Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Ja, er ikke det at han ikke fortjener det, men vi har bare 9 (?) kamper igjen

*10 kamper igjen :)

Tippeligaens 21. runde: Vålerenga - Sandefjord

Ullevaal Stadion, mandag 23. august kl. 19.00 (TV2 Zebra)

Tippeligaens 22. runde: Molde - Vålerenga

Aker stadion, søndag 29. august kl. 18.00

Tippeligaens 23. runde: Vålerenga - Stabæk

Ullevaal Stadion, søndag 12. september kl. 18.00

Tippeligaens 24. runde: Viking - Vålerenga

Viking stadion, søndag 19. september kl. 18.00

Tippeligaens 25. runde: Vålerenga - Brann

Ullevaal Stadion, søndag 26. september kl. 18.00

Tippeligaens 26. runde: Rosenborg - Vålerenga

Lerkendal stadion, søndag 3. oktober kl. 18.00

Tippeligaens 27. runde: Vålerenga - Strømsgodset

Ullevaal Stadion, søndag 17. oktober kl. 18.00

Tippeligaens 28. runde: Vålerenga - Lillestrøm

Ullevaal Stadion, søndag 24. oktober kl. 18.00

Tippeligaens 29. runde: Hønefoss - Vålerenga

Aka arena, søndag 31. oktober kl. 18.00

Tippeligaens 30. runde: Vålerenga - Tromsø

Ullevaal Stadion, søndag 7. november kl. 18.00

Jeg skjønner at han drar, men syns fortsatt det er kjipt at han ikke venter til sesongen her hjemme er over.

Men skjønner også at han vil komme til tyskland å få med seg første runde av Bundesligaen.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja 8 mill er jo ingenting, og VIF godtar 12 hvis de får det? Han kan jo gå for mye mer... Hmm.

Om ingen byr meir enn det kan vi vel ikkje få meir... Det har tydelegvis ikkje vorte nokon bodkrig, og klubbvar osom var på jakt etter ein Moa-type har funne seg alternativ.

Lenke til kommentar

Da var det klart da, ( http://www.vif-fotball.no/article2963949.ece )

Vet ikke helt hva jeg skal si, om det er bra move for han eller ikke, klart det er lettere å vise seg frem i Bundesliga men det er også større sjanse for å feile mtp at laget han nå skal spille på er rimelig bedritent dårlig og han kan neppe regne med like mange sjanser som han har fått i enga i år (målsjanser that is.)

Blir spennende, jeg skal hvertfall ikke være bitter og ønske han "alt vondt", han har spilt bra for enga den korte tiden han var hos oss. Men jeg synes det er synd at så mange lovende norske spillere er så ekstremt kåte på utlandet når de har enorm sportslig suksess i Norge samt kontrakter som sans gir de mer i lønn en de aller, aller fleste.

Lykke til Moa, thanks for all the fish.

Lenke til kommentar

Dette er bare trist, ser for meg at han kommer til å lide samme skjebne som så altfor mange norske spillere som er overkåte på utlandet. Om et år vil han etter all sannsynlighet ikke være aktuell for landsen lenger... Håper jeg tar feil, men tenker med skrekk og gru på spillere som Hæstad, Strømstad, Tarik etc... Alle var heite spillere når de gikk, Hæstad har først gjort det bra igjen når han kom tilbake til Norge, og eneste man har hørt fra Tarik var når han var på lån hos bøffla.

/Espen

Lenke til kommentar

Helt greit, gråter ikke over tapet. Virker ut som han ville bli proff for enhver pris, Hannover er ikke akkurat et "stort" lag.

Dette blir nok dårlig kjøp for Hannover akkurat som Aalborg gjorde med Daniel.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Helt greit, gråter ikke over tapet. Virker ut som han ville bli proff for enhver pris, Hannover er ikke akkurat et "stort" lag.

Dette blir nok dårlig kjøp for Hannover akkurat som Aalborg gjorde med Daniel.

Det tror jeg faktisk ikke, når tippeliga og RBK flopp Didier Konan Ya greide å score 9 mål i Tyskland, så tror jeg at Moa klarer minst 15.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...