Anonym234 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg måtte bytte kanal, orker ikke se på, for nervepirrende. Altfor lenge igjen. Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Takk og lov for at Hirschfeld har en god dag, dette kan faktisk gå! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Det gikk det gitt, heldigvis. Men jammen var det nære 3-3 på slutten. Jeje, 3 poeng er 3 poeng. Underholdende kamp Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Se der ja, 3 nye poeng. Herlig! Skjønner ikke helt hva Berntsen tenker på i den siste situasjonen der, regna med ett rødt kort siden han blåser av en fordel med Fellah i skåringsposisjon. Det gule kortet til han brasilianeren som endelig har fått råd til reggis, kunne han venta med til angrepet var over. BLir spennende på Lerkendal nå Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 YESSSS!!! Tre poeng er deilig, i en kamp der hvor dommeren bør stilles opp mot en vegg og rundjules med en kald øse! Dommeren gjorde meg så DRITFORBANNA at jeg nesten ikke klarer å glede meg over seieren! Snytt for straffe, og Fellah blåst av med KLAR fordel... I tillegg skulle aldri Bojan hatt det første kortet! Stygt språk: FAENS dommerkødd av en inkompetent rasstapp! Når du får Edvardsen til å se ut som en klassedommer skal du gjemme huet i sanda og trykke den stygge dommerfløyta di opp i rassen! Møkkafaen!!! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Har sagt det tidligere: Han viste gode takter i dag! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Synger de "øl og vold"? Øl og vold > Skamslåtte bønner. Det sang vi ja Innholdsrik kamp jeg syns vi vant fortjent. Vi var ikke helt stabile bakover, men Lars reddet oss inn der. Ellers syns jeg ikke dommeren hadde dagen i dag, mye rart. Det er noe av grunnen til at jeg er litt hes nå... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Morsom kamp idag. Har røyka for mye til ytterligere analyse nå Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hæstad, Berre og Mos står mest fram idag. Shelton var ræva. Ogude fikk ikke vist mye, men flere gode harde pasninger langs bakken. Det Berre gjør på 2-1 er fantastisk. Viser hvor god han faktisk er. Undervurdert spiller. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Berre er blitt bra igjen! En liten renessanse for ham i 2010, han har startet alle seriekampene våre i år! Dømmingen var på trynet, jeg fatter ikke at det er mulig! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Må også nevne at jeg synes Muri var kongen i går! Driblingen før Berres bom-skudd var utsøk. Og han hadde nydelig vollyskudd og heading! Én mur i norge! 1 Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Berre er blitt bra igjen! En liten renessanse for ham i 2010, han har startet alle seriekampene våre i år! Dømmingen var på trynet, jeg fatter ikke at det er mulig! Får si som Reka, dommern i dag var rævdårlig Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Uten tvil. Jeg satt rett ved dødlinja, og så hands'en i feltet SOLEKLART. Man ser det på tv-bildene også Og da Fellah var igjennom... MØKKADOMMER! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hurm... Har vi forlenget med Bojan? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Da hadde det vel stått noen steder.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Sakset fra Klanen-forumet: Bare minner om at vi i 2004, etter 19 runder (altså 7 kamper igjen, som nå) lå 8 poeng bak RBK (mot 7 nå), så det er absolutt ikke umulig! 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Men holder vi inn? Og holder RBK inn? Jeg har aldri heiet så mye på brann som det jeg kommer til å gjøre nå til helgen! Håper de tar RBK!!! Og vi MÅ knuse Viging... Eneste er at om KIL ryker så havner vi 10 poeng bak RBK og bare 4 forran Tromsø.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Sakset fra Klanen-forumet: Bare minner om at vi i 2004, etter 19 runder (altså 7 kamper igjen, som nå) lå 8 poeng bak RBK (mot 7 nå), så det er absolutt ikke umulig! Alt er mulig, men Rosnborg var i en helt annen tilstand den gang enn i dag. Likevel begynner jeg å bli bekymret for hvordan Rosenborg har spilt i det siste, for det har virkelig ikke vært bra. Dere har nok en stor fordel med å møte oss nå snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Alle spillerne til Rosenborg virker slitne...Tror vi faktisk kan ta dem Endret 17. september 2010 av Slettet+13412342564 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Vi hadde heldig vis et par ukers pause i landslagspausen. Det var godt for gutta. Nå har vi fire bortekamper på rad (første spilt i går), så samtdig tror jeg gutta vil glede seg til spill på Lerkendal igjen og vise publikum. Dere jo samtidig mye mer pause enn oss da vi spiller 4 kamper på samme tid dere spiller to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå