Anonym234 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Drikker du? WOHO! SEIER! :D Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg tar min første øl i skrivende stund. Jeg er dønn seriøs på det jeg sa der. Alt som har av samspill i forsvar har dødd under Eggen. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Deilig med tre poeng, selv om matchen bare var så som så... KOM IGJEN BRANN!! Slå RBK Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Andre helgen jeg er Brann-supporter. De bør ikke skuffe! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Igjen lar jeg meg ødelegge av dømmingen. Missa to røde, flere gule og minst en straffe i dag.. ELENDIG!§ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Deilig med seier! Krysser fingrende får Brann seier. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Fy faen så flyt vi har nå. Fantastiske mål. Marginer, ekstremferdigheter, effektivitet, klar spillestil, evne til å snu kamper... Alt dette hadde jeg ikke trodd om Vålerenga før i år. For en fantastisk sesong dette har vært, uansett om RBK snubler eller ikke. VI tar dem til neste år uansett. Gleder meg til Champions League på flunkende ny hjemmebane i 2013 når vi fyller 100 år. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Heia Brrrrrrrrrann! Dette kan faktisk gå! Nå møter et revansjesugent Brann som er ute etter å vise hva de er gode for et slitent RBK med mange kamper i det siste... Dette kan gå! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Det er like før jeg, med veto utnevner Berre som årets spiller. Mannen er 35 år, men for en sesong han har hatt! Idag er vi heldige(dyktige) som vinner, 5 sjanser, 4 mål tror jeg aldri jeg har opplevd på 13 år som vålenga supporter. Dommerene idag var utrolig dårlige, heldigvis begge veier, men jeg er skuffet over at stavberg klarer å legge seg på ett edvardsen nivå i denne kampen. Uansett må vi ta med denne kampen som ett kjempepluss, vi vinner 4-3 i en kamp hvor vi er utrolig unøyaktige i de fleste av spillets faser. Det kjennetegner ett vinnerlag Det er uansett for meg samma faen om vi havner på 1. eller 5. plass i år, det som har skjedd med vålerenga er bortimot utrolig, og jeg er sjeleglad for at styret ikke bukket under for mediekjøret og sparka martin. Det vålerenga laget som blir avduket for tida, er det morsomste og beste jeg har sett på de 13 årene jeg har fulgt klubben. For meg som supporter betyr det mye, mye mer enn gull og glitter Endelig er det dritmorsomt å se Enga spelle kamper! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Helt HERLIG borteseier idag I morgen blir en av de få gangene jeg kommer til å heie på Brann. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 I morra heier vi på Brann . Sykt bra spilt av Enga i Stavanger . Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 I morra heier vi på Brann . Sykt bra spilt av Enga i Stavanger . Tja, var vel heller ganske dårlig, men med fantastiske enkeltprestasjoner... Uansett ett SYKT bra resultat, omstendighetene tatt i betraktning Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Det var på ingen måte "sykt bra spilt" eller bra spilt i det hele tatt... Vi mister alt for mye på midtbane, og gjør alt for mange tabber i forsvar. Sånn som vi lå store deler av kampen, med bare en mann på topp, går ikke! Endret 18. september 2010 av Haageen Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kom igjen brann! putt fem mål og få 10 gule kort Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kan aldri stole på Brann. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) I morra heier vi på Brann . Sykt bra spilt av Enga i Stavanger . Tja, var vel heller ganske dårlig, men med fantastiske enkeltprestasjoner... Uansett ett SYKT bra resultat, omstendighetene tatt i betraktning Ja, det var resultatet jeg egentlig mente var sykt bra og det at Enga vant kampen. Er det nødvendig med sånn flisespikkeri da. I jubelbrus så sier man jo hva som helst . Nb! Også ment som svar til Haageen. Endret 19. september 2010 av ronron25 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kan aldri stole på Brann. Kjipt å alltid ha rett! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kan aldri stole på Brann. Kjipt å alltid ha rett! Blæh Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Kan aldri stole på Brann. Kjipt å alltid ha rett! Godt du sjelden har rett her på forumet, vil jeg si! Har enda til gode å se at du har "god følelse" fremfor en kamp Endret 20. september 2010 av Haageen Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hadde det mye for et par sesonger siden, og da gikk vi på ræva, så kan ikke jinxe det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå