Anonym234 Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Jeg har også kanalene heldigvis. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=183231 Om dette blir ralitet vil Vålerenga få den beste midtbanen i tippeligaen uten tvil, Hæstad - Andresen - Grindheim - Dos Santos. Vil vel se noe slik ut. Også har de allerede et supersterkt forsvar, da var det anngrepet da, som alltid. ViF trenger målmaskiner. Blir spennende å se hva de annonserer på pressekonferansen senere idag =) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Lurer på hvem som får fyken. Er jo ikke plass til alle, og disse nye tar jo plassene til de som er der nå. Selv om vi ikke har den største stallen, da. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Ingen får vel fyken, det er jo kun 1 ny Utenom Thorvalddson og Zajic. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Regner med at det kommer flere før sesongen starter. De har jo sagt at de skal bygge opp laget. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Håper dem kjøper spillere som kan løfte laget ihvertfall! Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Da var hvertfall Andresen offisielt i Vålerenga. Spennende å høre ambisjonene og måtene de vil nå dem på. Vålerenga fotball har noen spennende år i møtet, det er hvertfall sikkert! Deilig å være vif-supporter nå ja :happy: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Mange er nok skeptiske og negative til at Martin Andresen bare skal komme rett fra Brann og plutselig få en viktig rolle i Vålerenga, men jeg syns det er kjempespennende. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=183231 Om dette blir ralitet vil Vålerenga få den beste midtbanen i tippeligaen uten tvil, Hæstad - Andresen - Grindheim - Dos Santos. Vil vel se noe slik ut. Også har de allerede et supersterkt forsvar, da var det anngrepet da, som alltid. ViF trenger målmaskiner. Blir spennende å se hva de annonserer på pressekonferansen senere idag =) Heller Mila enn Dos Santos. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Jeg syns det er spennende med Andresen, han kommer fra der jeg bor nå så Så vil jeg heller ha Mila en dos Santos. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Dos Santos. MIla, Zajic ++++. point is, god midtbane Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Dos Santos. MIla, Zajic ++++. point is, god midtbane Joa, blir nok en sterk midtbane i år. Edit: Neste år, sorry Raste Endret 6. november 2007 av Schjellin Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 *Neste år, Schjellin Lenke til kommentar
muppetkokken Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Dos Santos. MIla, Zajic ++++. point is, god midtbane Enhver midtbane med dos Santos er en dårlig midtbane. Har du sett den mannen spille? Jeg kan telle på en hånd hvor ofte han i løpet av en kamp spiller ballen framover på banen. Så kan vi godt droppe Jalland også. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Hva mener folket om at Hæstad kan være aktuell for VIF? Jeg håper han kommer til oss. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Om Hæsted kommer, vil vel alle på midtbanen være på landslaget Nesten ihvertfall. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Hva mener folket om at Hæstad kan være aktuell for VIF? Jeg håper han kommer til oss. At Vålerenga har et historisk pengebeløp og at Andresen vil ha Hæstad til VIF. Som en på VG-nett sitt forum svarte når en start-suporter skrev "hva skjer med Strømstad og Hæstad nå?" kommer vif-supporteren "Vi har 100mill, hva tror du?" Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Enga er vel ikke akkurat i dårlige økonomiske tider nå. De siste åra har Vålerenga økonomi stabilisert seg som en av de beste i Norge. Jeg skulle gjerne sett Hæstad sammen med Grindheim og Andresen på midtbanen, om vi må betale aldri så mye Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) En kompis av meg sa at Andresen ikke gir ny kontrakt til Arason,Sørense,Mathisen, men vil ha inn Jarstein,hagen,hæstad,huseklepp og sæternes. om det blir realitet svimer jeg av på stedet! oO *vet ikke hvor kameraten min ahr det fra så mulig det er skrøn* Endret 8. november 2007 av cake^ Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Det var vel et innslag på TV2-sporten i går om dette, men om det ender slik er noe helt annet. Personlig synes jeg Jarstein er oppskrytt og en drittsekk, og Sæternes er forbi sin beste tid som fotballspiller. Hagen, Huseklepp og Hæstad ser jeg imidlertid meget gjerne i klubben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå