Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den lyver nok litt den statistikken der. Økningen kommer nok av at vi teller antall solgte billetter nå og ikke akkurat hvor mange det er på stadion som vi gjorde før. Det er forøvrig det vi gjør nå alle i TL har gjort hele tiden da, så det viser at vi har mer publikum enn det man har trodd før, samtidig er 14.000 veldig lavt for oss i en sesong vi har spilt fantastisk fotball, spesielt på hjemmebane.

Lenke til kommentar

Selv synes jeg det er en skandale at Muri ikke er med... Tenk ham og hangeland som stoppere sammen :p

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2994289.ece

Gutta klager selv!

- At han er kaptein og motoren på Norges beste lag uten å bli tatt ut, skjønner jeg ikke i det hele tatt

- Har Drillo problemer med Vålerenga, spør Bojan Zajic.

Den serbiske landslagspilleren har gledet mangt et Vålerenga-hjerte med sitt spill for Oslo-laget i år, og er den spilleren med flest målgivende per spilte kamp (0,47). Han er likevel fullstendig klar over at Hæstad skal ha mye av æren for suksessen.

- Norge har gode resultater i kvalifiseringen, det skjønner jeg.

- Men samtidig har Vålerenga mange kamper uten tap, spiller strålende fotball og har mange formspillere, spesielt Kristofer. Og når man skal spille treningskamp mot Kroatia, hvorfor kan man ikke da gi spillere som Singh og Fellah sjansen? Nei, Drillo må bare ta opp telefonen nå, og ringe dem så de får bli

Lenke til kommentar

Bojan, Bojan, Bojan! :) Herlige kommentarer.

Tror Hæstad er inne på noe viktig da. Vi har helt forskjellige spillestiler og laget funker veldig bra sammen først og fremst. De samme spillerne fikk ikke til veldig mye ifjor f.eks. Likevel synes jeg alle våre tre på midten samt Muri bør være aktuelle til en treningskamp mot Kroatia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...