Firkantbar Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Vålerenga Fotball: Blir nok litt mindre enn en time. Så følg med veldig snart Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Snakkes om Hirschfeld nå. Veldig viktig i så fall. Bojan skulle jo bestemme seg i Oktober, og Berre får ny kontrakt uansett. Dette ser lyst ut med tanke på neste sesong. EDIT: Hirschfeld Ny Kontrakt Endret 22. september 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hirschfeld forlenger Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Herlig, han har vært strålende i år. Flott å se at han fortsetter. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Ditta var bra! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 For de som skulle sitte og fundere på det samme som meg: Gjermund Østby har nå sin tolvte sesong som keepertrener i Vålerenga. Han er 45 år gammel. Jeg vet ikke hvorfor, men kom plutselig til å lure på dette Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Vi er to gutter som skal til Lerkendal den 3. oktober. Men har aldri vært på bortekamp før, men noen hjemmekamper. Hvordan skaffer vi oss biletter med klanen på Lerkendal den 3. Oktober? Kjøp i Sjappa. Skal dere ta buss? Hva synes vi? http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=459110 Jeg liker den kjempegod, selv om den er litt cheesy! Sitter med samme feeling som deg. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/cupen/artikkel.php?artid=10027577 Martin Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 PatSharpX: Kjøp i Sjappa. Skal dere ta buss? Vi bor på Dombås, så vi kjører selv. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 PatSharpX: Kjøp i Sjappa. Skal dere ta buss? Vi bor på Dombås, så vi kjører selv. Hehe, bor ikke så langt unna hytten til bestefar (i Rondane) da Kanskje ikke så lett å kjøpe i Sjappa heller da. Men mulig dere finner noe på Billettservice. Prøver å overtale min far til å være med på busstur opp, han er keen, men er redd han ødelegger mye av uke siden det tærer jo litt på. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Otta? Jeg jeg tenkte at jeg kunne få søskenbarnet mitt til å handle. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Woho! Fire billetter til brannkampen på plass Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg satser på årsbeste når det gjelder publikum på søndag. Hvilken kamp er den best besøkte hittil i år? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Otta? Nesten, Mysusæter, ett av fjellene rundt Otta. Jeg satser på årsbeste når det gjelder publikum på søndag. Hvilken kamp er den best besøkte hittil i år? Det var nok hjemme mot Aalesund med 18.004 på tribunene. Håper det kommer over 20.000 på Brannkampen, skulle bare mangle imo. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Blir ofte at man håper mange, men at det ikke skjer. Virker ofte som flere gir faen i å komme på kamp enn før. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Blir ofte at man håper mange, men at det ikke skjer. Virker ofte som flere gir faen i å komme på kamp enn før. Vi har høyere snitt enn i fjor, uten at det er så veldig mye større. "Nytt snitt for sesongen er 12238 og det er hele 67 flere i snitt." Det var etter 23runder. Syns det er svakt at folk ikke kommer på kamp. Det er vist mange som holder med Vålerenga, men ikke mange som gidder å dra på kamp... Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Skulle virkelig ønske jeg kunne vært der denne runden, men skal dessverre til Stavanger på søndag, så kan ikke det neste året, ser det ut til! Men skal få kommet meg på Vikingkampen til året som er i Stavanger! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 For et Oslo-lag vil jeg si at 12238 er latterlig lavt i forhold til hva det burde være. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 For et Oslo-lag vil jeg si at 12238 er latterlig lavt i forhold til hva det burde være. Det er helt riktig, men vi har mange flere lag innenfor der feks ditt lag "kan hente supportere". Vi har jo 5lag, mens hos dere er det bare dere som har ett topplaget. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Actually... Not... Rosenborg hockey kommer mest sannsynlig til å gjøre det ganske så godt i Get-ligaen i år, vil jeg tro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå