Bagh Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Synd at Moa absolutt ville dra og at dere ikke fikk mer for han. Får bare håpe for deres skyld og TL at det er noen som øyner muligheten og tar steget opp. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hva er dette for noe tull? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Ser ut som enga går for Bolanos nå, vet ikke helt hva jeg synes om det. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Det samme sier jeg. Dawda i starten ifjor var veldig veldig god for oss, ikke langt unna Bolanos som er 2 år eldre, samtidig har vi sykt få midtstoppere og trenger Madsen som back-up. Hæstad er hvertfall helt uaktuelt, han er vår kaptein og blant våre viktigste spillere. Når det er sagt så har Hæstad akkurat kjøpt hus i Kristiansand visstnok, så alt er mulig.. Dessverre. Bolanos for 8 mill, når Moa gikk for 10-12... Sier litt om hvor latterlig lite vi fikk for han. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hvis de bytter bort Hæstad, må jeg seriøst vurdere hvilken klubb som er min. De gir etter for ALT! Finnes grenser for piss.. Han har jo blitt pappa nå, og har jo familien sin der nede, de klarer sikkert å lokke han "hjem". Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Forresten, Brann nekter å selge Bakke til Sogndal, de vil heller ha poeng enn penger...... Noen som har skjønt det. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Syns det er spennende hvis de går for Bolanos, men jeg syns absolutt ikke noe om noe spillerbytte, og spesielt ikke hvis det er snakk om Hæstad. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Helt utrolig latterlig om vi bare får Madsen, Leigh og noen usle millioner for Bolanos, og faktisk aksepterer det. To benkeslitere mot en av TLs beste spillere. Kan virkelig ikke se for meg at det skal aksepteres. Akk, Svein Mathiesen, vær så snill å bli kvitt kreften så du kan komme deg tilbake og avkrefte slike rykter fort! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Vålerenga er ikke Oslo sin stolthet. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hvem er da Oslos Stolthet? Bolanos er klart en av de mest spennende spillerne i tippeligaen, og hadde vært konge å fått han til enga. Penger og Leigh burde vært en bra deal for Vålerenga så lenge det ikke er snakk om for mye penger. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Vil vi ha en som har uttalt at han vil til RævBK? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Blir vel mer hva enn hvem. F.eks operaen? Holmenkollen? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Stine: Han har bare sagt at RBK ville vært et steg i riktig retning karrieremessig, ikke noe at han liker klubben spesielt ovenfor andre, noe som er stor forskjell i mine øyne. Ellers, herlig innlegg på VPN en kompis kom over: http://www.vpn.no/dagboka/dagboka_torsdag_19_august_2010 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Det går tydelig i idrett å mobbe RBK om dagen. Greit vi ler av de som skriver slikt, på samme måte som vi ler av oss. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Etter det dagbokisten erfarer fra høyst usikre kilder sitter Vålerenga og sluttforhandler med Tariq Elionussi og Torstein Helstad. Kan jo bli intr å se om det er noe i disse "ryktene". Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Tarik tar jeg gjerne.. Er litt mer avventende til Helstad, selv om Martin garantert vet hva han er god for. Helstad er gammel blitt, og stiller i samme klasse som seternæs, kan få en god sesong, men det er ikke trolig... Bolaños er en god spiller, men jeg vet ikke om han er rett fyr for enga. Håper VIRKELIG at Doffen ikke forsvinner, da griner jeg Endret 19. august 2010 av Osse-Mon Tarik skal få navnet rett :) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Generell rettelse: Han heter Tarik, ikke Tariq. Han er absolutt en spennende spiller. En meget hyggelig fyr også. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Veldig hyggelig, ja, jeg traff ham i Fredrikstad for noen år siden. Hva tror vi om Mos? Kan han bli like god som Moa? La oss ikke glemme ham oppi det hele. Han har, som sin bror, 15 seriemål for enga i år. JA, jeg vet at det er i 2. divisjon, men det er tydelig at han gjør noe riktig. Får han prøve seg mer i TL nå fremover? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Kompis traff han der han og da vi fikk på folkehøyskole i området der for noen år siden. Utrolig down to earth og hyggelig. Ikke noe ovenpå. Det er bra. Mos kan absolutt gjøre det godt han og. Om det blir som med Moa er det vanskelig å si, men han har jo potensiale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå