Baranladion Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 iogmed at vi vant, synes jeg straffa var grei nok, henda er ikke i en naturlig posisjon når det er hevet høyt over hodet. Man kan alltids argumentere med at han beskytter hodet, men i denne situasjonen er det ikke noen grunn til det, inlegger kan umulig blir noe hardt eller utdøve noen skade. Hadde vi tapt eller fått uavgjort hadde jeg vært sinna nå Uansett så hever gutta seg, og kjører over XXX i hele andre omgang, så det er helt fortjent at måla renner inn og at 3 poeng havner i lomma til enga. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 iogmed at vi vant, synes jeg straffa var grei nok, henda er ikke i en naturlig posisjon når det er hevet høyt over hodet. Man kan alltids argumentere med at han beskytter hodet, men i denne situasjonen er det ikke noen grunn til det, inlegger kan umulig blir noe hardt eller utdøve noen skade. Hadde vi tapt eller fått uavgjort hadde jeg vært sinna nå Uansett så hever gutta seg, og kjører over XXX i hele andre omgang, så det er helt fortjent at måla renner inn og at 3 poeng havner i lomma til enga. Ja bevares, det viktigste er at Enga vant. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Kommer til å savne Bojan, synd han ikke spiller fast http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2947073.ece Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Kommer til å savne han jeg også, har blitt så glad i Bjojan. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Merkelig at dere selger han. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Selger han ikke, kontrakten hans går ut. Og han mener at han ikke har fått nok spilletid derfor vil han gå videre. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Synd om han går, for han har gjort en bra jobb for Enga. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Gi han plassen til Berre! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Selger han ikke, kontrakten hans går ut. Og han mener at han ikke har fått nok spilletid derfor vil han gå videre. Aha. Da er det jo mer logisk. Gi han plassen til Berre! At dere har Berre er bare gøy. Makan til udugelig spiller. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Berre har jo gode dager han også, han lekte seg jo med LSK i fjor med flere gode finter og tuneller. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Sjelden jeg ser Enga-folk skryte av Berre. :!: Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Syns han gjør flere feil enn bra ting. Han gjør stort sett et trekk for mye, og da er ballen gone. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Har det kommet noen bilder av gårsdagens tifo enda? Eller er det noen som har peiling på hva det sto på det? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Sa fortsatt at han kan ha gode dager, jevnt over så er han dårlig ja. Men er morsomt å se han på enn god dag. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Berre har nest flest kamper for klubben gjennom tidene etter Freddy, har vært god og fast i 1 år nå og står med veldig mange mål gjennom tidene for klubben. Berre hadde vært fast på de fleste klubbene i Tippeligaen og er fast for oss. Gleder meg til han senker RBK nok en gang når vi møtes på Lerkendal. Berre er fantastisk og fortjener all mulig ros. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Vi ønsker og det skjer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Tror de fleste vet det ikke skjer. OM det skjer tar jeg livet mitt. Bli putta på av en udugelig spiller. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Åja, jeg mente bare at vi kommer til å vinne på Lerkendal. Men er bare flott hvis Berre senker dere. En ekte klubbspiller. Endret 18. juli 2010 av Schjellin Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Tviler på dere vinner på Lerkendal, men man vet aldri i Lottoligaen i år. Eneste man vet er vel at RBK ikke taper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå