro, men jeg mener hele laget har hevet seg, til det bedre.

Kampen mot RBK er utrolig åpen, og blir vanvittig spennende. Regner med at flaska med Captain Morgan går ned iløpet av første omgang :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...