Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Martin Andresen har kjøpt en villa på vestkanten for 20,1 mill. Hvorfor bosetter hans seg på feil side av byen?

Jeg bor også på "feil" side av byen, så ikke mobb! :p

Mener jeg så en liste engang i fjor eller noe når det var Vif-Liin kamp.

Det viste seg at VIF hadde flest spillere som bodde på vestkanten.

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar
Andresen må ta i skikkelig også da. Hvorfor kan han ikke kjøpe seg leilighet eller et vanlig hus. Hadde jeg vært VIF-spiller hadde jeg bosatt meg på Valle Hovin. 2 min. til jobb hver dag.

Blir litt offtopic, men skjønner ikke hvorfor han ikke skal gjøre det, fyren har jo lommene fulle av spenn...

Bedre att han flytter/fordeler pengene sine enn bare å sitte på dem selv?

Lenke til kommentar
Vi har jo gjort tre gode spillerkjøp til neste år. Martin Andresen, Strand og Moa og det er rykter om en enda en Brann spiller er på vei til Vålerenga.

 

Så håper jeg vi kan få en god Tippeliga sesong neste år :)

Tja jeg vet ikke. Tror ikke man skal ta noe for gitt, det er ingen selvfølge at de ny spillerne slår umiddelbart til. Martin Andresen har jeg tidligere uttalt meg skeptisk til, synes han er oppskrytt. Og hva er det som gjør han til en god trener? Han har ingen meritter å snakke om i så tilfelle. Og spillende trener..., jeg vet ikke. Han kommer vel til å være ganske bankers på laget framover da, men vil han være i stand til å bytte ut seg selv om han ikke har dagen? Til det motsatte er bevist, så er jeg fortsatt litt skeptisk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...