Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Veldig viktig for selvtilliten at vi vinner i dag, første kampen etter at Moa er borte. Spesielt gøy at Mos får en scoring også. :)

Dette var på papiret en kamp vi lett skulle vinne, med tanke på at Sandefjord ligger sist. Samtidig er det nettopp denne typen kamper vi ofte sliter med, så er veldig lettet over at det ble seier i dag.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det å irritere motstander er vel ikke stygt spill? Det samme med å rive... Ingen ble dratt ned.

Jeg vil gjerne se bildene på nytt før jeg kommenterer altfor mye (har allerede glemt det meste av situasjonen :p), men han provoserer jo stadig vekk motstanderen. I tillegg bruker han altfor mye armer til både holding av trøye og river og drar i kroppen til motstanderen, noe som er unødvendig. Mulig vi er litt uenige om hva som er stygt spill. (Jeg mener altså ikke stygt som ikke farlig, men som i unødvendig og en slags juksing.)

Grei kamp idag, men er langt ifra overbevist. Vi må en del høyere for å prestere mot de gode lagene. Skal sies at jeg heller ikke så første omgang, men har skjønt at den var verre?

Lenke til kommentar

Nåja, litt uenig der. Har veldig god kontroll på kampen og er ekstremt effektive på overganger. Finspill på ullevål matta var ikke lett, men alikevel prøver de. Tror ikke Hirchfeld tok utspark en eneste gang i kampen.

Ser ut som vi prøver å kopiere stilen til barcelona litt, mye balltrilling og tålmodighet. Liker det bedre enn "gamle" vålenga

Endret av McHalvorsen
Lenke til kommentar

Får vi senket prisen ved å gi bort Madsen kan vi kanskje skaffe en god venstreback(Parr), slik at Nordvik kan kjempe om en plass i midtforsvaret. Da begynner laget å se ganske komplett ut. Mangler kanskje bare en virkelig goalgetter, men Mos har alle tiders mulighet til å spille se god på den plassen.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Dessuten går kontrakten hans med Aalesund ut etter sesongen; en kontrakt de har forhandlet om siden Februar så vidt jeg vet. Han er også Oslogutt og landslagsaktuell. Tror det ville vært en kjempesignering for klubben, med Nordvik inn på midtstopperplass. Spørsmålet er egentlig om Mos er god nok som midtspiss, eller om vi må skaffe forsterkninger også der.

Lenke til kommentar

Vaage Nilsen er en god spiller, men har bare 1 sesong i TL bak seg, samtidig som han er fra Haugesund som ikke fungerer på særlig annet enn på hjemmebane(Haugesund). Dessuten har han kontrakt også neste år vil jeg tro.

Jeg har også tro på Mos, og føler at han kan bli en god spiller. Helstad er jo en som har blitt nevnt som kanskje ikke hadde vært så ille, mtp at han sikkert fortsatt kunne puttet flust av mål, samtidig som han har få år igjen som kan gi Mos sjansen om 2 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...