Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

iogmed at vi vant, synes jeg straffa var grei nok, henda er ikke i en naturlig posisjon når det er hevet høyt over hodet. Man kan alltids argumentere med at han beskytter hodet, men i denne situasjonen er det ikke noen grunn til det, inlegger kan umulig blir noe hardt eller utdøve noen skade. Hadde vi tapt eller fått uavgjort hadde jeg vært sinna nå :)

Uansett så hever gutta seg, og kjører over XXX i hele andre omgang, så det er helt fortjent at måla renner inn og at 3 poeng havner i lomma til enga.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

iogmed at vi vant, synes jeg straffa var grei nok, henda er ikke i en naturlig posisjon når det er hevet høyt over hodet. Man kan alltids argumentere med at han beskytter hodet, men i denne situasjonen er det ikke noen grunn til det, inlegger kan umulig blir noe hardt eller utdøve noen skade. Hadde vi tapt eller fått uavgjort hadde jeg vært sinna nå :)

Uansett så hever gutta seg, og kjører over XXX i hele andre omgang, så det er helt fortjent at måla renner inn og at 3 poeng havner i lomma til enga.

Ja bevares, det viktigste er at Enga vant.

Lenke til kommentar

Berre har nest flest kamper for klubben gjennom tidene etter Freddy, har vært god og fast i 1 år nå og står med veldig mange mål gjennom tidene for klubben. Berre hadde vært fast på de fleste klubbene i Tippeligaen og er fast for oss.

Gleder meg til han senker RBK nok en gang når vi møtes på Lerkendal. Berre er fantastisk og fortjener all mulig ros.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...