Olum Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Det er så jævla gøy å være Enga-supporter for tida. 18 mål på de tre siste hjemmekampene. Det er ikke rart jeg blir hes da Iversen scora tre i går og landa rett bak Moa. Sistnevnte kunne ikke være noe dårligere og skyter som en NOKAS-mann. Endret 2. august 2010 av Olum Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Moa klar for å forlare VIF Lenke til kommentar
poiuy Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Synes også Nordvik og Freddy gjorde blant sine beste i år. Nordvik er veldig god 1-mot-1, og hadde kontroll på Bolaños hele kampen omtrent. Freddy virka inspirert over slaktinga av Zlatan og leverte topp-takling gang på gang. Gøy å se Haidar endelig få prøve seg også. Med litt matching kan han virkelig ta steget opp mot Singh og Fellah! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Shelton har underprestert de 7 siste kampene, noen som er enig? Bør vel benkes snart! Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Shelton har underprestert de 7 siste kampene, noen som er enig? Bør vel benkes snart! Han har en del bra kvaliteter, f.eks hurtighet og flink til å utfordre, men jeg synes han kunne vært mye bedre på lagspill. Alt for opptatt av å gjøre ting selv(prøve å skåre mål). Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Er jo ikke flink til å utfordre med den teknikken han har, jeg har til og med bedre teknikk. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Han har ikke akkurat den beste teknikken nei.. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Er jo ikke flink til å utfordre med den teknikken han har, jeg har til og med bedre teknikk. Da tror jeg Andresen vil ringe deg, om det du sier er sant da . Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Når Shelton er på banen så utgjør han en stor trussel for motstanderen som må tilpasse seg farta hans. Det er ganske skummelt å presse vålerenga høyt når Shelton og Moa er utpå der. Teknikken hans kan dog bli bedre Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 I dag er det litt trist at det er Start vi har slått, det er liksom ikke andre enn ett knippe fiskere som bryr seg om den klubben der, kjedelig og ikke ha noen å mobbe etter en slik forestilling! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Men 8-1 er jo uansett deilig Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Det er fantastisk deilig, ingen tvil om det Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Singh har også spilt fantastisk i det siste! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Er jo ikke flink til å utfordre med den teknikken han har, jeg har til og med bedre teknikk. Da tror jeg Andresen vil ringe deg, om det du sier er sant da . Gjerne det, da skal jeg ta en lang prat med han angående stallen og samtidig skal jeg gi han ros for det han har gjort for klubben vår i år. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Shelton har underprestert de 7 siste kampene, noen som er enig? Bør vel benkes snart! I Barca-kampen var han vel vår beste. Det sa også Guardiola etter kampen. Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Kommentatorene under Barca-kampen forklarte det veldig bra. Shelton gjør stort sett alltid det samme (han har bare ett ben og skjærer derfor nesten alltid inn mot høyre hvis han får til noe). Tippeligalagene er klar over dette pga. analyse i forkant, mens Barca sannsynligvis ikke brydde seg voldsomt (hørte noe sånt som at de så to Vålerenga-videoer eller noe). Kjipt for Shelton, men han får bare trene teknikk og venstrebenet sitt, så er problemet løst. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Er jo ikke flink til å utfordre med den teknikken han har, jeg har til og med bedre teknikk. Da tror jeg Andresen vil ringe deg, om det du sier er sant da . Gjerne det, da skal jeg ta en lang prat med han angående stallen og samtidig skal jeg gi han ros for det han har gjort for klubben vår i år. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Lurer på hva som skjer når han blir solgt, blir nok ikke medalje på oss da men.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Vi har jo Mos, som bøtter inn mål .......i 2. divisjon.... :/ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Mos har scora ni mål på de tre siste kampene for b-laget. Det er hat-trick i gjennomsnitt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå