PatSharpX Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Ja, er ikke det at han ikke fortjener det, men vi har bare 9 (?) kamper igjen *10 kamper igjen Tippeligaens 21. runde: Vålerenga - Sandefjord Ullevaal Stadion, mandag 23. august kl. 19.00 (TV2 Zebra) Tippeligaens 22. runde: Molde - Vålerenga Aker stadion, søndag 29. august kl. 18.00 Tippeligaens 23. runde: Vålerenga - Stabæk Ullevaal Stadion, søndag 12. september kl. 18.00 Tippeligaens 24. runde: Viking - Vålerenga Viking stadion, søndag 19. september kl. 18.00 Tippeligaens 25. runde: Vålerenga - Brann Ullevaal Stadion, søndag 26. september kl. 18.00 Tippeligaens 26. runde: Rosenborg - Vålerenga Lerkendal stadion, søndag 3. oktober kl. 18.00 Tippeligaens 27. runde: Vålerenga - Strømsgodset Ullevaal Stadion, søndag 17. oktober kl. 18.00 Tippeligaens 28. runde: Vålerenga - Lillestrøm Ullevaal Stadion, søndag 24. oktober kl. 18.00 Tippeligaens 29. runde: Hønefoss - Vålerenga Aka arena, søndag 31. oktober kl. 18.00 Tippeligaens 30. runde: Vålerenga - Tromsø Ullevaal Stadion, søndag 7. november kl. 18.00 Jeg skjønner at han drar, men syns fortsatt det er kjipt at han ikke venter til sesongen her hjemme er over. Men skjønner også at han vil komme til tyskland å få med seg første runde av Bundesligaen. Endret 13. august 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 VIF har fått 2-3 dagers frist på budet på Moa. Går ut i morgen eller noe, er det et godt tegn at de ikke har svart enda? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Tror ikke det er noe tegn i det hele tatt. De drar vel ut fristen så lenge de kan, i tilfelle det skulle komme et bedre og mer fristende tilbud på bordet. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Yeah. Jeg unner Moa ALL suksess, men ham kan vel dra til utlandet 8. november? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Yeah. Jeg unner Moa ALL suksess, men ham kan vel dra til utlandet 8. november? Ja, 8. november 2012! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hmm, fremdeles ikke hørt noe... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 - Hannover dropper Moa, går for Occean http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article177258.ece Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 <3 Hurra Så også at de hadde budt 8 millioner, men han er verdt mer! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 http://www.dagbladet.no/2010/08/17/sport/moa/mohammed_abdellaoue/fotball/tippeligaen/12987964/ Ja 8 mill er jo ingenting, og VIF godtar 12 hvis de får det? Han kan jo gå for mye mer... Hmm. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Ja 8 mill er jo ingenting, og VIF godtar 12 hvis de får det? Han kan jo gå for mye mer... Hmm. Om ingen byr meir enn det kan vi vel ikkje få meir... Det har tydelegvis ikkje vorte nokon bodkrig, og klubbvar osom var på jakt etter ein Moa-type har funne seg alternativ. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Moa er nok lost, forhåpentligvis kan denne ukjente engelske klubben overby den synkende tyske skuta så det blir litt mer spenn på oss... kilde Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Da var det klart da, ( http://www.vif-fotball.no/article2963949.ece ) Vet ikke helt hva jeg skal si, om det er bra move for han eller ikke, klart det er lettere å vise seg frem i Bundesliga men det er også større sjanse for å feile mtp at laget han nå skal spille på er rimelig bedritent dårlig og han kan neppe regne med like mange sjanser som han har fått i enga i år (målsjanser that is.) Blir spennende, jeg skal hvertfall ikke være bitter og ønske han "alt vondt", han har spilt bra for enga den korte tiden han var hos oss. Men jeg synes det er synd at så mange lovende norske spillere er så ekstremt kåte på utlandet når de har enorm sportslig suksess i Norge samt kontrakter som sans gir de mer i lønn en de aller, aller fleste. Lykke til Moa, thanks for all the fish. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Dette er bare trist, ser for meg at han kommer til å lide samme skjebne som så altfor mange norske spillere som er overkåte på utlandet. Om et år vil han etter all sannsynlighet ikke være aktuell for landsen lenger... Håper jeg tar feil, men tenker med skrekk og gru på spillere som Hæstad, Strømstad, Tarik etc... Alle var heite spillere når de gikk, Hæstad har først gjort det bra igjen når han kom tilbake til Norge, og eneste man har hørt fra Tarik var når han var på lån hos bøffla. /Espen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Helt greit, gråter ikke over tapet. Virker ut som han ville bli proff for enhver pris, Hannover er ikke akkurat et "stort" lag. Dette blir nok dårlig kjøp for Hannover akkurat som Aalborg gjorde med Daniel. Endret 17. august 2010 av Raste Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Helt greit, gråter ikke over tapet. Virker ut som han ville bli proff for enhver pris, Hannover er ikke akkurat et "stort" lag. Dette blir nok dårlig kjøp for Hannover akkurat som Aalborg gjorde med Daniel. Det tror jeg faktisk ikke, når tippeliga og RBK flopp Didier Konan Ya greide å score 9 mål i Tyskland, så tror jeg at Moa klarer minst 15. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Enig sameboe, Moa er i tillegg en spiss som lager sjanser selv utav ingenting, synes han er en ganske unik norsk fotballspiller. Blir vanskelig å finne en erstatter, ser ingen i Norge som kan ta samme rollen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jaja, da røyk medaljen vår. Proff for enhver pris, enig i det. Man blir ikke proff i en dårlig klubb i Tyskland som såvidt holder seg over streken. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Må nesten si kondolerer.... 10-12MNOK er aaaaalt for lite for en spiller som Moa. Sier bare: "La noen hoder rulle" Et tap for norsk fotball. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Enig der. Alt for lite for han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå